Τα όνειρα είναι δωρεάν
Το Honda VFR NC30 ήταν ένα από τα πιο ποθητά δίτροχα της δεκαετίας του 1990, αφού εκείνη την εποχή δεν χρειαζόσουν τεράστιους κυβισμούς για να περάσεις καλά και τα VFR400 ήταν η καλύτερη απόδειξη.
Η δεκαετία του ’90 του προηγούμενου αιώνα έφερε “το μεγάλο μπαμ” των γιαπωνέζικων τετρακύλινδρων 400 κυβικών, το οποίο μέχρι στιγμής μόνο η Kawasaki φαίνεται να έχει αναβιώσει και να τιμά.
Δεν έχουμε παρά να θυμηθούμε μερικά από τα δυνατά σημεία του Honda VFR400R NC30: κινητήρας V4, περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου, ένα όμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι που άφηνε γυμνό τον τροχό…
Το NC30 (ο κωδικός του) ήταν, είναι και θα είναι, μια όμορφη ανάμνηση από μια χρυσή εποχή για τις σπορ μοτοσυκλέτες δρόμου.
Μπορείτε άραγε να φανταστείτε ότι το 2024 η Honda θα εμφάνιζε ένα μοντέλο για να αντεπιτεθεί στο ZX-4R της Kawasaki; Λοιπόν, αν ναι, συνεχίστε να το φαντάζεστε, με τη βοήθεια των ανθρώπων του σχεδιαστικού οίκου Kardesign, από τους οποίους έχουμε ήδη πάμπολλα υπέροχα έργα και οι οποίοι έκαναν και πάλι το θαύμα τους.
Το γεγονός ότι η οικογένεια των VFR είναι απούσα από τη γκάμα της Honda, είναι πραγματικά λυπηρό για τους φίλους και θαυμαστές αυτού του κινητήρα.
Ο κινητήρας του Honda VFR400R NC30 ήταν μια μικρότερη έκδοση του επίσης υπέροχου RC30, ένας κινητήρας 750cc, V4 με διπλούς εκκεντροφόρους άξονες που έπαιρναν κίνηση με γρανάζια (χωρίς αλυσίδα), 16 βαλβίδες και υγρόψυξη.
Ο V4 μάλιστα είχε στροφαλοφόρο άξονα 360 μοιρών και την πρωτοποριακής τότε κατανομή του ‘big bang’.
Αντίστοιχα το Honda VFR 400 NC30 του 1990 είχε κινητήρα 400 cc και 60 ίππους στις 14.500 στροφές που έσπρωχναν τα 200 κιλά που ζύγιζε η μοτοσυκλέτα.
Γι’ αυτό, λοιπόν, οι σχεδιαστές του Kardesign, που ποτέ δεν ξεχνούν τις θρυλικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, έρχονται τώρα να παρουσιάσουν ένα αντίστοιχο, σύγχρονο concept μοτοσυκλέτας.
Μπορούμε όλοι να δούμε πως έχουν δημιουργήσει μια υπέροχη μοτοσυκλέτα, με τον καλλιτέχνη να έχει πάρει τη βάση ενός CBR (φέρινγκ, προβολείς…) και να έχει ρετουσάρει κάποιες λεπτομέρειες.
Για παράδειγμα, η ουρά φαίνεται πιο αεροδυναμική, αλλά ακολουθεί τη γραμμή της αρχικής μοτοσυκλέτας. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το μονόμπρατσο ψαλίδι, αν και, χωρίς αμφιβολία, το πιο εντυπωσιακό από όλα είναι ο συνδυασμός χρωμάτων, αντιγραφή του αυθεντικού VFR400R NC30.
Θα επανέλθει άραγε μια τέτοια μοτοσυκλέτα στη γκάμα της Honda; Αν λάβουμε υπόψη πως η Honda αποφάσισε να επαναφέρει το CBR600RR στην αγορά, πιθανότατα λόγω της παρουσίας του νέου ZX-6R… τότε ναι, υπάρχει ελπίδα.