Γκάζια, MotoGP και τούρμπο…
Το Suzuki Satria F 150 είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί της Suzuki που κυκλοφορεί στις αγορές της νοτιοανατολικής Ασίας και μέχρι πέρσι το διαφήμιζε ο εργοστασιακός αναβάτης MotoGP, ο Ισπανός Maveric Vinales. O Βινιάλες όμως έφυγε από τη Suzuki και… για παρηγοριά σας παρουσιάζουμε 10 φτιαγμένα Satria… κι ένα τούρμπο “μαμά”
Το “μεγάλο” παπί της Suzuki έχει σχεδόν μοτοσυκλετιστικό πλαίσιο και κρεμαστό μοτέρ, αλλά τι μοτέρ; Μοτοσυκλέτας είναι και ο κινητήρας του, με όρθιο κύλινδρο, αεροελαιόψυκτος, με εξάρι σαζμάν και όπως έχουμε ξαναγράψει αποτελεί την εξέλιξη του γνωστού μας άλλοτε Suzuki FX 125, που υπήρχε κάποτε και στην Ελλάδα.
Στις αγορές της νοτιοανατολικής Ασίας το 150άρι παπί έχει διάφορα ονόματα όπως: Suzuki Belang 150R (Μαλαισία), Satria (Ινδονησία), Raider (Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη) και όντας ένα από τα πιο γρήγορα “underbone” (κρεμαστό πλαίσιο), όπως τα λένε εκεί, προσελκύει πολλούς θαυμαστές και βελτιωτές.
Μερικά φτιαγμένα Belang/Satria/Raider θα δείτε παρακάτω, μετά τις φωτογραφίες του αγωνιζόμενου, εργοστασιακού Maveric Vinales, που αφού κέρδισε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος MotoGP για λογαριασμό της εργοστασιακής ομάδας της Suzuki, έφυγε για να πάει στην ομάδα της Yamaha, δίπλα στον Valentino Rossi, για το 2017.
Ξέμειναν λοιπόν οι διαφημίσεις της Suzuki στις ασιατικές αγορές με τον Ισπανό αναβάτη, κι έτσι η εταιρία εκτός από ένα “παπί-ψευδοεντούρο” έφτιαξε κι ένα 150άρι με τούρμπο που το παρουσίασε στα σαλόνια “για αντιπερισπασμό” και εντυπωσιασμό βεβαίως.
Και εδώ ακολουθούν να μερικά βελτιωμένα Belang/Satria/Raider “Σουζούκια”, για να δείτε το πάθος των παπόβιων εκεί κάτω με το συγκεκριμένο μοντέλο στην άλλη άκρη του κόσμου…