MotorBike.gr

Beta Xtrainer 250/300 2024: Νέα για το ’24, με καλούδια

22/06/2023

Καινοτομίες και βελτιώσεις για το 2024

Μετά την επιτυχία που γνώρισε αμέσως μετά την πρώτη του παρουσίαση και τη ριζική ανανέωσή του πριν ένα χρόνο , τόσο εξωτερικά όσο και λειτουργικά, το Beta Xtrainer επανέρχεται δυναμικά για το 2024 προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό τεχνικού εξοπλισμού, απόδοσης, εργονομίας και σχεδιασμού.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Beta Xtrainer 2024 αποτελεί η προσθήκη ηλεκτρονικού κλειδιού.

Πρόκειται για έναν συνδυασμό μαγνητικού “kill-switch” και αντικλεπτικού συστήματος της Beta Μotor. Το νέο σύστημα αποτελείται από δύο μέρη, ένα που παραμένει σταθερά στη μοτοσυκλέτα (στο τιμόνι) και ένα μαγνητικό που δένεται με λουρί στον καρπό του αναβάτη.

Τα δύο μέρη πρέπει να είναι συνδεδεμένα για να λειτουργήσει ο κινητήρας, ενώ σε περίπτωση αποσύνδεσης διακόπτεται η λειτουργία του.

Το σύστημα αυτό προστατεύει τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα τόσο σε περίπτωση πτώσης, αφού δεν αφήνει τον κινητήρα να συνεχίσει να λειτουργεί (όπως συμβαίνει σε μερικές περιπτώσεις που κολλάει το γκάζι), όσο και ενάντια στην κλοπή καθώς κάθε μοτοσυκλέτα διαθέτει διαφορετική κωδικοποίηση κλειδιού και δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση της ανάφλεξης του κινητήρα χωρίς το δικό της κλειδί.

Επίσης στην περίπτωση του νέου Xtrainer έχουμε την καλύτερη προστασία κατά της κλοπής σε off road μοτοσυκλέτα πέραν του απλού κλειδώματος του τιμονιού.

Άξιο αναφοράς είναι πως ο κινητήρας και ο συμπλέκτης προέρχονται από τα μοντέλα RR 250/300.

Παράλληλα υπάρχουν βελτιώσεις στη σέλα και στα γραφικά: το αφρώδες της σέλας για τα μοντέλα ΜΥ2024 έχει νέο σχήμα και διαφορετική πυκνότητα (όπως και στα νέα μοντέλα RR) για να παρέχει περισσότερη άνεση στην πολύωρη οδήγηση.

Τα νέα γραφικά θυμίζουν τα μοντέλα RR και το κόκκινο γράμμα “B” συνοδεύεται από αντίθεση ασπρόμαυρων στοιχείων.

Τα πιο αξιοσημείωτα από τα ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας:

Το βάρος είναι πλέον 99kg, το ύψος σέλας έχει χαμηλώσει (20mm σε σχέση με τη σειρά RR), ενώ η μπαταρία είναι λιθίου χαμηλού βάρους.

Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες με πιρούνι USD μπροστά και μόνο αμορτισέρ πίσω, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η βαλβίδα εξαγωγής (Beta Progressive Valve).

Το Xtrainer προσφέρει διπλή χαρτογράφηση ηλεκτρονικής, με διακόπτη στο τιμόνι.

Διάφανο ρεζερβουάρ 8.8lt και αυτόματη μίξη λαδιού, αλλά και βεντιλατέρ στο ψυγείο και μίζα.

Περισσότερες πληροφορίες: betamotor.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!