Δυνατό ξεκίνημα στην Κίνα
Η Honda λανσάρει μέσω της θυγατρικής της εταιρίας Wuyang στην Κίνα την ρετρό-φουτουριστική ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα, με αυτονομία 170 χλμ. σε τιμή μόλις 3.700 ευρώ! Θα έχει άραγε σειρά και η Ευρώπη;
Διαθέτοντας στυλ Café racer σε συνδυασμό με την τελευταία τεχνολογία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της Wuyang Honda εμφανίστηκε η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda.
Μετά την πρώτη διαρροή φωτογραφιών και λίγων λεπτομερειών που είχαμε μάθει (δείτε εδώ) πριν από λίγο καιρό, η κινεζική θυγατρική της μάρκας με το φτερό λάνσαρε επίσημα τη νέα Wuyang Honda E-VO.
Έτσι γίνεται η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda που είναι νόμιμη για χρήση σε δρόμο, με μια έντονα ρετρό αίσθηση, αν και εξοπλισμένη με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στον ηλεκτρικό τομέα.
Μόλις δύο μήνες μετά την έγκριση του μοντέλου στην Κίνα, η νέα Wuyang Honda E-VO 2025 έγινε πραγματικότητα. Τα κύρια χαρακτηριστικά αυτής της καινοτόμου ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας περιλαμβάνουν μέγιστη ισχύ 15,8 kW (21,2 hp), αυτονομία έως 170 χιλιόμετρα και τελική ταχύτητα 120 km/h. Επίσης, επιτυγχάνει επιτάχυνση 0-50 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα.
Η νέα Wuyang Honda E-VO αντιπροσωπεύει ένα σημείο καμπής στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρίας. Επιπλέον, αυτό πραγματοποιείται με μια μοτοσυκλέτα που ταιριάζει απόλυτα στα τρέχοντα πρότυπα σχεδιασμού, όπου το ρετρό είναι πιο μοντέρνο από ποτέ.
Η café racer όψη αυτής της Wuyang Honda E-VO συνδυάζεται τέλεια με τις τελευταίες τεχνολογίες της αγοράς. Διαθέσιμη σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς, “Milkshake White” και “Extreme Black”, η μάρκα προσφέρει επίσης δύο επίπεδα εξοπλισμού, με δύο ή τρεις ενσωματωμένες μπαταρίες ανάλογα με το τι επιλέγει ο καθένας.
Αυτό μεταφράζεται σε μέγιστη αυτονομία που κυμαίνεται από 120 έως 170 χιλιόμετρα. Η μπαταρία λιθίου συνδυάζεται με έναν κεντρικά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα. Αυτός στέλνει 15,8 kW ισχύος (περίπου 21,2 hp) στον πίσω τροχό, μέσω ενός οδοντωτού ιμάντα.
Το Wuyang Honda E-VO ανακοινώνεται ότι έχει μέγιστη ταχύτητα 120 km/h, επιτρέποντάς του να ταξιδεύει με ασφάλεια σε κάθε τύπο δρόμου. Η επαναφόρτιση των μπαταριών από 20% έως 80% χρησιμοποιώντας συμβατική πρίζα θα διαρκεί περίπου 1,5 ώρα για τη βασική έκδοση. Όσον αφορά το πλαίσιο, είναι αλουμινίου, όπως και το πίσω ψαλίδι.
Στις αναρτήσεις συναντάμε ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και αμορτισέρ πίσω, ενώ το Wuyang Honda E-VO χρησιμοποιεί δισκόφρενα μπροστά και πίσω με την υποβοήθηση ενός συστήματος ABS δύο καναλιών.
Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι το ύψος στο οποίο η μάρκα έχει τοποθετήσει τη σέλα του αναβάτη, δηλαδή στα 765 mm. Αυτό, σε συνδυασμό με το βάρος απόβαρου 143 κιλών, βοηθά στον χειρισμό και την ευελιξία από στάση, όποιο κι αν είναι το ανάστημα του αναβάτη.
Όπως αναμενόταν, το νέο Wuyang Honda E-VO διαθέτει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογικού εξοπλισμού. Μεταξύ των πιο αξιοσημείωτων χαρακτηριστικών είναι: μπροστινή και πίσω κάμερα 1080P, οθόνη TFT+TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα APP/NFC/Bluetooth, διασύνδεση καμερών DJI, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, προβολείς κατηγορίας D κατηγορίας αυτοκινήτου + φωτισμό full LED, θύρες φόρτισης TYPE-A + TYPE-C και πολλά άλλα.
Η νέα σειρά Wuyang Honda E-VO ξεκινά από 29.999 RMB, περίπου 3.700 ευρώ με την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία. Η έκδοση με τις τρεις μπαταρίες αυξάνει την τιμή κατά 36.999 RMB, ή περίπου 4.560 ευρώ.
Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε αν αυτό το νέο μοντέλο θα πωληθεί στην Ευρώπη και, αν ναι, σε ποια τιμή.