H τουριστική… “Αφρικάνα”
Μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί επίσημα από τη Honda στις 21 Οκτωβρίου! Ένα crossover μοντέλο, με έμφαση στην ασφάλτινη χρήση, που θα φοράει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της Africa Twin 1100 και του Rebel 1100, με τον στρόφαλο των 270 μοιρών.
Η Honda Ευρώπης κυκλοφόρησε ένα teaser βίντεο με τη νέα μοτοσυκλέτα, με τίτλο “The New Touring Era” δηλαδή η “Νέα εποχή στον τουρισμό”… που θα καταφθάσει την επόμενη Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021, με τη μορφή του Honda NT1100.
Το Honda NT1100 ίσα-ίσα που φαίνεται στο βίντεο, καθώς η εικόνα τρεμοπαίζει επίτηδες, ταξιδεύει με δυο άτομα και βαλίτσες, κάνοντας ξεκάθαρο πως το ταξίδι είναι ο προορισμός του, ενώ ο ήχος του κινητήρα είναι σαφές ότι προέρχεται από έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα.
Aκολουθεί τα βήματα των Honda Crossrunner VFR800F, Honda Crosstourer 1200F και ST1300, με τη Honda να κάνει πραγματικότητα αυτό που φημολογείται εδώ και καιρό στην Ευρώπη: μια ολοκαίνουργια touring μοτοσυκλέτα.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι η Honda παρουσιάζει μια μοτοσυκλέτα που ξεχωρίζει από τις άλλες, αφού είναι ένας τύπος crossover, αλλά καθαρά για ταξίδια και τουρισμό – αφήνοντας τους χωματόδρομους στην άκρη.
Παρατηρώντας τα προβαλλόμενα αποσπάσματα του video, οι τροχοί φαίνονται να έχουν διάμετρο 17 ίντσες μπρος-πίσω, τονίζοντας τη χρήση στο δρόμο.
Εννοείται ότι η Honda θα διαθέτει το μοντέλο και με αυτόματο κιβώτιο DCT, για να μην πούμε ότι μπορεί να το παρουσιάσει στην αγορά αποκλειστικά και μόνο με τέτοιο κιβώτιο, αφού η εταιρία προωθεί πολύ δυναμικά, αλλά και επίμονα, πρέπει να επισημάνουμε, αυτή τη λύση.
Επίσης η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος μοιάζει να είναι περίπου 150 έως 160 mm, και υπάρχει επίσης ένα ασημένιο τμήμα κάτω από τον κινητήρα που δείχνει να είναι ποδιά προστασίας.
Μεγάλοι προβολείς φαίνονται πάνω στο αιχμηρό φέρινγκ, ενώ η μοτοσυκλέτα δείχνει να είναι εφοδιασμένη με προβολάκια ομίχλης αριστερά και δεξιά.
Η σιλουέτα του Honda NT1100 είναι ξεχωριστή, αλλά πατάει πάνω σε κοινές βασικές γραμμές των Honda, ενώ με την παρουσίαση ενός ακόμα δικύλινδρου σε σειρά (με ιπποδύναμη 101 ίππων) μοντέλου, η Honda κάνει ξεκάθαρο ότι έχει αφήσει πίσω της τους κινητήρες V, είτε τετρακύλινδρους στα VFR800F και VFR1200F, είτε δικύλινδρους όπως στο παρελθόν.
Ποιοι είναι οι αντίπαλοι του Honda NT1100 στην αγορά; Μα τα Yamaha Tracer 9 GT, το Kawasaki Versys 1000, η BMW R1250RT, τα Triumph Tiger 900, 1200, η Ducati Multistrada V2, κ.λπ.
Oι εικόνες είναι CG και φτιάχτηκαν από το γιαπωνέζικο περιοδικό Young Machine.