MotorBike.gr

Ducati Streetfighter V2: Είναι το πράσινο-“λαδί” σπορ χρώμα;

14/06/2022

Όταν μπαίνει πάνω σε Ducati, ακόμα και το λαδί χρώμα γίνεται σπορ…

Η γκάμα των Ducati Streetfighter V2 επεκτείνεται με την εισαγωγή ενός νέου ματ μεταλλικού πράσινου χρώματος, που αναδεικνύει τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Το Streetfighter V2 είναι ένα σπορτίβικο γυμνό με μοναδικό χαρακτήρα, που απευθύνεται σε μοτοσυκλετιστές που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα ικανή να συνδυάσει το σπορ DNA του Panigale V2 με την οδηγική συμπεριφορά και το στυλ του Streetfighter.

Η Ducati επεκτείνει την οικογένεια Streetfighter V2 με την εισαγωγή του νέου χρωματικού συνδυασμού Storm Green που επέλεξε το κέντρο σχεδίασης Centro Stile Ducati και ενισχύει τις καθαρές, αιχμηρές και βασικές γραμμές του Streetfighter V2, τονίζοντας τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Ο χρωματικός συνδυασμός Storm Green θα είναι διαθέσιμος στις αντιπροσωπείες από τον Ιούλιο του 2022, και μπαίνει δίπλα από την κόκκινη έκδοση Ducati Red Borgo Panigale.

Το ματ φινίρισμα συνδυάζεται με το χρωματικό πλαίσιο των μηχανικών μερών, τις αιχμές και τις γωνίες.

Η σχεδίαση καλύπτει με ιδιαίτερο τρόπο τα κλασικά στυλιστικά στοιχεία του Streetfighter V4, ξεκινώντας με τον γνωστό προβολέα, σε σχήμα V, χαρακτηριστικό των σπορ μοτοσυκλετών Ducati που εμπνέεται από το διάσημο χαμόγελο του Τζόκερ.

Η εργονομία έχει σαν γνώμονα τον αναβάτη και επικεντρώνεται στη χρήση του δρόμου με τις πρόσθετες αξίες της σπορ οδήγησης, αλλά και της άνεσης.

Το ψηλό και πλατύ τιμόνι, και η σέλα, που είναι φαρδύτερη και έχει νέα επένδυση, συμβάλλουν ώστε να γίνει η μοτοσυκλέτα ακόμα πιο άνετη, ενώ επιπλέον τα μαρσπιέ έχουν επανατοποθετηθεί για να αυξηθεί ο χώρος του αναβάτη.

Ο κινητήρας του Streetfighter V2 είναι ο Superquadro, συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 5, κυβισμού 955 cc, με μέγιστη ισχύ 153 ίππων στις 10.750 rpm και μέγιστη ροπή 101,4 Nm στις 9.000 rpm.

Σε σύγκριση με το Panigale V2, το Streetfighter V2 έχει κοντύτερη τελική μετάδοση ( γρανάζια 15/45 έναντι 15/43) που εγγυάται μεγαλύτερη ροπή στον τροχό σε ταχύτητες δρόμου, ενώ προσφέρει καλύτερη απόκριση του κινητήρα όταν ανοίγει το γκάζι.

Κατά την εξέλιξη αυτού του νέου μοντέλου, οι μηχανικοί της Ducati εστίασαν την προσοχή τους στο στήσιμο του πλαισίου. Στην πραγματικότητα, ο κινητήρας Superquadro χρησιμοποιείται ως ενεργό τμήμα που συνδέει το μπροστινό κομμάτι του σκελετού, το οποίο αποτελείται από ένα μονοκόκ πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο, στερεωμένο στην κεφαλή του κινητήρα.

Το ψαλίδι που είναι μονόμπρατσο είναι επίσης συνδεδεμένο στον κινητήρα και 16 mm μακρύτερο σε σύγκριση με αυτό του Panigale V2, συμβάλλοντας στη σταθερότητα ολόκληρης της μοτοσυκλέτας.

Σε αυτή την πλατφόρμα προστίθενται το πιρούνι Showa BPF 43 mm και το αμορτισέρ Sachs, με ειδική βαθμονόμηση ώστε να γίνεται η μοτοσυκλέτα πιο άνετη στο δρόμο και να ρυθμίζεται εύκολα.

Το Streetfighter V2 είναι εξοπλισμένο με τροχούς 5 ακτίνων και τα νέα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV: 120/70 ZR17 μπροστά και 180/60 ZR17 πίσω,  παρέχουν γρήγορη ανταπόκριση στις διαταγές του αναβάτη μαζί με μια επιπλέον αυξημένη πρόσφυση στις στροφές.

Ολόκληρο το σύστημα πέδησης έρχεται από το Panigale V2 και διαθέτει ακτινικές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo M4.32 με δίσκους διαμέτρου 320 mm.

Ο πλήρης και σύγχρονος ηλεκτρονικός εξοπλισμός που εξοπλίζει το Streetfighter V2 κληρονομείται από το Panigale V2. Η αδρανειακή πλατφόρμα IMU έξι αξόνων επιβλέπει όλα τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας και μετρά τη θέση της στο χώρο σε πραγματικό χρόνο, στέλνοντας τις πληροφορίες στις μονάδες ελέγχου που διαχειρίζονται τα συστήματα.

Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει: ABS Cornering (υπάρχει σε όλες τις μοτοσυκλέτες της σειράς Ducati και σε αυτήν την περίπτωση στην έκδοση EVO) , Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Quick Shift up/down ( DQS) EVO 2, Έλεγχος Φρένων Κινητήρα (EBC) EVO.

Το Streetfighter V2 διαθέτει τρεις λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Wet) με αποκλειστικές ρυθμίσεις ελέγχου. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός μπορεί να βελτιωθεί με τα αξεσουάρ που περιέχονται στον κατάλογο Ducati Performance, όπως το σύστημα πολυμέσων Ducati που επιτρέπει τη σύνδεση ενός smartphone ή το Ducati Data Analyzer (DDA + GPS) για τη συλλογή δεδομένων.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!