MotorBike.gr

ΜV Agusta 2024: Τι σημαίνει στην πράξη το “We Care”;

26/04/2024

Αναδιάρθρωση, αναβάθμιση, ανανέωση και δωρεάν παροχές σε βάθος επταετίας!

Εντός του 2023 η MV Agusta ανανέωσε το σύνολο του επίσημου δικτύου συνεργατών σε παγκόσμιο επίπεδο. Η έναρξη της οδηγικής σεζόν του 2024 αποτελεί την ιδανική ευκαιρία για την MV Agusta να προσκαλέσει όλους τους ιδιοκτήτες MV Agusta να βιώσουν αυτό το ανανεωμένο δίκτυο συνεργατών προσφέροντας δωρεάν έλεγχο είκοσι σημείων. Επιπλέον η MV Agusta προσφέρει 20% έκπτωση σε επιλεγμένα Service Spare Parts.

Η παγκόσμια καμπάνια υπογραμμίζει την δέσμευση της MV Agusta να φέρει τους ιδιοκτήτες των θρυλικών μοτοσυκλετών στο επίκεντρο και να ευθυγραμμιστεί ιδανικά με το πελατοκεντρικό ήθος που αποτελεί έναν από τους πυρήνες των αξιών του ανανεωμένου οράματος της MV Agusta.

Για την ακρίβεια, αυτή η πρωτοβουλία έρχεται δίχως κρυφές χρεώσεις για τους ιδιοκτήτες και με αυτή τη λογική ο δωρεάν έλεγχος είναι εγγυημένος μιας και δεν υπάρχει απολύτως καμία υποχρέωση για επιπλέον χρεώσεις. Σε περίπτωση δε που κάποια αντικατάσταση ανταλλακτικού κριθεί αναγκαία ή ζητηθεί από τον ιδιοκτήτη κατά τον έλεγχο θα γίνει με έκπτωση 20% σε γνήσια ανταλλακτικά παρέχοντας πάντα στον πελάτη την πλήρη ελευθερία επιλογής.

 

Η καμπάνια αφορά όλες τις μοτοσυκλέτες MV Agusta που η παραγωγή τους ξεκίνησε από τον Ιανουάριο του 2018. Για την συμμετοχή τους οι πελάτες θα πρέπει να εγγραφούν στη σχετική φόρμα που υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα της MV Agusta ώστε να λάβουν το κουπόνι “We Care”.

Ο Luca Martin, Γενικός Διευθυντής και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της MV Agusta Motor S.p.A., σχολίασε: “Με χαρά ξεκινάμε την καμπάνια “We Care” η οποία θα μας επιτρέψει την εκ νέου επαφή με τους πελάτες μας”.

 

“Η αναδόμηση του παγκόσμιου δικτύου συνεργατών που έγινε το 2023 θα επιτρέψει πλέον στους πελάτες μας να λάβουν την φροντίδα που οι MV τους αξίζουν. Η οδηγική περίοδος ξεκινά και  αδημονούμε να χρησιμοποιήσουμε τις MV μας και να συναντήσουμε σε αγαπημένες διαδρομές άλλους περήφανους ιδιοκτήτες.”

Για περισσότερες πληροφορίες γύρω από την καμπάνια “We Care” καθώς και τις οδηγίες που πρέπει να ακολουθηθούν, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τη σχετική σελίδα στην επίσημη ιστοσελίδα: mvagusta.com

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!