MotorBike.gr

Honda CL500, Super Test: Αλλιώτικη απ’ τις άλλες

11/09/2023 Θοδωρής Ερμήλιος Βασίλης Αντζουλάτος

Τιμώντας τη θρυλική οικογένεια των Honda CL

*Κυβισμός: 471 cc * Ιπποδύναμη: 47 ίπποι, στις 8.500 rpm * Τελική: 157 km/h (πραγματικά) *Βάρος: 192 kg (γεμάτη) * Τιμή: 7.450 ευρώ

Δοκιμάζουμε μια μοτοσυκλέτα διαφορετική από τις άλλες, που φλερτάρει με τέσσερις κατηγορίες ταυτόχρονα: τα cafe racer, τα cruiser και τα ρετρό, αλλά κυρίως τα scrambler. Λιτή και απέριττη από πλευράς εμφάνισης και εφοδιασμένη με τον δοκιμασμένο κινητήρα των CB500, η CL μπήκε στον εμπορικό στίβο με τα δικά της μοναδικά όπλα. Kείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

Παρότι ονομάζεται CL, είναι ξεκάθαρα μέλος των δικύλινδρων CB500 της Honda, για την ακρίβεια είναι το πέμπτο και πιο πρόσφατο μέλος της.

Το όνομα “CL” προέρχεται από μια πολύ σημαντική οικογένεια μοτοσυκλετών της ιαπωνικής εταιρίας, που έκανε τη δεκαετία του 1960 τους Αμερικάνους (κυρίως) να μπουν μαζικά και στο χώμα, ενώ τον χώρο των δύο τροχών να αρχίσει να αντιλαμβάνεται πως η Honda δεν ήταν “μια ακόμα ασήμαντη ασιατική μάρκα”.

Φανταστείτε ότι πριν από 50 χρόνια οτιδήποτε γιαπωνέζικο και ασιατικό θεωρούνταν: “ευτελούς ποιότητος και μικράς αξίας και ουδεμίαν σχέσιν είχεν με τα ευρωπαϊκά και τα αμερικανικά προϊόντα που ευρίσκοντο εις την κορυφήν”… όπως θα έλεγαν τότε, για να πιάσουμε και το πνεύμα της εποχής.

Φόρο τιμής αποτίει το σύγχρονο 500άρι της Honda στο διάσημο Honda CL72 250 του 1962, μια μοτοσυκλέτα που εκτός των άλλων ήταν και η πρώτη scrambler μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας.

Mπορεί το νέο Honda CL500 να μας φαίνεται πως υιοθετεί ένα “περίεργο” στυλ που δύσκολα ταξινομείται σε μια ομάδα μοτοσυκλετών, ωστόσο ενσαρκώνει κυρίως το πνεύμα των Scrambler της δεκαετίας του 1960, που όμως έχει προσαρμοστεί στην σύγχρονη τεχνολογία.

Σημειώστε πως CL βγήκαν σε 50, 70, 100, 125, 150, 175, 200, 250, 205, 350, 360, 400 (πιο πρόσφατα το 1998) και 450 κυβικά εκατοστά, άρα η 500 είναι η μεγαλύτερη CL που έχει βγει ποτέ.

Βάση της μοτοσυκλέτας είναι το Honda Rebel 500, ένα επίσης λιτό και σεμνό cruiser, που χρησιμοποιεί τις ίδιες βασικές παραμέτρους, λίγο μοντέρνο στυλ, λίγο ρετρό, στρογγυλός προβολέας και απλή προσέγγιση στο θέμα μοτοσυκλέτα.

Προσπαθώντας να το κατατάξει κάποιος που δεν γνωρίζει τα των δύο τροχών, θα πει πως είναι ένα παλιομοδίτικο γυμνό που πηγαίνει και στο χώμα, κι αυτό το τελευταίο θα το συμπεράνει από την εξάτμιση που ανασηκώνεται στο πίσω της τμήμα – για να μην κινδυνεύει από τις πέτρες του χωματόδρομου – κι από τα “τρακτερωτά” λάστιχα.

Από την άλλη θα μπερδευτεί λίγο με την επίπεδη σέλα (βλ. Naked) αλλά θα “ξεμπερδευτεί” και θα πειστεί για τη χρήση σε άσφαλτο/χώμα, από το μεγάλο τιμόνι, τις αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών, το πιρούνι με φυσούνες, και τα λαστιχένια πλαϊνά προστατευτικά στο ρεζερβουάρ.

“Ανηφορικό” είναι το 12λιτρο ντεπόζιτο και μονόχρωμο, στην περίπτωση της δοκιμής μας πράσινο κυπαρισσί ματ μεταλλικό, ένας πολύ απλός χρωματικός συνδυασμός που κατά την άποψή μας θα μπορούσε να είναι πιο περίτεχνος, όπως όριζαν τα στάνταρ των CL των δεκαετιών του ’60 και του ’70.

Την ίδια γωνία κλίσης του ντεπόζιτου σε σχέση με την κάθετο, έχουν και οι σωλήνες του περιμετρικού πλαισίου που φτάνουν μέχρι τον λαιμό του πιρουνιού. Είναι ένα πλαίσιο τύπου “διαμάντι”, με τον κινητήρα κρεμασμένο από αυτό.

Η ουρά της μοτοσυκλέτας είναι επίπεδη, παράλληλη με το έδαφος, όπως και το μεγάλο μονό τελικό της εξάτμισης που βρίσκεται στη δεξιά πίσω πλευρά της 500.

Θετικούς πόντους κερδίζει η CL και από τον κομψό προβολέα LED, στρογγυλό όπως αρμόζει σε μια μοντέρνα scrambler μοτοσυκλέτα με 4 φωτιστικά σώματα, από τον μεγάλης διαμέτρου μπροστινό τροχό και το φαρδύ πίσω λάστιχο, που όπως και το μπροστινό είναι μικτής χρήσης, καθώς και από το ωραίο φανάρι πίσω με τις πολλές LED λάμπες.

Βέβαια για να ολοκληρωθεί άριστα το έργο CL500 θα έπρεπε να έχει – πέρα από τον (πολύ ορθή επιλογή) 19άρη μπροστινό τροχό και ακτίνες στους τροχούς, που θα το ομόρφαιναν ιδιαίτερα συνολικά. Αντ’ αυτών υπάρχουν χυτές ζάντες με πολλά μπράτσα… για να θυμίζουν ακτίνες.

Ο κινητήρας του 500 είναι ο καλός, γνωστός και αξιόπιστος κινητήρας των CB500 που καλύπτει από την κατηγορία Adventure μέχρι και τα Supersport. Και σε αυτό το μοντέλο ο δικύλινδρος σε σειρά υδρόψυκτος των 471cc αποδίδει 47 ίππους, βρίσκεται δηλαδή εντός των ορίων του διπλώματος Α2.

Για να προσαρμοστεί στις ανάγκες και την αποστολή του, έχουν αλλάξει στο CL500 ο ψεκασμός, η εισαγωγή του αέρα και η εξάτμιση, έτσι ώστε να ενταθεί η απόδοση της ροπής και της απόκρισης στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ένας τομέας που το CL τα πηγαίνει πολύ καλά. Η ροπή έχει παραμείνει ίδια με αυτή του Rebel, αλλά στις 6.250 rpm.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης τεχνική ανάλυση του Honda CL500

Από το Rebel, το CL500 έχει πάρει και το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό του, με αλλαγμένο το υποπλαίσιο στις αναρτήσεις, αλλά και τη γεωμετρία.

Συνολικά με την πρώτη ματιά δεν σε εντυπωσιάζει κάτι πάνω στη μοτοσυκλέτα, λόγω τη σεμνής της φύσης, κάτι που, όμως, αλλάζει μόλις κάνεις την πρώτη βόλτα, αφού το CL σε κερδίζει με την φιλική του συμπεριφορά.

Κατασκευασμένο στην Ταϊλάνδη το 500 διαθέτει υψηλή ποιότητα κατασκευής, με ελάχιστες λεπτομέρειες να χρήζουν βελτίωσης, όπως για παράδειγμα το πεντάλ του φρένου και το λεβιέ των ταχυτήτων που είναι πολύ απλής κατασκευής.

Τα χρώματα στα οποία διατίθεται το Honda CL500 είναι τα εξής τέσσερα: πορτοκαλί και γαλάζιο (γυαλιστερά) και τα μαύρο και πράσινο (ματ).

Στο Δρόμο

Μπορεί η πρώτη εντύπωση να είναι θετική από πλευράς εργονομίας, αλλά λόγω του διαφορετικού στυλ και “στησίματος” του CL, δεν αντιλαμβάνεσαι αμέσως τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.

Θα χρειαστούν μερικές μέρες βόλτας για να συνειδητοποιήσεις την πολύ φιλική και ξεχωριστή φύση του και την οδική του συμπεριφορά η οποία καταφέρνει να σε κερδίσει.

Η σέλα για αισθητικούς λόγους έχει λίγο αφρώδες και είναι σκληρή για αναβάτη και συνεπιβάτη, ο οποίος κάθεται με τα πόδια του στα ψηλά μαρσπιέ, χωρίς στήριξη στο άνοιγμα του γκαζιού.

Ο αναβάτης κάθεται με ελαφρώς σκυμμένο τον κορμό του για να φτάσει το τιμόνι, σε μια θέση που τον τοποθετεί “πάνω” στη μοτοσυκλέτα.

Το μειωμένο ύψος της σέλας από το έδαφος βοηθάει τα χαμηλά αναστήματα στο να χειριστούν το 500, ενώ η στενή σέλα (για λόγους στυλ), σε συνδυασμό με το ψηλό και φαρδύ σωληνωτό (μαύρο-ισόπαχο) τιμόνι δημιουργούν μια ελαφρώς “cafe racerάδικη” θέση οδήγησης, με τα χέρα του αναβάτη ανοικτά, πάνω στο πλατύ τιμόνι…

Το “πυργωτό” ρεζερβουάρ διαθέτει τάπα αεροπορικού τύπου, το οποίο διαθέτει λάστιχα για τα γόνατα δεξιά-αριστερά, που παρότι ανοίγει λίγο τα πόδια προσφέρει καλή στήριξη.

Χειριστήρια, και διακόπτες είναι απλής κατασκευής, όπως απλό και λιτό είναι συνολικά το CL500, καθώς διαθέτει τα απολύτως απαραίτητα από πλευράς “συστημάτων”, τα οποία σε αυτή την περίπτωση είναι το εξής ένα… το ABS στα φρένα.

Η λιτότητα περνάει και στο ψηφιακό όργανο LCD με σκούρο φόντο και λευκά ψηφία, που προσφέρει τις αναγκαίες μόνο ενδείξεις, οι οποίες μάλιστα δεν είναι ιδιαίτερα ευκρινείς.

Τα μαρσπιέ είναι αρκετά μπροστά και οι ψηλότεροι αναβάτες θα ενοχλούνται ελαφρώς στην περιοχή της δεξιάς κνήμης τους από το καπάκι της καμπάνας του συμπλέκτη…το οποίο όμως διαθέτει προστατευτικό για να να μην μεταφέρεται η θερμοκρασία!

Το μεγάλο τιμόνι – που θα το προτιμούσαμε αλουμινένιο και ανισόπαχο, παρά ισόπαχο και ατσάλινο – είναι πλατύ, κι έτσι στις επιτόπιες στροφές, όταν στρίβει στο τέρμα του, τεντώνει το εξωτερικό χέρι του αναβάτη, κάτι που δεν είναι ό,τι πιο βολικό σε αυτούς τους ελιγμούς μέσα στην πόλη.

Η πόλη είναι ο χώρος “εργασίας” του CL, κι εκεί αποδεικνύεται ένα πολύ ευχάριστο εργαλείο, με ομαλή απόδοση από τον φιλικό κινητήρα και ευελιξία, που υποβοηθείται και από τους μεγάλους μοχλούς του τιμονιού.

Ο δικύλινδρος κινητήρας έχει ελάχιστους κραδασμούς στις χαμηλές στροφές και διαφορετικό (πιο φλατ) ήχο στο ρελαντί, που αλλάζει σε ένα ωραίο μουγκρητό στις μεσαίες στροφές.

Οι μεσαίες στροφές λειτουργίας του κινητήρα είναι το ισχυρό του σημείο, αφού δουλεύει υπέροχα και σύντομα σε προτρέπει να κινείσαι σε αυτό το φάσμα στροφών, κερδίζοντάς σε.

Συμπλέκτης και κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργούν με λίγη δύναμη και με ακρίβεια.

Πιέζοντας τον κινητήρα κοντά στο όριό του πετυχαίνουμε τις εξής ταχύτητες ανά σχέση κιβωτίου: 1η:30 km/h, 2α:60, 3η:90, 4η:125, 5η:150 km/h, με την μακριά έκτη να φτάνει στα 165 km/h (157 km/h πραγματικά) τη στιγμή που πάνω από τις μεσαίες rpm εμφανίζονται και μερικοί κραδασμοί.

Σε κάθε περίπτωση, ο δικύλινδρος κινητήρας των 471 cc καταφέρνει να έχει πάντα καλή απόκριση όταν ανοίγει το γκάζι σε κάθε σχέση, εκτός της τελευταίας (6ης) που είναι μακριά για να πετυχαίνει οικονομία καυσίμου στο ταξίδι.

Οικονομία που φτάνει τα 3,9 με 4,1 λίτρα βενζίνης στα 100 km, πράγμα που μεταφράζεται σε αυτονομία 300 περίπου χιλιομέτρων με ένα ντεπόζιτο (12 λίτρων).

Τα φρένα που είναι ένα δισκόφρενο για κάθε τροχό, αποδίδουν πολύ καλά. Ο μονός μπροστινός δίσκος μεγάλης διαμέτρου 315 mm έχει δαγκάνα 2 εμβόλων και προσφέρει καλή αίσθηση στη μανέτα και ισχύ στο φρενάρισμα, όπως και ο πίσω δίσκος των 240 mm με την μονοέμβολη δαγκάνα. Τα φρένα συνδυάζονται φυσικά με δικάναλο σύστημα ABS.

Το ενδιαφέρον είναι ότι το πίσω φρένο του 500 δεν λειτουργεί απότομα, αλλά προοδευτικά, ενώ παρότι όπως θα δούμε παρακάτω το πιρούνι είναι μαλακό, η σχετικά έντονη βύθισή του είναι ελεγχόμενη, με τη μοτοσυκλέτα να διατηρεί την ισορροπία της κατά το φρενάρισμα.

Απόλαυση είναι οι αναρτήσεις του Honda CL500, μια ανάσα άνεσης σε έναν κόσμο μοτοσυκλετών ολοένα και πιο σκληρών (βλέπε σπορ, βλέπε μόδα) αναρτήσεων.

Επιτέλους λοιπόν ένα ζευγάρι αναρτήσεων που στοχεύει στην ευχάριστη οδήγηση, τη χαλαρή βόλτα και όχι στο κυνήγι των επιδόσεων στις στροφές.

Παρότι το πιρούνι είναι ένα απλό συμβατικό (καλάμια 41 χιλιοστών) και το ψαλίδι είναι ένα επίσης ιδιαίτερα απλό, σωληνωτό στρογγυλής διατομής, έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ καλής απόδοσης ζευγάρι αναρτήσεων.

Εντυπωσιακά καλή είναι η πίσω ανάρτηση, αποδεικνύοντας ότι δεν χρειάζεται μονό αμορτισέρ, για να φτιάξεις μια καλή ανάρτηση, αλλά μπορείς να τα καταφέρεις και με δυο καλής λειτουργίας αμορτισέρ... όπως παλιά!

Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων βοηθάει βεβαίως (150mm μπροστά και 140 mm πίσω) και φυσικά αυτό λειτουργεί ευνοϊκά και στο χώμα.

Μπορεί το ανεβοκατέβασμά τους να είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από ένα μοντέλο δρόμου, αλλά είναι οι σωστές αποσβέσεις που κρατούν τα ελαστικά σε επαφή με την άσφαλτο και το χώμα, όπου δύσκολα χάνεται ο έλεγχος του συνόλου.

Δοκιμάζοντας να διανύσουμε τις πρώτες γρήγορες στροφές στην άσφαλτο, ο μεγάλος μπροστινός τροχός και το φαρδύ πίσω ελαστικό εκ πρώτης δείχνουν να μην συνεργάζονται, πρέπει να συνηθίσεις λίγο τη συμπεριφορά τους και σύντομα ανακαλύπτεις πως πηγαίνεις γρήγορα με προβλέψιμες αντιδράσεις από το πλαίσιο, τις αναρτήσεις και τα λάστιχα διπλής χρήσης.

Το CL500 στρίβει με ακρίβεια, αφού το Scrambler εμφανίζει ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές, ενώ όταν πλησιάζουν τα όρια ειδικά της μπροστινής ανάρτησης σε ειδοποιεί… καθώς τα μαρσπιέ ξύνουν την άσφαλτο… μια όχι ενδεδειγμένη για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας χρήση.

Βλέπετε το CL είναι φτιαγμένο για πιο ήπια οδήγηση και όχι για “κυνηγητό” σε άσφαλτο και χώμα με στυλ, κάτι που είναι ενσωματωμένο στον χαρακτήρα του.

Στα ταξίδια και την εθνική οδό μπορεί η θέση οδήγησης να είναι άνετη, αλλά ο αναβάτης είναι εκτεθειμένος, αφού δεν έχει καθόλου αεροδυναμική προστασία κι έτσι ο αέρας χτυπάει άμεσα το σώμα του. Μην ξεχνάτε πως το 500 είναι για άλλη χρήση, άρα εδώ επιβάλλονται χαμηλότερες ταχύτητες, μέχρι τα 120-130 km/h, στις οποίες ταχύτητες ο κινητήρας του χαίρεται να δουλεύει.

Τελικά

Κατάφερε να μας κερδίσει το Honda CL500 μέχρι το τέλος της δοκιμής μας, αν και εμείς θα το “πειράζαμε” λίγο, θα θέλαμε να το δούμε με τις παραδοσιακές διχρωμίες της Honda ή τα φιλέτα στο ντεπόζιτο.

Θα θέλαμε να δούμε περισσότερα χρωμιωμένα εξαρτήματα (έχει ελάχιστα) ίσως ακόμα και φτερά μπρος πίσω βουτηγμένα στο γυαλιστερό μέταλλο.

Επίσης θα θέλαμε μια κομψότερη εξάτμιση που να έχει διαφορετική διαδρομή από την τωρινή, πιο κοντά στην αυθεντική η οποία θα φοράει φυσικά το προστατευτικό τύπου “σχάρα” που ήταν εμβληματικό των CL.

Όπως αντιλαμβάνεστε μιλάμε για εξατομικεύσεις, customizing και προσωπικά γούστα και βελτιωσούλες, τομείς στους οποίους το CL500 μπορεί να διαπρέψει, σε βάζει στην πρίζα, σε προκαλεί να το “πειράξεις”.

Έχουμε λοιπόν στα χέρια μας μια αναμφίβολα διαφορετική επιλογή, ιδανική για νέους που δεν περιορίζονται στα συνηθισμένα και έχουν δίπλωμα Α2 και οι οποίοι θα εκτιμήσουν την ξεχωριστή εμφάνιση και την ρετρό-λιτότητα της κατασκευής.

Υπάρχει κι ένα ακόμα κοινό στο οποίο απευθύνεται το CL, κι αυτό είναι οι μεγαλύτερης ηλικίας μοτοσυκλετιστές που “πρόλαβαν” την εποχή της θρυλικής οικογένειας μοτοσυκλετών διπλής χρήσης της Honda. Μιας και είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσουν τα “ορίτζιναλ” CL, μπορούν να απολαμβάνουν σύγχρονο μοτοσυκλετισμό πάνω στον απόγονό τους που τους μοιάζει.

Έναν απόγονο εύκολο, φιλικό, αποτελεσματικό, άνετο στην καθημερινότητά του, με μικρό σχετικά ανταγωνισμό στην αγορά: το αδελφάκι Rebel 500 και το Benelli Leoncino 500 κυρίως, ενώ από την πιο μοντέρνα γενιά ρετρο-μοντέρνων το Voge 525 ACX.

Η μόδα των ρετρό μοτοσυκλετών, είτε cafe racer, είτε κλασικών, είτε scrambler βρίσκεται εκεί έξω και περιμένει νέους ή μεγαλύτερης ηλικίας αναβάτες, είτε για να τους διδάξει, είτε για να τους υπενθυμίσει πώς ήταν οι απλές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, που τα έκαναν όλα χωρίς δεύτερη σκέψη (πόλη, ταξίδι, χώμα), διαθέτοντας μεγάλη προσαρμοστικότητα.

Και το Honda CL500 είναι ακριβώς αυτό, αφού εκπροσωπεί άριστα αυτό το είδος των πολυτάλαντων μοτοσυκλετών.

Περισσότερες πληροφορίες: www.honda-motorcycles.gr

Λεπτομέρειες & Παρατηρήσεις

  • Το τιμόνι κλειδώνει από τον λαιμό – όπως παλιά – και ο κεντρικός διακόπτης είναι αριστερά, κάτω από το ντεπόζιτο και πάνω από τον κινητήρα
  • Αεροπορικού τύπου, χωνευτή είναι η τάπα του ρεζερβουάρ.
  • Οι πλάκες πάνω-κάτω του πιρουνιού φορούν μονές βίδες
  • Μπορεί η εξάτμιση να μην είναι η κομψότερη, καθότι ελαφρά ογκώδης (έχει, βεβαίως το στυλ της) αλλά είναι πολύ ωραία η διπλή κατάληξή της
  • Κομψός και καλοφτιαγμένος είναι ο (αποτελεσματικότατος) στρογγυλός προβολέας των τεσσάρων φωτιστικών, με διαφανές τζάμι καλής ποιότητας
  • Τα στρογγυλά φλασάκια μπροστά ανάβουν μόνιμα για λόγους ασφαλείας (σε βλέπουν καλύτερα οι προπορευόμενοι)
  • Η μοτοσυκλέτα έχει στον βασικό εξοπλισμό Emergency Stop System (ESS) που αναβοσβήνει γρήγορα και τα 4 φλας σε φρενάρισμα πανικού αλλά και immobilizer
  • Η εξάτμιση διαθέτει προστατευτικά καπάκια που δεν αφήνουν τα πόδια αναβάτη και συνεπιβάτη να κινδυνέψουν
  • Υπάρχουν τρία πακέτα customizing: Adventure, Τravel, Style, με διάφορους συνδυασμούς αξεσουάρ… διά πάσαν χρήσιν
  • Δεκατέσσερα μπράτσα (επτά μπράτσα με διπλές απολήξεις) διαθέτουν οι χυτές αλουμινένιες ζάντες του 500
  • Λιτότητα επικρατεί και στον τομέα των διακοπτών. Τρεις συναντάμε στο δεξί άκρο του τιμονιού και τέσσερις στο αριστερό
  • Παραδοσιακά στρογγυλοί είναι οι καθρέφτες με αρκετά καλό οπτικό πεδίο, λόγω υψηλών μπράτσων
  • Kαλή η λιτότητα, ένα στροφόμετρο όμως (έστω και με δυσδιάκριτες μπάρες στο μονό στρογγυλό όργανο) δεν θα ήταν άσχημη ιδέα

Θετικά σημεία

  • Ευκολία χρήσης
  • Οπίσθια ανάρτηση
  • Ροπή στις χαμηλές και μεσαίες rpm
  • Χαρακτηριστική εμφάνιση
  • Κατανάλωση
  • Φρένα

Χρειάζεται βελτίωση

  • Απλά χρώματα στο ρεζερβουάρ
  • Θέση συνεπιβάτη
  • Λιτός εξοπλισμός

HONDA CL500, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά
Τύπος CL500
Κατηγορία CLASSIC
Έτος 2023-2024
Τιμή 7.450 €
Κατασκευαστής Honda Motor
Αντιπρόσωπος Σαρακάκης ΑΕΜΒΕ, Λ. Αθηνών 71, τηλ.: 210 3467329
Κινητήρας
Τύπος Τετράχρονος, Δικύλινδρος, Υγρόψυκτος
Διάταξη / Κυβισμός Εν σειρά / 471 cc
Διάμετρος επί διαδρομή 67x66,8 mm
Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδρο DOHC / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Ιπποδύναμη 47 ίπποι στις 8.500 rpm
Ροπή 43,4 Nm, στις 6.250 rpm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σχέσεις ταχυτήτων 6
Συμπλέκτης / Λειτουργία Υγρός Πολύδισκος / Συρματόσχοινο
Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια
Τελική μετάδοση Με αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Σωληνωτό από ατσάλι
Αναρτήσεις
Μπροστά (Τύπος - Διαδρομή) Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι - 150 mm
Ρυθμίσεις Καμία
Πίσω (Τύπος - Διαδρομή) Ένα Αμορτισέρ - 140mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση
Φρένα
Μπροστά (Τύπος - Διάμετρος) Δισκόφρενο - 310 mm
Δαγκάνα Δύο εμβόλων με ABS
Πίσω (Τύπος - Διάμετρος) Δισκόφρενο - 240 mm
Δαγκάνα Δύο εμβόλων με ABS
Τροχοί
Μπροστά (Διάμετρος - Ελαστικό) 19 " - 100/80
Πίσω (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 150/70
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος 2.175 mm
Πλάτος 831 mm
Ύψος 1.135 mm
Μεταξόνιο 1485 mm
Ύψος Σέλας 790mm
Ρεζερβουάρ 12 l.
Βάρος 192kg (πλήρης)

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!