Υπερβολικές ασκήσεις, επί μετάλλου
Αυτός ο Γάλλος ο κύριος Ludovic Lazareth και ο σχεδιαστικός οίκος είχαν παρουσιάσει στο παρελθόν κάποιες όμορφες και ενδιαφέρουσες προστάσεις πάνω σε δύο τροχούς. Τώρα επιστρέφει κάνοντας ακριβώς το αντίθετο: παρουσιάζοντας μια άσχημη πρόταση πάνω σε τέσσερις τροχούς. Πάει, χάθηκε η μπάλα…
Την θεόμουρλης σύλληψης, σχεδίασης και εκτέλεσης Lazareth LM 847 που χρησιμοποιεί κινητήρα V8, 470 ίππων από σπορ αυτοκίνητο της Maserati δύσκολα την περιεργάζεσαι, γιατί μετά από λίγο αρχίζουν να πονάνε… τα μάτια σου.
Το κεντρικό στοιχείο αυτού του τέρατος είναι, προφανώς, ο κινητήρας της Maserati που κυριαρχεί πάνω στην κατασκευή, είναι το κυρίαρχο στοιχείο.
Μιλάμε για έναν V8 κινητήρα με 32 βαλβίδες, με κυβισμό 4.691cc που παράγει τους απίστευτους 470 ίππους στις 7.000rpm. Χαμηλά δουλεύει το τέρας.
Από την πλευρά της ροπής, ο κινητήρας της Maserati παράγει, ούτε λίγο-ούτε πολύ, 62,0 kgm στις 4.750 rpm, κάτι που σημαίνει πως ότι λάστιχο έχει ο φορέσει ο πίσω τροχός μπορεί να καταστραφεί σε μερικά δευτερόλεπτα burn out.
Το Lazareth LM 847 διαθέτει αυτόματη μετάδοση και τελική κίνηση με δύο αλυσίδες. Όσο περιστρέφεις το γκάζι, τόσο πιο γρήγορα πηγαίνει. Τόσο απλά.
Το Lazareth LM 847 έχει επίσης δύο τροχούς μπροστά και άλλους τόσους πίσω, με τα αντίστοιχα ψαλίδια. Τα φρένα είναι δύο περιμετρικά δισκόφρενα μπροστά της Brembo που έχουν διάμετρο 420 mm και επιβραδύνουν μέσω δαγκανών της Nissin με 8 έμβολα. Πίσω υπάρχουν δισκόφρενα της Brembo διαμέτρου 255 mm, με δαγκάνες 4 εμβόλων.
Το συνολικό βάρος φτάνει τα 400 kg με τη “μοτοσυκλέτα” (ο θεός να την κάνει) να διαθέτει μια πολύ καλή αναλογία ισχύος/ βάρος.
Εφιάλτης της Lazareth LM 847 είναι η κίνηση μέσα στην πόλη και χαρά της οι βόλτες σε αεροδρόμια ή αυτοκινητοδρόμους μεγάλων ταχυτήτων.
Ή μήπως τελικά είναι μια υπερβολική κατασκευή χωρίς καμία χρησιμότητα πέραν του εντυπωσιασμού του κοινού;