Με τεράστια αύξηση εξαγωγών από πέρσι
Πρώτη στις εξαγωγές η Loncin (στην οποία ανήκει η Voge) στην Κίνα το πρώτο δίμηνο του 2024, με αύξηση που πλησιάζει το 100% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο το σύνολο των εξαγωγών των κατασκευαστών στην Κίνα έφτασε τα 1,1 δις δολάρια σημειώνοντας αύξηση 32%.
Οι μοτοσυκλέτες που εξήχθησαν έφτασαν τις 1.3 εκατομμύρια μονάδες, μια αύξηση της τάξης του 38%!
Οι εξαγωγές κινητήρων έφτασαν τις 172.500 μονάδες, με αύξηση 37% και τζίρο 40 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι εξαγωγές μοτοσυκλετών ήταν 815.000 μονάδες τον Ιανουάριο, ενώ τον Φεβρουάριο οι εξαγωγές μοτοσυκλετών έφτασαν τις 515.000 μονάδες και πρώτη εταιρία στην Κίνα ήταν η Loncin/Voge, καταγράφοντας μεγάλη αύξηση από πέρσι, με δεύτερη την Dachangjiang, μια θυγατρική της Haojin, η οποία συνεργάζεται με την Suzuki στην ασιατική χώρα.
Tρίτη είναι η Yinxiang, με έδρα την πόλη της Chongqing, όπως και οι πρoηγούμενες εταιρίες, η οποία κατασκευάζει οικονομικότερα δίτροχα μικρού κυβισμού “παλαιάς σχολής” και τέταρτη είναι η Tayo, μοντέλα της οποίας γνωρίζουμε στην Ελλάδα σαν Thrust.
Ακολουθεί η Zongshen, που ονομάζεται Zonsen πλέον και έκτη είναι η Haojin με το δικό της όνομα.
Η συνολική παραγωγή μοτοσυκλετών από κινέζους κατασκευαστές με κινητήρες βενζίνης το πρώτο δίμηνο του 2024, έφτασε σχεδόν τις 2.1 εκατομμύρια μονάδες, με την Loncin/Voge να κατασκευάζει τις 200.000 από αυτές.