Ήρθε και είναι ολοκαίνουργιο!
Το νέο Honda Supra X 125 είναι εδώ και είναι τελείως διαφορετικό από το μοντέλο Supra X Helmin που αντικαθιστά. Η Honda άλλαξε την στρατηγική της και κινείται πλέον σε περισσότερο σπορ και νεανικά μονοπάτια. Η σχεδίαση έχει γίνει πιο επιθετική, με το νέο Supra να είναι εμφανώς αδυνατισμένο εκτός των άλλων.
Η Honda επιλέγει ουσιαστικά με αυτό το μοντέλο να συνεχίσει και να ενισχύσει (γι’ αυτό και ο κωδικός Supra, που σημαίνει Super στις ασιατικές αγορές) τα πράγματα από κει που τα άφησε το 2002, όταν έφερε στην Ελλάδα το τελευταίο μοντέλο Astrea Supra.
Το Astrea Supra που κατέκτησε την ελληνική αγορά από το 1995 μέχρι το 2002, ήταν ένα παπί που κάθε πιτσιρικάς επιθυμούσε να έχει, αλλά κι ένα μηχανάκι που ακόμα και σήμερα βλέπεις στους ελληνικούς δρόμους – με λίγα λόγια, τέρας αξιοπιστίας.
Το Supra, όπως και τότε, αποτελεί ένα σημαντικό παπί στη γκάμα της Honda, καλύτερο από το “απλό” Astrea Grand 110, αφού πάντα προσέφερε τόσο στο κομμάτι του κινητήρα όσο και στα περιφερειακά το κάτι παραπάνω.
Η Honda, προσπαθώντας να αναβιώσει την παλιά καλή συνταγή έκανε την σχεδίαση πιο επιθετική, με το νέο Supra X να είναι σαφώς λεπτότερης σιλουέτας σε σχέση με τον προκάτοχό του Supra X 125 Helmin.
Εντυπωσιακά είναι τα καινούργια γραφικά τα οποία έρχονται να ενισχύσουν τον νεανικό του χαρακτήρα. Σημαντικό μειονέκτημα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο αποτελεί η δραστική μείωση του χώρου κάτω από την σέλα, ο οποίος δεν χώρα κράνος πλέον.
Παρ’ όλα αυτά εξακολουθεί να υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα – ικανοποιητικός για μικροαντικείμενα – ενώ η προσθήκη άγκιστρου στο λαιμό – για μεταφορά μικροαντικειμένων και τσαντών – έρχεται να εξισορροπήσει σε κάποιο βαθμό την απώλεια του αποθηκευτικού χώρου.
Ευχάριστη έκπληξη είναι η δυνατότητα φόρτισης κινητού καθώς κινείται το παπί, μιας και υπάρχει πλέον θύρα USB κάτω από τη σέλα.
Στον τομέα του κινητήρα η Honda χρησιμοποιεί τον γνωστό κινητήρα των 125 κυβικών, ίδιο με του Helmin και συνεχίζει να χρησιμοποιεί σύστημα ψεκασμού PGM-FI, κρατώντας την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα – η εταιρία ανακοινώνει 1.71lt ανα 100 km, χωρίς να κάνει εκπτώσεις στην απόδοση.
Οι 8.98 hp που αποδίδει ο αερόψυκτος, διβάλβιδος κινητήρας στις 7.250 rpm και τα 10.1 Nm ροπής στις 5.500 rpm, υπόσχονται ξεκούραστες μετακινήσεις μέσα στην πόλη, χωρίς ο συνεπιβάτης να αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα.
Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5.6lt προσφέρει μεγάλη αυτονομία στο καινούργιο του Honda Supra X 125 με το συνολικό βάρος να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα – 105 kg πλήρες υγρών.
Όσον αφορά τα φρένα, η Honda χρησιμοποιεί μπροστά όπως και πίσω δισκόφρενα (διαμέτρου 220 mm), εφοδιασμένα με συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS.
Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες με πέντε μπράτσα, βαμμένες μαύρες και στους δυο χρωματικούς συνδυασμούς που προσφέρεται το παπί.
Μπροστά υπάρχει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ πίσω χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ.
Η κεντρική κλειδαριά ανοίγει και τη σέλα (πολύ βολικό), ενώ όταν αφαιρέσεις το κλειδί σφραγίζει μαγνητικά με φραγή κάνοντας το νέο Supra πιο δύσκολο στόχο κλοπής.
Νέας σχεδίασης είναι και το κοντέρ, το οποίο βέβαια έχει τις βασικές ενδείξεις όπως χιλιομετρητή, ένδειξη σχέσης για το 4άρι ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και αναλογική ένδειξη καυσίμου που απομένει στο ρεζερβουάρ.
Το Honda Astrea Supra X 125 παραδίδεται με ποιοτικά λάστιχα της Michelin σε δύο χρώματα Εnergetic red (κόκκινο) και Quantum matte black (μαύρο).
Η τιμή του νέου Honda Supra X 125 φτάνει τα 2.850€ – η οποία τιμή δικαιολογείται από το όνομα της Honda, καθώς και την τεχνογνωσία της στο χώρο, και τοποθετείται στο μεσαίο-υψηλότερο επίπεδο τιμών της κατηγορίας των παπιών, πριν από τα Honda GTR 150 Supra των 3,5 χιλιάδων ευρώ και του Honda Super Cub C125 των 4,0 χιλιάδων ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες: hondacubs.gr