MotorBike.gr

Harley-Davidson και Indian: Καταργούν την Woke ατζέντα

06/09/2024

Αμφισβήτηση από τη βάση του κοινού των εταιριών

Νόμισαν πως θα προσελκύσουν μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και αντ’ αυτού εξόργισαν την – συντηρητική κατά πλειοψηφία – βάση πελατών τους ασπαζόμενες την Woke ατζέντα η Harley-Davidson και η Indian, κι αφού λοιδωρήθηκαν και κατηγορήθηκαν από τον δικό τους κόσμο και ακτιβιστές κατά του Woke, αλλάζουν τη στρατηγική τους προσπαθώντας να ευχαριστήσουν ορισμένους από τους πελάτες και τους θαυμαστές τους!

Μεγάλη ήταν η διαμάχη στην οποία είχαν εμπλακεί τον τελευταίο καιρό Harley-Davidson και Indian Motorcycles (αλλά και άλλες αμερικάνικες εταιρίες) όσον αφορά την Woke ατζέντα.

Woke στα αγγλικά σημαίνει “στάση επαγρύπνησης ιδίως κατά των φυλετικών προκαταλήψεων και των εξ αυτών διακρίσεων” και οι Αμερικάνοι κατασκευαστές αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το πρόγραμμα πρωτοβουλιών τους για την υποστήριξη της ισότητας και της ένταξης στην κοινωνία, μετά από την έντονη πίεση που δέχθηκαν μέσω των κοινωνικών δικτύων κυρίως.

Σύμφωνα με μια δήλωση που δημοσιεύτηκε στα κοινωνικά της δίκτυα και την οποία μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω, η Harley-Davidson αφήνει ανενεργό το τμήμα της που είναι αφιερωμένο στην προώθηση αυτών των πρωτοβουλιών ποικιλομορφίας, αφού έχει εφαρμόσει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα DEI (διαφορετικότητα, ισότητα και ένταξη/συμπεριληπτικότητα).

Από τη στιγμή που η νέα διοίκηση της Harley-Davidson αποφάσισε να υιοθετήσει πιο προοδευτικές κοινωνικές θέσεις, οι πελάτες της άρχισαν να την πολεμούν και να την μποϊκοτάρουν.

Το “ψηφιακό λιντσάρισμα” δεν σταμάτησε εκεί, μιας και η επίθεση εξαπλώθηκε λίγες μέρες αργότερα και στην ιστορική της αντίπαλο, την Indian Motorcycles, η οποία επίσης αναφερόταν στην ιστοσελίδα της στο πρόγραμμα δράσης της DEI.

Μετά από αυτές τις έντονες εβδομάδες δημοσιεύσεων και καταγγελιών στα κοινωνικά δίκτυα, που έφτασαν ακόμη και σε εκκλήσεις για μποϊκοτάζ και στις δύο εταιρίες, αυτές προχώρησαν σε συγκεκριμένες κινήσεις.

https://www.coloriposto.gr/

Η Harley-Davidson, σε δήλωσή της, εξέφρασε τη λύπη της «για την αρνητικότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» που σχεδιάστηκε εσκεμμένα ώστε να διχάσει τους πελάτες και θαυμαστές της.

Στη συνέχεια, η εταιρία ανέφερε ότι δεν έχει πραγματοποιήσει καμία δραστηριότητα σχετική με πρόγραμμα DEI από τον Απρίλιο του 2024 και δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι πρόκειται να πραγματοποιήσει καμία από εδώ και στο εξής. Άρα η Harley δήλωσε σαφέστατα πως “ξεχάστε τα περί διαφορετικότητας, ισότητας και ένταξης… θα προχωρήσουμε με το παλιό παραδοσιακό, συντηρητικό (και ό,τι άλλο σε οπισθοδρομικό) κοινό που γνωρίζουμε”!

Ταυτόχρονα και η Indian έχει αφαιρέσει τις αναφορές της στις πρωτοβουλίες της DEI κι έτσι οι δύο αποφάσεις έχουν ερμηνευτεί ως νίκη για όσους εναντιώνονται σε αυτές τις δράσεις, οι οποίες έχουν ζημιώσει εμπορικά τη μάρκα τρακτέρ John Deere, π.χ., ή τη μπύρα Bud Light για τον ίδιο  ακριβώς λόγο.

Τώρα όμως η υπόθεση γυρίζει μπούμερανγκ, αφού υπάρχει και μια άλλη μεγάλη μερίδα καταναλωτών και θαυμαστών των δύο εταιριών που πιστεύει πως έπρεπε να μην έχουν ενδώσει τόσο εύκολα στις πιέσεις συγκεκριμένων ομάδων και να έχουν κρατήσει τις αρχικές θέσεις τους, ειδικά αν θεωρούσαν ότι είναι σωστές.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Harley-Davidson

Για πάνω από 120 χρόνια, η Harley-Davidson έχει προσφέρει τη χαρά της μοτοσυκλέτας σε αναβάτες σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από το ποιοι είναι, από πού προέρχονται ή σε τι πιστεύουν. Έχουμε μια κατευθυντήρια αρχή: United We Ride [Ενωμένοι οδηγούμε]. Αυτό καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο διοικούμε την επιχείρησή μας, αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους μας και υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να καλωσορίζουμε τους πάντες στην εταιρία μας.

Μας θλίβει η αρνητικότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις τελευταίες εβδομάδες, η οποία σχεδιάστηκε για να διχάσει την Harley Davidson. Ως εταιρία, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη αυτό το θέμα και είναι ευθύνη μας να απαντήσουμε με σαφήνεια, δράση και συγκεκριμένα γεγονότα. Νωρίτερα φέτος, ξεκινήσαμε μια εσωτερική επανεξέταση των ενδιαφερόμενων μερών για την καλύτερη ευθυγράμμιση των δραστηριοτήτων της εταιρίας με τις ανάγκες τόσο της επιχείρησής μας όσο και της κοινότητάς μας. Με βάση την αναθεώρησή μας, δεσμευόμαστε για τα εξής:

Διαφορετικότητα, ισότητα και συμπεριληπτικότητα (DEI): Θεωρούμε ότι ο ρόλος κάθε ηγέτη είναι να διασφαλίσει ότι έχουμε μία βάση εργαζομένων που αντικατοπτρίζει τους πελάτες μας και τις γεωγραφικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.

Είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή μας ότι προσλαμβάνουμε και διατηρούμε τα καλύτερα ταλέντα και ότι όλοι οι εργαζόμενοι αισθάνονται ευπρόσδεκτοι. Τούτου λεχθέντος, δεν έχουμε εφαρμόσει τακτικές DEI από τον Απρίλιο του 2024 και δεν λειτουργούμε υπό το DEI σήμερα. Δεν έχουμε ποσοστώσεις προσλήψεων και δεν έχουμε πλέον στόχους δαπανών για την ποικιλομορφία των προμηθευτών.

Χορηγίες και συνεργασίες: Επανεξετάζουμε όλες τις χορηγίες και τους οργανισμούς με τους οποίους είμαστε συνδεδεμένοι και με τους οποίους συνεργαζόμαστε.

Εκπαίδευση εργαζομένων: Η εταιρία αξιολογεί συνεχώς τις ευκαιρίες κατάρτισης που προσφέρει για να διασφαλίσει ότι είναι κατάλληλες για το εργατικό δυναμικό μας. Η παρεχόμενη κατάρτιση θα σχετίζεται με τις ανάγκες της επιχείρησης και θα απουσιάζει από κοινωνικά υποκινούμενο περιεχόμενο – μόνο η νομικά απαιτούμενη κατάρτιση ήταν πάντοτε υποχρεωτική στη Harley-Davidson.

Πιστεύουμε ότι το να έχουμε μια ευρεία βάση τόσο εργαζομένων όσο και πελατών είναι καλό για την επιχείρηση και ότι τελικά όλοι πρέπει να βιώσουν τη χαρά της οδήγησης μιας Harley-Davidson. Παραμένουμε προσηλωμένοι στο να ακούμε όλα τα μέλη της κοινότητάς μας, καθώς συνεχίζουμε μαζί το ταξίδι μας ως η πιο ποθητή μάρκα μοτοσυκλέτας στον κόσμο”.

Τα συμπεράσματα δικά σας…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!