Το πέρασμα στους δυο κυλίνδρους
Μια έκπληξη μόλις έφτασε από την Daytona και είναι δικύλινδρη! Πρόκειται για τη νέα μοτοσυκλέτα της εταιρίας με κυβισμό 500 κυβικών που προορίζεται για την κατηγορία των μεσαίου κυβισμού Adventure. Το όνομά της Daytona Maverick 500.
Ήταν σχεδόν σίγουρο ότι Daytona δεν θα καθόταν με σταυρωμένα τα χέρια τη στιγμή που ο κινεζικός ανταγωνισμός (Voge, CF Moto, Βrixton, κλπ) κινείται προς τους μεσαίους κυβισμούς 500-650 κυβικών με δικύλινδρους κινητήρες.
Έχοντας προλειάνει το δρόμο με τους μονοκύλινδρους κινητήρες της σειράς 310, κι έχοντας εδραιώσει το όνομά της και σε μεγαλύτερους κυβισμούς η παρουσίαση του Daytona Maverick 500 για το 2021 ήταν σχεδόν μονόδρομος!
Έκπληξη λοιπόν από την Daytona και μέχρι στιγμής έχουμε στα χέρια μας την teaser φωτογραφία που βλέπετε.
Aυτά που παρατηρούμε είναι οι τροχοί με ακτίνες, ο 19άρης τροχός μπροστά και ο 17άρης πίσω, τα δύο κυματιστά δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό, την κλασική σχεδίαση με ρύγχος των Adventure, την ποδιά που προστατεύει τις εξατμίσεις κάτω από τον κινητήρα.
Ο δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος κινητήρας είναι αντιγραφή του αντίστοιχου που χρησιμοποιεί το Honda CB 500X και είναι 471 κυβικών εκατοστών (διάμετρο x διαδρομή 66×66.8mm) έχει ψεκασμό της Bosch και αποδίδει 46,9 ίππους (35 kW) ώστε να μπορεί να οδηγείται και με δίπλωμα Α2.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 178 κιλά και το ύψος σέλας τα 820 mm.
Eπίσης το Daytona Maverick 500 διαθέτει αναρτήσεις της KYB, το μονό πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση συμπίεσης και τα φρένα είναι της Nissin.
Εννοείται ότι θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες για μια μοτοσυκλέτα που ενδιαφέρει το ελληνικό κοινό μοτοσυκλέτας, ειδικά όταν πρόκειται για ένα μοντέλο που θα έχει προσιτή τιμή.