Μια Βρετανίδα απ’ τη Μαδρίτη
Όταν οι Ισπανοί τα καταφέρνουν καλύτερα από τους ίδιους τους Βρετανούς να δημιουργήσουν μια τέλεια αισθητικά, βρετανική ρέπλικα του παρελθόντος.
Η μετασκευή μιας όλωσδιόλου αδιάφορης αισθητικά Triumph Legend 900, σε έναν ύμνο στην παραδοσιακή βρετανική σχολή του ’70 δεν ήταν εύκολη υπόθεση, αφού το αρχικό μοντέλο ουδεμία σχέση έχει με το τελικό προϊόν.
Αυτό είναι κάτι που μπορείτε να διαπιστώσετε και μόνοι σας κοιτώντας το πως ήταν το Legend 900 (σε φωτογραφία που ακολουθεί) και πώς κατέληξε τελικά.
Όλη η προετοιμασία έγινε από τους μηχανικούς του βελτιωτικού οίκου XTR Pepo στη Μαδρίτη και δεν είναι η πρώτη φορά που εκπλήσσει με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται το θέμα μοτοσυκλέτα και κυρίως, τις ερμηνείες που επιλέγει για να το εκφράσει.
Πολύ σωστά ο αρχιμηχανικός Pepo, ο οποίος άφησε ελάχιστα πράγματα από την αρχική Triumph Legend TT 900 του 2000, την ξαναβάφτισε πολύ εύστοχα “Πύραυλος” ή καλύτερα Rocket, ένα τρικύλινδρο μοντέλο της BSA του ’70, που ήταν ίδιο – εκτός μικρών διαφορών – με το αντίστοιχο τρικύλινδρο της παλιάς Triumph.
Το αποτέλεσμα είναι ένα βρετανικό σπορ κομμάτι, που αναμιγνύει τα μοντέρνα εξαρτήματα με αισθητικά στοιχεία του παρελθόντος. Δείτε τι έχει συμβεί στο Legend, που δεν είναι πλέον Θρύλος, αλλά… Ρουκέτα.
Ακολουθεί η μακρά λίστα των μετατροπών:
Πιρούνι Öhlins, από Triumph Daytona 675R
Οπίσθιο αμορτισέρ YSS
Φτερό από ανθρακονήματα Triumph Daytona 675R.
Χειροποίητο πίσω φτερό.
Ζάντες αλουμινίου Triumph Daytona 675R.
Δισκόφρενα και δαγκάνες Brembo.
Σωληνάκια FrenTubo.
Ρυθμιζόμενα ποδωστήρια από Ducati 1098
Τιμόνι αλουμινίου ιδιοκατασκευή
Χειροποίητη βάση οργάνων
Όργανα Motogadget
Φέρινγκ και ζελατίνα φτιαγμένα από την XTR
Τροποποιημένο ντεπόζιτο από Suzuki Bandit
Τάπα ρεζερβουάρ από παλιά Laverda
Σέλα κατασκευής XTR
Κομμένο και ραμμένο πλαίσιο και υποπλαίσιο, προσαρμοσμένο στην κατασκευή
Στάντ από Yamaha TRX
Εξάτμιση (τροποποιημένη) από Triumph Speed Τriple
Τελικό εξάτμισης SuperMario
Χρυσή αλυσίδα Tsubaki
Φίλτρα αέρα DNA (ελληνικής κατασκευής)
Βελτιώσεις στους κυλίνδρους και τον κινητήρα
Το βάψιμο έγινε στο χέρι από την Pintumoto
Πηγή: Μasmoto.net