MotorBike.gr

HARLEY-DAVIDSON CUSTOM 1250: Έρχεται το νέο power cruiser

23/06/2021

Με ορμή και με τον κινητήρα Revolution Max V2

Με ένα απλό teaser στις πλατφόρμες των social media, η αμερικάνικη εταιρία μας προετοιμάζει για την αποκάλυψη του Harley-Davidson Custom 1250 στις 13 Ιουλίου (2021), το οποίο αναμένεται να είναι το ισχυρότερο cruiser παραγωγής που έχει παρουσιάσει ποτέ το εργοστάσιο.

Πήρε φόρα η HarleyDavidson και μετά το Adventure Pan America, συνεχίζει με ταχύτατους ρυθμούς να υλοποιεί το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης (με το όνομα Rewire) και επαναπροσδιορισμού της εταιρίας μέσα στην παγκόσμια αγορά.

Μετά το ηλεκτροκίνητο Livewire και το Pan America, η HarleyDavidson επιστρέφει σε πιο… συνήθη για το ύφος της εταιρίας λημέρια, ανακοινώνοντας την επικείμενη παρουσίαση του Harley-Davidson Custom 1250.

Mπορεί η μοτοσυκλέτα να εντάσσεται στην ευρύτερη κατηγορία των cruiser, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν ακολουθεί την πεπατημένη οδό και τις παραδοσιακές αξίες του Milwaukee.

 


Το Harley-Davidson
Custom 1250 παρουσιάστηκε ως «προσεχώς» μοντέλο το 2018, μαζί με τα Pan America και Bronx, τότε δηλαδή που είχαμε και την πρώτη ένδειξη ότι η HarleyDavidson ψάχνεται για άνοιγμα σε νέες κατηγορίες και διείσδυση στις αγορές υπό νέους όρους.

Από τότε βέβαια συνέβησαν πολλά, με την εταιρία πρώτα απ΄όλα να αποκαλύπτει δυσμενείς οικονομικές προβλέψεις, κάτι που την οδήγησε στη λήψη άμεσων και δραστικών μέτρων για να αποσοβήσει τον κίνδυνο.

Πέραν αυτού, η HarleyDavidson βρέθηκε στο επίκεντρο του εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ και από εκεί που αποτελούσε το αγαπημένο παιδί του προέδρου Τραμπ, μέσα σε μια νύχτα μπήκε στο στόχαστρό του.

 

 

Ακολούθησαν διοικητικές αλλαγές και φυσικά η πανδημία του κορωνοϊού που έφερε τα πάνω κάτω έτσι και αλλιώς σε παγκόσμιο επίπεδο.

Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν, ότι το Custom 1250 προσθαφαιρέθηκε αρκετές φορές από τη λίστα των μελλοντικών μοντέλων στον επίσημο ιστότοπο της εταιρίας, με το μέλλον του να διαγράφεται αβέβαιο. Τώρα όμως απ΄ό,τι φαίνεται οι κλυδωνισμοί σταμάτησαν και το πλάνο της εταιρίας δρομολογείται με συνέπεια.

Στις 13 Ιουλίου, λοιπόν, θα έχουμε επισήμως τα αποκαλυπτήρια του δεύτερου σε σειρά μοντέλου μετά το Pan America, που θα φέρει τον νέο υγρόψυκτο και καθ’ όλα σύγχρονο V2 κινητήρα, Revolution Max, των 1.252 cc.

Από όσα έχουμε δει στο πρωτότυπο, η μοτοσυκλέτα φέρει έκδηλα στοιχεία muscle και power cruiser, που μετουσιώνονται σε μια ξεχωριστή σχεδίαση, σαν να αποτελεί το πόνημα κάποιου customizing οίκου.

Ακόμα δεν μπορούμε φυσικά να ξέρουμε κατά πόσο το μοντέλο παραγωγής θα ακολουθεί πιστά το πρωτότυπο σε όλα του, στο «teaser» πάντως, οι γραμμές φαίνονται να συμπίπτουν.

Ερωτηματικά υπάρχουν φυσικά και για την απόδοση του κινητήρα, με τα μόνα –ενθαρρυντικά- δεδομένα μέχρι στιγμής να είναι οι τιμές ισχύος και ροπής του Pan America, που φέρει το ίδιο μοτέρ, στους 152 ίππους και στα 13 kgm ροπής.

Αχόρταγοι δεν είμαστε, αλλά υπάρχει κι άλλη μια εκκρεμότητα από την HarleyDavidson, αυτή του επονομαζόμενου Bronx πρωτότυπου, που έχει μεγάλο ενδιαφέρον για δύο λόγους.

Κατά πρώτον αποτελεί μια streetfighter υλοποίηση και κατά δεύτερον φέρει μια μικρότερη έκδοση του Revolution Max κινητήρα, στα 975 cc, η οποία από μόνη της μπορεί να στηρίξει μια ολόκληρη νέα γενιά και γκάμα μοντέλων.

Αλλά ας μην βιαζόμαστε, προς το παρόν υπομονή λίγες μέρες για το επόμενο βήμα της HarleyDavidson στην Rewire πορεία που έχει χαράξει.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!