MotorBike.gr

KTM: Ο Όμιλος Pierer Mobility μεταφέρει την παραγωγή του στην Κίνα

27/12/2023

Κίνα και Ινδία μέρος της παραγωγής και εστίαση στην ασιατική αγορά

Ο Όμιλος Pierer Mobility έχει εφαρμόσει αρκετές σημαντικές στρατηγικές για την ενίσχυση της θέσης του στην παγκόσμια αγορά. Το πρώτο εξάμηνο του 2023, ο όμιλος κατέγραψε πωλήσεις 190.293 μοτοσυκλετών, σημειώνοντας αύξηση 16,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Αυτή η ανάπτυξη μαρτυρεί τη στιβαρότητα και την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής της εταιρίας, ιδίως για την KTM, τον πυλώνα του ομίλου μαζί με την GasGas, τη Husqvarna και την MV Agusta.

Η εταιρία το πρώτο εξάμηνο του 2023 κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 16,5 %. Παρ’ όλα αυτά μέρος της παραγωγής θα μεταφερθεί στην Ινδία και την Κίνα, ενώ 300 θέσεις εργασίας θα κοπούν από το εργοστάσιο στην Αυστρία. 

 

Με στόχο τη συγκέντρωση πόρων και της προσέγγισης σε βασικές δραστηριότητες, η απόφαση να πουληθούν οι μάρκες ποδηλάτων R Raymon και Felt και να προωθηθεί η παραγωγή ηλεκτρικών ποδηλάτων Husqvarna και GasGas αντιπροσωπεύει ένα στρατηγικό βήμα.

Αυτή η κίνηση υπογραμμίζει τη δέσμευση του Ομίλου Pierer Mobility για εδραίωση και ενίσχυση των βασικών του σημάτων μοτοσυκλετών.

 

 

Η επιλογή μεταφοράς μέρους της παραγωγής της KTM από την Αυστρία σε διεθνείς εταίρους στην Ινδία (με την Bajaj) και την Κίνα (με την CFMoto) αντανακλά τις δράσεις μετά από μια διεξοδική ανάλυση της ευρωπαϊκής οικονομικής και χρηματοπιστωτικής κατάστασης, και όλα αυτά αναμένοντας συρρίκνωση το 2024.

Η συνεργασία με την CFMoto έχει αποδειχθεί καρποφόρα, με την παραγωγή των 790 Duke και 790 Adventure να έχει ήδη μεταφερθεί στην Κίνα, όχι μόνο για να επωφεληθεί ο όμιλος από το χαμηλότερο κόστος παραγωγής, αλλά και για να ενισχύσει την εικόνα της αυστριακής μάρκας στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές της Άπω Ανατολής.

 

Παρά τις προκλήσεις, η ισχυρή θέση ρευστότητας του Ομίλου Pierer Mobility του έδωσε τη δυνατότητα να υποστηρίζει αντιπροσώπους και προμηθευτές που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες.

Το 2024 αναμένεται να είναι έτος που θα εφαρμοστούν μέτρα μείωσης του κόστους, ενώ η δυνατότητα που προσφέρεται στην KTM να αποκτήσει την πλειοψηφία της MV Agusta το 2026 σηματοδοτεί μια σημαντική καμπή για την ιταλική μάρκα, η οποία θα βγει οριστικά από μια περίοδο οικονομικής αβεβαιότητας.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!