“Γιατί… εσείς το ζητήσατε”
Μετά από δημοσκόπηση ενός γαλλικού διαδικτυακού περιοδικού, δημιουργήθηκε μια νέα BMW R850GS όπως θα την ήθελαν οι αναγνώστες του. Και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και πολύ ενδιαφέρον, με το studio KarDesign να αναλαμβάνει να το ενσαρκώσει σε ένα ψηφιακό σχέδιο.
Οι ψηφοφόροι του Moto Station στη Γαλλία αποφάσισαν ομόφωνα κατά 96%! Οι διαδικτυακές έρευνες του περιοδικού ασχολούνται συχνά με γενικά και ποικίλα θέματα που σχετίζονται με τον κόσμο της μοτοσυκλέτας, σφυγμομετρώντας τις τάσεις του κοινού και τις απόψεις του σε πλήθος θεμάτων.
Στην πιο πρόσφατη δημοσκόπηση, το περιοδικό ρώτησε την κοινότητα των μοτοσυκλετιστών σχετικά με την επιστροφή μιας BMW R850GS με κινητήρα boxer. Το “φωτομοντάζ” που δημιουργήθηκε από το, πάντοτε εμπνευσμένο στούντιο, Kardesign χρησιμοποίησε αυτά τα στοιχεία για να απεικονίσει τις επιθυμίες του κόσμου.
Η δημοσκόπηση έδειξε με σαφήνεια μια μελλοντική ελαφρύτερη, πιο προσιτή οικονομικά, λιγότερο ισχυρή μοτοσυκλέτα από τη βασίλισσα της φίρμας, την BMW R1250GS. Με 96% των 1.442 ψήφων η ετυμηγορία ήταν σχεδόν ομόφωνη!
Πολλοί από τους συμμετέχοντες υπογράμμισαν το ενδιαφέρον για μια μοτοσυκλέτα που θα είναι ελαφρύτερη, αλλά και πιο απλή στη συνολική της κατασκευαστική προσέγγιση.
Για πολλούς επίσης, η χαμηλότερη ισχύς (περίπου 90 ίπποι) δεν αποτελεί σημαντικό πρόβλημα, δεδομένου ότι η πλειονότητα των μοτοσυκλετών της κατηγορίας Adventure μεγάλου κυβισμού είναι ήδη πολύ ισχυρές.
Η λογική, λοιπόν, κυριαρχεί και αποδεικνύει πως οι μοτοσυκλετιστές είναι ρεαλιστές, παρότι η έρευνα του περιοδικού προφανώς δεν έχει τόση μεγάλη σημασία για την BMW Motorrad, ώστε να επενδύσει στη δημιουργία ενός νέου κινητήρα boxer μεσαίου κυβισμού.
Η Γερμανική κατασκευάστρια έχει κάθε συμφέρον να προωθήσει και να πουλήσει το «μεγάλο» GS που θα εξελιχθεί σύντομα, αυτό των 1.300 cc, μιας και οι οικονομικές απολαβές θα είναι μεγαλύτερες.
Βλέπετε, η παραγωγή ενός κινητήρα boxer 850cc ή 1250cc ή ακόμα και 1300 cc, έχει περίπου το ίδιο κόστος για μια εταιρία και δεν μπορείς να διαφημίζεις ένα 850cc που θα κοστίζει 20.000€… ειδικά όταν γνωρίζεις πως η “μικρή αδερφή” θα βρίσκεται πάντα κάτω από τη σκιά του R1250GS.
Από την άλλη, ένα νέο BMW R850GS θα ήταν ό,τι πρέπει, αφού θα έμπαινε εμβόλιμα σε μια δημοφιλή κατηγορία, με ανταγωνιστές τις Yamaha, Suzuki, Triumph, KTM, κ.λπ. και εννοείται ότι θα είχε πιθανότητες επιτυχίας.