MotorBike.gr

Suzuki GSX-R 1000R K7: Μεταμφίεση σε GSX-R 1100 του 1989!

19/07/2023

Θρυλικά ρούχα του παρελθόντος πάνω σε ένα μοντέρνο κορμί

Πρόκειται για μια μετατροπή που θα χαροποιήσει όσους νέους μοτοσυκλετιστές γοητεύονται από τις κλασικές σπορ μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του ’80 και θα συγκινήσει τους παλιούς, που έζησαν τη συγκεκριμένη δεκαετία και την αντίστοιχη σκηνή από κοντά. Κάτω από τα ρετρό ρούχα της μοτοσυκλέτας κρύβεται μια Suzuki GSX-R 1000R K7.

Προσέξτε τη λεπτομέρεια: δεν πρόκειται για μετατροπή ενός Suzuki GSX-R 1000R K7 – που αποτελεί τη βάση για αυτή τη δημιουργία – αλλά περισσότερο για μια “μεταμφίεση” της μοτοσυκλέτας με κλασικά ρούχα.

Από τον οίκο custom μοτοσυκλετών Cafe Rider Custom στο Ντουμπάι, που την ντύνει με ένα ιδιαίτερο φέρινγκ μιας GSX-R 1100 του 1989.

Οι άνθρωποι της Café Rider Custom προσάρμοσαν τα πλαστικά τμήματα, τα οποία φτιάχτηκαν από τη γερμανική εταιρία φέρινγκ Ricambi Weiss, κάνοντάς την 1000 να μοιάζει με την αντίστοιχη Suzuki του τέλους της δεκαετίας του ’80.

Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε βαφτιστεί από τους αγγλόφωνους μοτοσυκλετιστές “Σφεντόνα”(“Slingshot”), μιας και ήταν τότε μια από τις πιο γρήγορες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούσαν, με κυβισμό 1.127 cc και ιπποδύναμη 130 περίπου ίππων.

Η προσαρμογή των πλαστικών εκείνης της εποχής πάνω σε μια μοντέρνα σπορ μοτοσυκλέτα δεν ήταν και η πιο εύκολη δουλειά στον κόσμο, ωστόσο το αποτέλεσμα δείχνει ότι άξιζε τον κόπο η προσπάθεια. Άριστη είναι η δουλειά γύρω από το φέρινγκ και το ρεζερβουάρ, ενώ τα τελικά της εξάτμισης (Yoshimura) είναι ελαφρώς ανυψωμένα.

Εννοείται πως θα χρειαστεί ένα εκπαιδευμένο μάτι για να προσέξει ότι “κάτι δεν πάει καλά” με αυτή την “1100”, κυρίως στην περιοχή του πιρουνιού (ήταν συμβατικό, είναι ανάποδο) και στην περιοχή του πλαισίου, αφού οι διαστάσεις των σωλήνων του 1000 είναι σαφώς μεγαλύτερες της 1100.

Η Suzuki είχε κάνει τέσσερα λίφτινγκ στην GSX-R 1100 μέσα σε τέσσερα χρόνια και ο κυβισμός της αυξήθηκε από τα 1.052 στα 1.127 κυβικά εκατοστά με την ισχύ του κινητήρα να αυξάνεται και αυτή λίγο, από τους 130 στους 134 ίππους.

Το ψευδώνυμο Slingshot ερχόταν κυρίως, από τα καρμπυρατέρ με διάμετρο 36 χιλιοστών, των οποίων τα σλάιντ θύμιζαν σφεντόνα.

Είναι όμως οι δυο στρογγυλοί προβολείς που προέρχονται από το 1985 και το θρυλικό GSX-R 750, μια μοτοσυκλέτα που άλλαξε τις supersport και τα superbike για πάντα. Ο διπλός προβολέας προερχόταν από τους αγώνες αντοχής (Endurance) και η Suzuki είχε πετύχει διάνα, δημιουργώντας μια εμβληματική εμφάνιση που συνεχίζει να είναι ελκυστική μέχρι σήμερα!

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!