Ένα GSX-R με οικολογικές ευαισθησίες
Το πρωτότυπο, αγωνιστικό GSX-R1000R που κινείται από 100% βιοκαύσιμο και συμμετείχε πέρσι στον θρυλικό γιαπωνέζικο αγώνα αντοχής Suzuka 8 Hours, θα επανέλθει και φέτος, αφού θεωρείται πως η συμμετοχή του στέφθηκε με επιτυχία
Το Suzuki GSX-R1000R της ομάδας Suzuki CN Challenge μπορεί να αποσύρθηκε επίσημα από τα κύρια διεθνή πρωταθλήματα ταχύτητας, αλλά όποτε βρίσκει ευκαιρία επανεμφανίζεται.
Από την άλλη, η γιαπωνέζικη μάρκα εξακολουθεί να εκπροσωπείται, και πολύ αξιόλογα μάλιστα, από την ομάδα Yoshimura SERT Motul στο EWC, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Η Suzuki δεν δίστασε πέρσι να επιστρέψει στους αγώνες έστω και αποσπασματικά με ένα συγκεκριμένο πρωτότυπο για να χρησιμοποιήσει τις ακραίες συνθήκες του αγώνα ως εργαστήριο εξέλιξης.
Η Suzuki τώρα ετοιμάζεται να παρατάξει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μαζί με το Team Suzuki CN Challenge το “εναλλακτικό” της GSX-R στον αγώνα Suzuka 8 Hours.
Η ιδιαιτερότητα αυτής της ομάδας, που πέρσι μπήκε στην κατηγορία των “Πειραματικών” του αγώνα της Suzuka, είναι πως το Suzuki GSX-R1000R τροφοδοτούνταν από 40% καύσιμο βιολογικής προέλευσης και ήταν εξοπλισμένο με εξαρτήματα από ανακυκλωμένα υλικά.
Η ιδέα του Ιάπωνα κατασκευαστή ήταν να δημιουργήσει μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα με «ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα» που να μπορεί να αγωνιστεί στο υψηλότερο επίπεδο ανταγωνισμού.
Ο στόχος μάλλον επιτεύχθηκε, αφού η ομάδα τερμάτισε στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης! Η Suzuki έχει περαιτέρω ιδέες επί του θέματος και έχει ήδη δηλώσει ότι το Team Suzuki CN Challenge θα συνεχίσει τη δέσμευσή της στην “Πειραματική” κατηγορία και αυτή τη σεζόν, κατά τη διάρκεια της 46ης έκδοσης του Suzuka 8 Hours, που θα διεξαχθεί από 1 έως 3 Αυγούστου.
Ο κατασκευαστής, ωστόσο, θα παρουσιάσει ένα διαφορετικό και ακόμα πιο «καθαρό» σπορ GSX-R, αφού πλέον τροφοδοτείται από καύσιμο Excellium Racing 100 που αποτελείται από 100% υλικά βιολογικής προέλευσης.
Εκτός από τη χρήση αυτού του βιοκαυσίμου, το GSX-R1000R “CN” είναι εξοπλισμένο με ελαστικά Bridgestone που χρησιμοποιούν περισσότερα ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, λάδι Motul βιολογικής προέλευσης, φέρινγκ από ανακυκλωμένα ανθρακονήματα, φτερά από σύνθετες ίνες λιναριού, φρένα Sunstar Engineering, καθώς και σιγαστήρα Yoshimura κατασκευασμένο από “οικολογικό” τιτάνιο.
Τέλος, για το κερασάκι στην τούρτα, όλα τα μπλουζάκια των μελών της ομάδας είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένες ίνες.