Επίθεση στα μεσαία Adventure crossover
Με παρόμοιο design, αλλά και συνολικά σαν κατασκευές εμφανίστηκαν στο σαλόνι του Μιλάνου τα crossover adventure Benelli TRK 800 και Benelli ΤRK 702, που εμπλουτίζουν τη γκάμα των πετυχημένων εμπορικά TRK, η οποία μέχρι σήμερα διέθετε το 251 και τις δυο εκδόσεις του 502.
Mαζί παρουσιάστηκαν στο Μιλάνο στην έκθεση της ΕΙCMA, το πολυαναμενόμενο Benelli TRK 800, καθώς και τα TRK 702 (17άρης τροχός μπροστά, χυτές ζάντες) και TRK 702 Χ (19άρης τροχός μπροστά, τροχοί με ακτίνες), που διατηρούν παραπλήσιο συνολικό σχεδιασμό και φιλοσοφία κατασκευής.
Πιο μοντέρνο και εξελιγμένο “ένα βήμα παραπάνω” είναι το design του TRK 800, ενώ πιο “παραδοσιακό TRK” είναι αυτό του 702, για να μπορούμε να διαχωρίζουμε τα μοντέλα.
Αμφότερα τα μοντέλα φορούν δικύλινδρους σε σειρά μεν – δύο εκκεντροφόρων, 8βάλβιδους, με στρόφαλο 180 μοιρών – αλλά διαφορετικούς κινητήρες της Benelli δε. Το 702 έρχεται με κυβισμό 698 cc και το 800 με 754 cc, χρησιμοποιεί δηλαδή τον κινητήρα του ρετρο-scrambler μοντέλου της εταιρίας, του Leoncino 800.
Η απόδοση του Benelli TRK 702 ανακοινώνεται στους 76.2 ίππους στις 8.750 rpm, ενώ ακριβώς την ίδια ιπποδύναμη δίνει η εταιρία και για το TRK 800 (76,2 ίππους, σε χαμηλότερες στροφές – 8.500 rpm). Θα υπάρξουν και εκδόσεις 35kW (47 ίπποι) για να μπορούν να τις οδηγήσουν αναβάτες με δίπλωμα Α2.
Στον τομέα της ροπής το 702 είναι στα 6,95 kgm στις 6.250 rpm και το 800, με λίγο χαμηλότερη ροπή 6,8 kgm, σε υψηλότερες στροφές, στις 6.500 rpm.
Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό με δύο σώματα ψεκασμού 43 χιλιοστών, η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων και συμπλέκτη μερικής ολίσθησης.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα και για το 702 και για το 800 (διαφορετικής σχεδίασης) παρότι έχουν την ίδια κατασκευαστική φιλοσοφία με αυτό του TRK 502. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με καλάμια 50 χιλιοστών και διαδρομή 140 χιλιοστών.
Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο με μονό αμορτισέρ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά και έχει διαδρομή τροχού 168 mm (173mm το Χ).
Τα φρένα είναι δύο δισκόφρενα 320 mm με τετραπίστονες, πλευστές δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 260 mm με μονοπίστονη δαγκάνα.
Και το 702 και το 702 Χ ζυγίζουν 235 κιλά πλήρη υγρών, με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων. Το ύψος της σέλας είναι 790 mm στο απλό και 835 mm της έκδοσης Χ, λόγω μεγαλύτερων διαδρομών των αναρτήσεων.
Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη, υπάρχουν προστατευτικές χούφτες στα άκρα του τιμονιού και ο φωτισμός είναι Full LED. Υπάρχει έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, αλλά και ενσωματωμένη κάμερα (dash cam) στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας για τη λήψη βίντεο και φωτογραφιών σε πραγματικό χρόνο!
Στη βασικη έκδοση, το TRK 702, οι τροχοί είναι χυτές αλουμινένιες ζάντες με πολλά μπράτσα, 17 ιντσών και φορούν ελαστικά Pirelli Angel GT με διαστάσεις 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω.
Το TRK 702 Χ φοράει ακτινωτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR και διαστάσεις 110/80 και 150/70.
Το Benelli TRK 702 θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές της Άνοιξης του 2023 στους εξής χρωματισμούς: Anthracite Grey, Forest Green και Pearl White.
Το Benelli TRK 702 X , το οποίο επίσης αναμένεται να έρθει στην αγορά την Άνοιξη του 2023, θα διατεθεί σε χρωματισμούς: Anthracite Grey, Forest Green, Dune Sea και Moon Grey.
Η τιμή των δυο εκδόσεων του 702 δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.
Τώρα όσον αφορά το Benelli Benelli TRK 800, αυτό θα αποτελεί το κορυφαίο TRK 800 με τον μεγαλύτερο κυβισμό και θα διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με καλάμια διαμέτρου 50 χιλιοστών, θα έχει διαδρομή 170 χιλιοστών και θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενο!
Πίσω το αλουμινένιο ψαλίδι θα συνεργάζεται με ένα μονό αμορτισέρ διαδρομής 53 χιλιοστών και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά.
Τα φρένα είναι της Brembo, με πλευστούς δίσκους 320 mm και τετραέμβολες δαγκάνες, ενώ πίσω συναντάμε έναν δίσκο 260 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι τροχοί του 800 είναι με ακτίνες στις 19 και 17 ίντσες και φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω.
Ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος είναι η ζελατίνα, η σέλα έχει ύψος από το έδαφος 835 χιλιοστά, ο φωτισμός είναι Full LED παντού και στα όργανα συναντάμε μια έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών.
Το ρεζερβουάρ χωράει 22 λίτρα και το βάρος του TRK 800 φτάνει στα 226 κιλά (κενό).
Το Benelli TRK 800 αναμένεται στην αγορά στα μέσα του 2023, και εκείνη την περίοδο θα γίνει η ανακοίνωση της τιμής του.