MotorBike.gr

Honda Customs 2025: Nίκησε η Ιταλία με ένα τρελό Bobber

22/09/2025

Σε στυλ Japanese Bobber ο νικητής

Το ιταλικό τσόπερ-μπόμπερ «Hachimaan» από την Ιταλία ανακηρύχθηκε νικητής του φετινού διαγωνισμού Honda Customs 2025, που ήταν η πιο επιτυχημένη του έκδοση μέχρι σήμερα, με πάνω από 30.000 ψήφους online

Η φετινή έκδοση του εδραιωμένου πλέον θεσμού, Honda Customs 2025, που παρουσιάζει custom-αρισμένα μοντέλα της Honda από όλο τον κόσμο, επικεντρώθηκε στο ρετρό μοντέλο GB350S, με 11 custom κατασκευές από επτά χώρες να λαμβάνουν μέρος στο φεστιβάλ Wheels and Waves, στο Μπιαρίτς της Γαλλίας.

Το «Hachimaan» από την Ιταλία – μια ριζοσπαστική μετατροπή του GB350S – κέρδισε τον 6ο ετήσιο διαγωνισμό της Honda. με πάνω από 9.500 ψήφους.

Έτσι, ο ιταλικός οίκος «Maan Motocicli Audaci» κατακτά τη δεύτερη πρωτιά του στο HondaCustoms, έχοντας κερδίσει προηγουμένως το 2022 με ένα φτιαγμένο” CMX500 Rebel.

 

 

Οι 30.000 ψήφοι που δόθηκαν μεταξύ 12 Ιουνίου και 31 Αυγούστου, σηματοδοτούν αύξηση 19% ψήφων, σε ετήσια βάση.

Ο διαγωνισμός του 2025 βασίστηκε στην επιτυχία των προηγούμενων ετών και έφερε στο προσκήνιο τη νέα Honda GB350S που συμμορφώνεται με το πρότυπο A2 – μια μοτοσυκλέτα με έντονο ρετρό στυλ που ξεχειλίζει από υποβλητικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες.

Αξιοποιώντας την απλή γοητεία της κλασικής μοτοσυκλέτας – δύο τροχοί, τιμόνι, κινητήρας – η GB350S είναι το ιδανικό μοντέλο για τον διαγωνισμό, επιτρέποντας στους customizer να ασκήσουν τη δημιουργικότητά τους, την αυτοέκφραση και την ατομικότητά τους στο μέγιστο.

Οι νικητές του φετινού διαγωνισμού

Πρώτη Θέση: Hachimaan – Ιταλία

Ένα ξεχωριστό κομμάτι ανακηρύχθηκε νικητής του διαγωνισμού Honda Customs 2025, λαμβάνοντας συνολικά 9.572 ψήφους – 31% από τους συνολικά 30.094 που ψήφισαν – στο www.hondacustoms.com

Η Hachimaan ήταν ίσως η πιο ακραία ερμηνεία της GB350S, που υιοθετεί ένα στυλ Ιαπωνικού Bobber με φινίρισμα σε ένα πλούσιο, λαμπερό μπλε χρώμα και μια σειρά από custom εξαρτήματα.

 

 

«Το να κερδίζεις για δεύτερη φορά είναι μια μεγάλη ικανοποίηση», δήλωσε ο Nicola Manca, ιδρυτής και επικεφαλής της Motocicli Audaci. «Την πρώτη φορά μπορεί να κερδίσεις από τύχη, τόλμη ή για άλλους λόγους: τύχη αρχαρίου. Αλλά το να κερδίζεις και τη δεύτερη φορά είναι κάτι πάντα δύσκολο να επιτευχθεί και δεν πρέπει ποτέ να θεωρείται δεδομένο. Είναι μια σφραγίδα επιβεβαίωσης που μας κάνει να συνειδητοποιούμε ότι είμαστε στο σωστό δρόμο».

Η Maan Motocicli Audaci με τη φετινή της νίκη κερδίζει, λοιπόν, για δεύτερη φορά στο διαγωνισμό της Honda, ενώ τις προηγούμενες χρονιές είχαμε τους εξής νικητές:

2024: Bunker Custom Cycles της Τουρκίας με το Custom «Bunker Imprint» CL500 σε στυλ αστικού scrambler

2023: Art on Wheels από την Πορτογαλία, η οποία δημιούργησε το «Furiosa» Dax

2022: Motocicli Audaci, Ιταλία – δημιουργοί του «Maanboard» CMX500 Rebel

2021: Motorfa Πορτογαλία, με το «Fenix» CB650R

2020: Η Ελβετική Brivemo Motos που δημιούργησε την έκδοση «Africa Four»

Δεύτερη Θέση: Ηοnda 350 Mia – Πορτογαλία

Καθ’ όλη τη διάρκεια της φετινής ψηφοφορίας, η πορτογαλική κατασκευή «Mia», μια μοτοσυκλέτα σε ρετρό στυλ που αποπνέει το γνήσιο στυλ café racer, κονταροχτυπήθηκε από πλευράς ψήφων με την Hachimaan.

Κατασκευασμένη από την ομάδα της πορτογαλικής αντιπροσωπείας TubaisMoto, η Mia διαθέτει ένα custom παλιομοδίτικο, ολόκληρο φέρινγκ και μια μεγάλη ζελατίνα που αποπνέει γνήσια αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του 1960, μια ειδικά κατασκευασμένη μαύρη εξάτμιση και ζάντες με ακτίνες.

 

 

«Είμαστε χαρούμενοι που κατακτήσαμε τη δεύτερη θέση στον φετινό διαγωνισμό. Ενώ είμαστε προφανώς απογοητευμένοι που χάσαμε οριακά τη νίκη. Ήταν φανταστικό να συμμετάσχουμε στον διαγωνισμό, καθώς μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε μια διαχρονική, όμορφη μοτοσυκλέτα», είπε ο δημιουργός Xavier Paiva, επικεφαλής της TubaisMoto.

Τρίτη Θέση: Grand (B)rix Sporty Bike – Γερμανία

Όπως και το 2024, το βάθρο συμπλήρωσε η Γερμανία με το διακριτικά όμορφο Grand (B)rix Sporty Bike. Δημιουργημένο από την ομάδα στην κεντρική αντιπροσωπεία Honda Centre στη Φρανκφούρτη, με μια διαχρονική εμφάνιση μέσα από έναν συνδυασμό μαύρου και χρυσού χρώματος, και διακριτικές τροποποιήσεις παντού.

«Η ομάδα του συνεργείου μας μπόρεσε να δείξει δημιουργικά και εντυπωσιακά όλα όσα μπορούν να γίνουν πάνω σε μια μοτοσυκλέτα, χωρίς να αλλάξει έντονα η εμφάνισή της», εξήγησαν οι Γερμανοί. «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα και περήφανοι που βρισκόμαστε ξανά στο βάθρο στην τρίτη μας συμμετοχή».

 

 

Την πρώτη πεντάδα του διαγωνισμού συμπλήρωσαν δύο από τις εξαιρετικές συμμετοχές από την Ισπανία: το MBX350 και το Rocket Lion.

Τέταρτη θέση: Honda MBX350 – Ισπανία

Εστιάζοντας σε μια εντελώς διαφορετική δεκαετία, η εμφάνιση του MBX350 καθορίζεται από το τετράγωνο στυλ του και μια εμβληματική βαφή που ξυπνά αναμνήσεις από το ισπανικής κατασκευής δίχρονο MBX80 της δεκαετίας του ’80.

Οι αλλαγμένοι τροχοί, το πιρούνι και το ψαλίδι σε ασημί (συν το υποβλητικό αυτοκόλλητο Pro-Link σε κόκκινο) διαφοροποίησαν έντονα το MBX350 από τις αντίπαλες κατασκευές του, ενώ οι τετράγωνοι καθρέφτες εποχής και ένα κοντό σύστημα εξάτμισης ολοκλήρωσαν τις τροποποιήσεις.

 

Πέμπτη θέση: The Rocket Lion – Ισπανία

Το Rocket Lion από το Honda Motor Centre Leon χρησιμοποίησε ένα μεγάλο, ολόκληρο φέρινγκ και ανεμοθώρακα σε στυλ αγωνιστικού RC181, σε συνδυασμό με ένα μονόσελο με κάλυμμα σε σχήμα που δίνει στη μοτοσυκλέτα παλιάς κοπής εμφάνιση, που θυμίζει GP.

Το custom GB350 από την Ισπανία φοράει ελαστικά Michelin Road Classic, εξαρτήματα τιτανίου και ένα ιδιαίτερο χρώμα σε συνδυασμό με ένα μεγάλο λογότυπο της Honda με φινίρισμα πατίνας να ολοκληρώνει την εμφάνιση.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!