MotorBike.gr

Kove: Δύο ιστορικές νίκες Supersport στο Ισπανικό Πρωτάθλημα

19/05/2023

Κι άλλες αγωνιστικές επιτυχίες για την Kove

Οι δύο νίκες για την Kove και την ομάδα της China Racing Team σε αντίστοιχους αγώνες του Iσπανικού Πρωταθλήματος Superbike στην κατηγορία Supersport SS300 (ESBK 2023) αποτελούν την υψηλότερη διάκριση του κινεζικού εργοστασίου μέχρι σήμερα που εμπλέκεται με συνέπεια στο κομμάτι των αγώνων μοτοσυκλετών

Μετά την επιτυχία της Kove στο Dakar Rally στην αρχή της χρονιάς (δείτε εδώ) στην άσφαλτο αυτή τη φορά στην πίστα της Βαλένθια, με αναβάτη τον Ισπανό Perez Gonzales, η μοτοσυκλέτα παραγωγής Kove 321RR κέρδισε πρόσφατα δύο αγώνες του ιδιαίτερα ανταγωνιστικού Ισπανικόύ Πρωταθλήματος SBK.

Το συγκεκριμένο πρωτάθλημα δεν είναι συνηθισμένο, το αντίθετο μάλιστα, αφού μαζεύει συμμετοχές και ομάδες απ’ όλο τον κόσμο, αποτελώντας φυτώριο νέων αναβατών του Παγκοσμίου Πρωτ. Ταχύτητας.

Οι δύο αυτές νίκες είναι ιστορικές, αφού καμία κινεζική μοτοσυκλέτα δεν είχε κερδίσει ποτέ σε Ευρωπαϊκό ή Εθνικό πρωτάθλημα!

Ο Ισπανός αναβάτης αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SS300 με την ομάδα του Jakub Smrz και αυτή τη στιγμή είναι έκτος στη γενική κατάταξη με 46 βαθμούς και έχει κατακτήσει τρεις φορές την 4η θέση.

Μετά από πρόταση της Kove δέχθηκε να συμμετάσχει και στο Ισπανικό ESBK και σύντομα είδε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, δηλαδή νίκες.

Μιλάει ο Ιταλός Max Nejrotti, Τεχνικός Διευθυντής της ομάδας Kove China Racing Team σχετικά με την εξέλιξη της supersport Kove 321RR.

Οι μοτοσυκλέτες της Kove είναι πραγματικά πολύ καλά σχεδιασμένες και κατασκευασμένες, έχουν μονόμπρατσο ψαλίδι και τα ίδια φρένα της Brembo που χρησιμοποιεί η Ducati στα Supersport. Ο κινητήρας είναι πολύ προσεγμένος και χρησιμοποιεί μπιέλες τιτανίου, όλα εντός προδιαγραφών της κατηγορίας. Προφανώς είναι διαφορετικό να την οδηγείς στο δρόμο και άλλο να αγωνίζεσαι στην πίστα, αλλά η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετική, ενώ ορισμένα εξαρτήματα αλλάχθηκαν εντός κανονισμών για προληπτικούς λόγους, ενώ δεν είχαμε ποτέ μεγάλες ζημιές ή βλάβες”.

Η Kove έχει επίσης ένα ακόμα αγωνιστικό τμήμα στη Γαλλία, όπου οι τεχνικοί εργάζονται στη μοτοσυκλέτα που έτρεξε το Dakar.

Η Kove 321RR αποδείχθηκε αμέσως ανταγωνιστική, αλλά οι καλοί τερματισμοί δεν θα μπορούσαν να έρθουν με αναβάτες που δεν γνώριζαν τις πίστες οποτε προτιμήθηκε ένας έμπειρος αναβάτης της κατηγορίας, και τα αποτελέσματα ήρθαν πολύ γρήγορα.

H Κοve 321RR παραγωγής

Ο λόγος που η Kove θέλησε να αγωνιστεί στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα, αλλά και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SS300 στο οποίο συμμετέχει από φέτος, ήταν πως εκεί τρέχουν μοτοσυκλέτες παραγωγής, κυρίως Yamaha και Kawasaki, ώστε να μπορέσει να αποδείξει την αξία της στις πίστες και στην αγορά.

Ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Kove Moto, κ. Zhang Xue έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το αγωνιστικό μέλλον της εταιρίας και τα πλάνα της.

Το 2024 θα παραμείνει η Kove στην κατηγορία SS300 προσπαθώντας να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες και πείρα, ενώ το 2025 θα στραφεί στα Supersport και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με μια μοτοσυκλέτα που πιθανά να έχει προλάβει να παρουσιαστεί μέχρι το τέλος του 2023, για την οποία φήμες λένε ότι θα είναι τρικύλινδρη με 750 ή 800 cc.

Η Kove το πιθανότερο μέσα στο έτος που διανύουμε θα βρίσκεται και στην Ελληνική αγορά από την Γκοργκόλης ΑΕ, ενώ μοτοσυκλέτες της έχουμε δει και οδηγήσει. Πιο συγκεκριμένα από την Kove κατασκευάζονται οι Daytona Maverick 500 και Daytona Rockstar 500.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!