MotorBike.gr

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure 2024: Επίσημη παρουσίαση

06/10/2023

Περισσότερη άσφαλτος και ταξίδι

Με νέα ορμή έρχεται η Africa Twin Adventure το 2024 και γίνεται πιο “ασφάλτινη και ταξιδιάρα”, λανσάροντας κυρίως – σαν σημαντικότερη αλλαγή – το συνολικό χαμήλωμά της, έναν μικρότερο μπροστινό τροχό 19 ιντσών, αλλά και έναν πιο ροπάτο κινητήρα.

Η Honda παρουσίασε πριν από λίγες μέρες την Africa Twin 1100 Adventure Sports 2024, που είναι και η ναυαρχίδα της γκάμας, η ακριβότερη έκδοση των Africa.

Παρότι περιμέναμε και κάτι ακόμα από το μοντέλο του 2024 και πιο συγκεκριμένα την τοποθέτηση ραντάρ, λόγω των σχεδίων πατεντών που έχουν διαρρεύσει στον Τύπο, το κορυφαίο Adventure μοντέλο της Honda εμφανίζεται πλέον “πιο στρητάδικο”, χρησιμοποιώντας έναν μπροστινό τροχό μικρότερης διαμέτρου (από 21” στις 19) σε σχέση με το παρελθόν.

Ο 19άρης τροχός συνδυάζεται με μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων για να γείρει η μοτοσυκλέτα περισσότερο προς τη χρήση δρόμου παρά το χώμα, αυξάνοντας παράλληλα και το πλάτος του μπροστινού ελαστικού, στα 110 χιλιοστά πλάτος από τα 90.

Η Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports του 2024 έχει ζάντες με ακτίνες αλλά και ελαστικά χωρίς σαμπρέλα (Tubeless).

Οι διαδρομές των αναρτήσεων έχουν μειωθεί, για να φτάσουν στα 210 mm μπροστά και 200 mm πίσω, για βελτίωση της ευελιξίας και μείωση του συνολικού ύψους, ενώ η σέλα έχει χαμηλώσει, στα 835-855 mm από το έδαφος.

Οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες -Showa EERA με 4 ρυθμίσεις λειτουργίας (και την προφόρτιση ελατηρίου του αμορτισέρ πίσω να μπορεί να ρυθμιστεί και εν κινήσει) και μία προσαρμόσιμη από τον αναβάτη επιλογή User.

Κινητήρας της νέας Adventure παραμένει ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά της Honda των 1.100 περίπου κυβικών εκατοστών, με 102 ίππους, που τώρα όμως έχει αυξημένη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η ροπή φτάνει τα 11,4 kgm.

Το ρεζερβουάρ χωράει 24,8 λίτρα και προσφέρει αυξημένη αυτονομία.

Φτιαγμένο για ασφάλτινα (και για λίγη χρήση χώματος) ταξίδια, το φέρινγκ του Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ξανασχεδιάστηκε ώστε να βελτιωθεί η αεροδυναμική του, αλλά και η προστασία του αναβάτη.

Τώρα η μοτοσυκλέτα διαθέτει ρυθμιζόμενη ζελατίνα σε 5 θέσεις. Νέα είναι και η σχεδίαση της σέλας για να γίνει πιο άνετη.

Στην έκδοση με DCT, έχουν γίνει για άλλη μια φορά αλλαγές και βελτιώσεις κυρίως στη συμπεριφορά του κινητήρα στις χαμηλές ταχύτητες – έναν τομέα τον οποίο και εμείς στη δοκιμή της μοτοσυκλέτας στο Motorbike το είχαμε σημειώσει.

Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά συστήματα-βοηθήματα, έχουμε μια μονάδα IMU 6 αξόνων, που συνεργάζεται με ένα Traction Control 7 επιπέδων, το Wheelie Control 3 επιπέδων, το Cornering ABS με mode λειτουργίας για χώμα, εκτός των άλλων.

Στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου, περιλαμβάνονται: Ποδιά προστασίας κινητήρα, παροχή ρεύματος 12V, θερμαινόμενα γκριπ, αλουμινένια πίσω σχάρα, φωτισμός Full LED με DRL και αυτόματα ενεργοποιούμενα φώτα στροφής 3 επιπέδων, cruise control, οθόνη οργάνων TFT 6,5 ιντσών αφής, όπως και συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, κ.λπ.

Η Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports του 2024 θα είναι διαθέσιμη στην αγορά από τον Νοέμβριο του 2023.

Οι τιμές των νέων μοντέλων της Honda δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!