MotorBike.gr

Suzuki: Ανακοίνωσε τιμές για GSX-8T και GSX-8TT

16/07/2025

Σε αναμενόμενο επίπεδο με βάση τις τιμές στην υπόλοιπη Ευρώπη και τους επιπλέον δασμούς της Ελλάδας

Η Suzuki ανακοίνωσε τις τιμές για τα νέα GSX-8T και GSX-8TT για την Ελλάδα και με βάση τις τιμές από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμολόγηση στην Ελλάδα κινείται στα επίπεδα που περιμέναμε. Η Suzuki GSX-8T διατίθεται στα 9.695 €, ενώ η GSX-8TT φτάνει τα 10.295 €.

Η Suzuki μεγάλωσε την οικογένεια των μεσαίων της μοτοσυκλετών, παρουσιάζοντας τις ολοκαίνουριες GSX-8T και GSX-8TT, που βασίζονται στην ήδη γνωστή πλατφόρμα των 800 κυβικών.

Και τα δύο νέα μοντέλα εξοπλίζονται με τον ίδιο 776cc δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με στρόφαλο 270 μοιρών, αλλά διαφοροποιούνται εμφανισιακά, με την 8T να φέρνει στο προσκήνιο καθαρές γραμμές εμπνευσμένες από τις δεκαετίες του ’60 και του ’70.

H “T” θυμίζει μοντέλα όπως το ιστορικό T500 Titan – ενώ η 8TT προχωρά ένα βήμα παραπέρα, ενσωματώνοντας ένα μικρό φέρινγκ που παραπέμπει ευθέως στα αγωνιστικά της εποχής και συγκεκριμένα στην Yoshimura GS1000.

Ο κινητήρας, όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς 800 της Suzuki, διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδοντας 80 ίππους στις 8.500 στροφές και 77,4 Nm ροπής στις 6.800 rpm, με την παρουσία αντικραδασμικού άξονα να περιορίζει αισθητά τις δονήσεις κατά την οδήγηση.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, με ξεχωριστό υποπλαίσιο, ενώ το ψαλίδι κατασκευάζεται από αλουμίνιο, στοιχείο που προσφέρει συνδυασμό ακαμψίας και χαμηλού βάρους.

Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντάμε χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι της KYB στην 8T και μαύρο στην 8TT, καθώς και μονό πίσω αμορτισέρ, επίσης της KYB.

Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 310 mm με ακτινικές δαγκάνες Nissin μπροστά και έναν πίσω δίσκο 240 mm, με δικάναλο ABS.

Η αισθητική αποτελεί κομβικό στοιχείο για τον χαρακτήρα των δύο μοντέλων.

Η 8T ξεχωρίζει με τον στρογγυλό full-LED προβολέα με επίπεδο κάτω μέρος, τις απλές, ρετρό γραμμές σε ρεζερβουάρ και σέλα, τους καθρέπτες στα άκρα του τιμονιού, τις ματ επιφάνειες στο τελείωμα της ουράς και τις γυαλιστερές λεπτομέρειες στο ψυγείο.

Η 8TT, από την άλλη, διαφοροποιείται με το φέρινγκ που περιβάλλει τον προβολέα, προσθέτοντας μια καθαρά vintage αγωνιστική αύρα, ενώ περιλαμβάνει και ποδιά κινητήρα.

Οι χρωματικές επιλογές της 8T περιλαμβάνουν τις Candy Burnt Gold, Metallic Matt Steel Green και Metallic Matt Black, ενώ η 8TT δίνει έμφαση στον ρετρό-αγωνιστικό της χαρακτήρα με συνδυασμούς όπως το Glass Sparkle Black με κόκκινες ζάντες και γραφικά, ή το Pearl Matt Shadow Green με ζάντες και λεπτομέρειες σε χρυσό/μπρονζέ.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, και οι δύο μοτοσυκλέτες φέρουν έγχρωμη TFT οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, τρεις χαρτογραφήσεις απόδοσης (A, B, C), σύστημα traction control με τρία επίπεδα και δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, quickshifter διπλής κατεύθυνσης, καθώς και Easy Start και Low RPM Assist για πιο ομαλές εκκινήσεις και λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Δεν λείπει και η θύρα USB-C για φόρτιση φορητών συσκευών, συμπληρώνοντας το πακέτο σύγχρονης τεχνολογίας.

Η Suzuki με τις νέες GSX-8T και GSX-8TT επιχειρεί να συνδυάσει τον ρετρό σχεδιασμό με τη μοντέρνα τεχνολογία, σε μια συνταγή που έχει την υπογραφή ιταλικής σχεδιαστικής ομάδας και την υλοποίηση από την Ιαπωνία, με κοινό χαρακτηριστικό και των δύο το νέο, στρογγυλό λογότυπο GSX8.

Περισσότερες πληροφορίες: www.suzuki.gr/gsx-8t και www.suzuki.gr/gsx-8tt

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!