MotorBike.gr

Honda NX500 2024: Ανακοίνωση τιμής – έκπληξη – στην Ελλάδα

11/01/2024

Νέα μοτοσυκλέτα, σταθερή τιμή

Η αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε την τιμή του νέου Honda NX650, που θα αντικαταστήσει το επί σειρά ετών αγαπημένο, best seller στην Ελλάδα, CB500X. H τιμή του ΝΧ παρέμεινε ίδια με αυτήν του CB, στα 7.990 €!

Ίδια κι απαράλλακτη είναι η τιμή του νέου Honda ΝΧ650, που ανακοινώθηκε από την αντιπροσωπεία στα 7.990 €, με την τιμή του Honda CB500X (το οποίο όμως προσφέρεται τώρα με έκπτωση 600 ευρώ), το οποίο του παραδίδει τη σκυτάλη.

Το νέο ΝΧ650 είναι μια μοτοσυκλέτα που ξανασχεδιάστηκε για να φρεσκαριστεί και να διαφοροποιηθεί από το CB500X, ενώ παράλληλα άλλαξε ριζικά το όνομά της, υιοθετώντας αυτό της οικογένειας των “ΝΧ” που έρχονται από τα τέλη της δεκαετίας του 1980.

 

 

Το CB500X που πρωτοεμφανίστηκε το 2013,  κλείνει μετά από 10 χρόνια τον κύκλο του, έχοντας βεβαίως διαπρέψει στην ελληνική αγορά, όπου διέγραψε μια λαμπρή πορεία.

Το νέο μεσαίου κυβισμού Adventure της Honda που είναι συμβατό με τα διπλώματα A2, έχει κινητήρα 471cc με 48 ίππους (35kW) και ροπή 43 Nm, έρχεται με αναβαθμισμένη ECU για βελτιωμένη επιτάχυνση, ενώ υπάρχει στον εξοπλισμό και traction control.

 

 

Το Honda NX500 χαράζει τη δική του ταυτότητα, με επανασχεδιασμένο στυλ – που θυμίζει Transalp στην περιοχή του προβολέα – και αναβαθμίσεις λεπτομερειών, που έχουν στόχο να συνεχίσουν να προσελκύουν τους Ευρωπαίους αναβάτες.

Η νέα σχεδίαση του προβολέα LED αυξάνει το πλάτος της μοτοσυκλέτας σε σύγκριση με τον προηγούμενο του CB και προσφέρει αυξημένη ορατότητα.

Eπίσης η ζελατίνα του νέου φέρινγκ έχει αυξήσει το ύψος της και προσφέρει βελτιωμένη αεροδυναμική.

Η μοτοσυκλέτα περιλαμβάνει συνδεσιμότητα Honda RoadSync με δυνατότητα πλοήγησης, μια εφαρμογή που θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα εντός του 2024.

Οι νέες ρυθμίσεις του ηλεκτρονικού ψεκασμού βελτιώνουν την επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές, αλλά και την ωφέλιμη ισχύ σε όλο το εύρος των στροφών.

Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο της Showa, με καλάμια διαμέτρου 41 mm και το μονό πίσω αμορτισέρ έχει βελτιωμένες ρυθμίσεις.

Οι δύο δίσκοι στον μπροστινό τροχό παραμένουν, ενώ οι νέοι τροχοί είναι ελαφρύτεροι κατά 1,5 κιλά σε σύγκριση με το CB500. Το συνολικό βάρος είναι στα 196 κιλά με τη μοτοσυκλέτα γεμάτη.

Περισσότερες πληροφορίες: www.honda-motorcycles.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!