MotorBike.gr

Ducati: Εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία

19/04/2024

Ενισχύει την παρουσία της στην Ταϊλάνδη η ιταλική εταιρία

Η Ducati θα χρησιμοποιήσει την Ταϊλάνδη ως ένα από τα εξαγωγικά της κέντρα. Η απόφαση ακολουθεί το άνοιγμα ενός νέου εργοστασίου στο Rayong. Το νέο εργοστάσιο έχει παραγωγική δυναμικότητα 10.000 μονάδων ετησίως σε πρώτη φάση.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali, δήλωσε για την καινούργια “ασιατική” δραστηριότητα της εταιρίας:

Η Ταϊλάνδη είναι μια σημαντική αγορά για premium και μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες και θέλουμε να την καταστήσουμε εξαγωγική μας βάση. Παράγουμε όλα τα μοντέλα μοτοσυκλετών της Ducati στο εργοστάσιό μας στο Rayong”.

Πώς είπατε κύριε Πρόεδρε, “παράγουμε”; Δεν θα παράγει το ταϊλανδέζικο εργοστάσιο, αλλά θα συναρμολογεί, γιατί αν “παρήγαγε”, τότε τα ισχυρά εργατικά σωματεία της Ducati αλλά και της Ιταλίας θα είχαν κινηθεί δυναμικά προς την ακύρωση τέτοιων σχεδίων και τις διαμαρτυρίες τους θα τις ακούγαμε μέχρι εδώ.

 

Το εργοστάσιο θα εποπτεύεται από την Ducati Motor Thailand και θα προμηθεύει την αγορά Ασίας-Ειρηνικού. Η Κίνα ήταν κάποτε η κύρια αγορά της Ducati, αλλά είδε τις πωλήσεις να μειώνονται λόγω της οικονομικής κρίσης.

Η Ducati πούλησε σχεδόν 58.000 μοτοσυκλέτες πέρσι και δεν έχει θέσει ακόμη στόχο πωλήσεων για το 2024. “Ο όγκος των πωλήσεων θα καθοριστεί από την αύξηση της ζήτησης και τις τάσεις της αγοράς”, πρόσθεσε ο Domenicali.

 

 

Η παραγωγή όλων των τύπων σκούτερ, παπιών και μοτοσυκλετών στην Ταϊλάνδη αυξήθηκε κατά 5,2% από έτος σε έτος, σε 2,12 εκατομμύρια μονάδες το 2023! Τα 1,7 εκατομμύρια από αυτά προορίζονταν για εξαγωγή.

Να σημειωθεί ότι η Ταϊλάνδη είναι ήδη η γενέτειρα πολλών μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, συμπεριλαμβανομένων των BMW, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph και Yamaha, ενώ μέχρι σήμερα στην Ταϊλάνδη συναρμολογούνταν μόνο τα Ducati Scrambler.

 

 

Προφανώς, η απόφαση της Ducati να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ταϊλάνδη δεν οφείλεται στο κόστος εργασίας, το οποίο είναι στην πραγματικότητα υψηλότερο από ό,τι στις γειτονικές χώρες, αλλά στην ποιότητα που μπορούν να προσφέρουν οι Tαϊλανδοί, καθώς και στην εξαιρετική υποδομή προμήθειας ανταλλακτικών της χώρας αυτής.

Έτσι η Ducati θα δημιουργήσει έναν ισχυρό εξαγωγικό κόμβο (export hub) που θα μπορεί να τροφοδοτεί τις τεράστιες γειτονικές αγορές της Ασίας-Ειρηνικού και μένει να δούμε τι αποτελέσματα θα καταφέρει.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!