Μπαίνοντας σε μια κατηγορία “φωτιά”
Ενώ μαίνεται η κινεζική επίθεση προς την Ευρώπη και την κατηγορία μέχρι τα 500 κυβικά, με πλήθος κατασκευαστών να προσφέρουν αξιόλογα μοντέλα, η ΚΤΜ προβληματίζεται και “προθερμαίνεται” για να κάνει το μεγάλο βήμα με έναν δικύλινδρο κινητήρα μεσαίου κυβισμού που θα εξοπλίσει διάφορες μοτοσυκλέτες, διαφορετικών κατηγοριών
Να κάτσεις με σταυρωμένα τα χέρια όταν είσαι ο υπ’ αριθμόν ένα Ευρωπαίος κατασκευαστής μοτοσυκλετών και δεν θέλεις να χάσεις την πρωτιά; Μάλλον όχι. Η ΚΤΜ οφείλει να κινηθεί και μάλιστα γρήγορα. Η γκάμα των 490 της KTM, που ανακοινώθηκε το μακρινό 2019, αναμένεται να λανσαριστεί σύντομα.
Οι φήμες προέρχονται από συναδέλφους στο Motorcycles News. Η οικογένεια 490 θα περιλαμβάνει τα Duke, RC, Adventure, Supermoto και Enduro: όλες οι μοτοσυκλέτες θα τροφοδοτούνται από τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 450cc, που ήδη εξοπλίζει το CFMoto 450SR και κατασκευάζεται στην Κίνα.
Ωστόσο, σύμφωνα με το Motorcycles News, ο κινητήρας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια αναθεωρημένη αρχιτεκτονική από την ίδια την KTM, με στρόφαλο 270 μοιρών. Η κατάσταση σχετικά με το μέλλον της γκάμας των 390 εξάπτει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον.
Μήπως η άφιξη των δικύλινδρων 450αριών κινδυνεύει να “ακυρώσει” τη σημερινή οικογένεια των 390; Μάλλον όχι, θα πούμε εμείς αφού τα 390 είναι μονοκύλινδρα και έχουν “ενδιάμεσο” κυβισμό.
Το άλλο δίλημμα της ΚΤΜ είναι η ιπποδύναμη των 450αριών, αφού αν ξεπερνούν τους 47 ίππους θα ξεφεύγουν από τα διπλώματα Α2. Πιστεύουμε ότι μια λύση των δύο εκδόσεων, δηλαδή μία με 47 ίππους και μία ακόμα “ανοικτή” με παραπάνω θα είναι μέσα στα σχέδια της αυστριακο-ινδικής εταιρίας.