MotorBike.gr

VOGE 500AC, 2021: Ρετρό-Έκπληξη

18/09/2020

Διευρύνει τη γκάμα της η Voge

Τώρα που πήρε φόρα, σιγά να μην καθόταν με σταυρωμένα τα χέρια η Loncin. Μόλις προχθές η μητέρα εταιρία της Voge παρουσίασε στην Κίνα τη νέα ρετρο-μοντέρνα naked Voge 500AC. Η 500AC επεκτείνει τη γκάμα της νεόφερτης εταιρίας στην κατηγορία των γυμνών μοτοσυκλετών με κλασική εμφάνιση που τόσο αρέσει στους Ευρωπαίους μοτοσυκλετιστές.

Ελάχιστοι Κινέζοι δημοσιογράφοι είδαν και οδήγησαν εντός του εργοστασίου της Loncin προχθές (ε, ναι στην Κίνα…) την πρωτότυπη Voge 500AC που ήταν το επόμενο λογικό μοντέλο της εταιρίας.

“Επόμενο λογικό” λέμε επειδή η Voge έχει προς το παρόν 2 κινητήρες – έναν 300 κι έναν 500 – πάνω στους οποίους χτίζει διαφορετικά μοντέλα και μια από τις οικογένειές της είναι η ρετρο-naked. Ήδη υπάρχει το μοντέλο 300AC και ήταν θέμα χρόνου o ερχομός της 500AC.

Κομψή είναι εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, κυρίαρχο στοιχείο το ντεπόζιτο που “κάθεται” κυρτό πάνω στο πλαίσιο και φοράει το μοναδικό χρώμα εκτός του μαύρου και του ασημί της υπόλοιπης κατασκευής, αλλά και του χρυσού που χρησιμοποιείται στο πιρούνι για να “αγριεύει” τη μοτοσυκλέτα.

Ο μονός στρογγυλός προβολέας LED έχει σχήμα ανεστραμμένου “U”, πλαισιώνεται από LED Strips και στις δυο πλευρές του, ενώ λίγο πιο πάνω υπάρχει μια νέα TFT LCD oθόνη με πολλές ενδείξεις και συνδεσιμότητα με smartphone, έτσι ώστε ο αναβάτης να χρησιμοποιεί το όργανο σαν οθόνη GPS.

To ρεζερβουάρ είναι ξανασχεδιασμένο με καμπύλες και γωνίες, έχει μεγάλη χωρητικότητα 19 λίτρων – είναι μεγαλύτερο από αυτό του 500R (που είχαμε δοκιμάσει στο Motorbike).

H σέλα είναι καλοφτιαγμένη, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του κινεζικού ιστότοπου New Motor, με διαφορετικά υλικά καλύμματος. To μαύρο χρώμα της ουράς ταιριάζει με αυτό της σέλας και των πλαϊνών πλαστικών καπακιών.

Η κατάληξη της εξάτμισης είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και φάλτσα κομμένη, ελαφρώς “ανηφορικά” τοποθετημένη.

Αναρτήσεις και φρένα είναι κοινά με τα 500άρια της Voge που έχουμε δει και στην Ελλάδα, δηλαδή αναρτήσεις της Kayaba και φρένα της Nissin.

Πλαίσιο και κινητήρας είναι ανέγγιχτα, ίδια με του 500R, 47 ίππων, ο οποίος είναι ειδικά σχεδιασμένος για διπλώματα Α2, ενώ δίνει έμφαση στη ροπή, την αξιοπιστία και τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Στη σύντομη δοκιμή που έκανε ο Κινέζος συνάδελφος, παρατήρησε ότι η απόκριση στο γκάζι είναι πιο “ήπια” σε σχέση με το 500R, ενώ όλη η υπόλοιπη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας ήταν ίδια.

Αναμένεται η επίσημη παρουσίαση της Voge 500AC από την εταιρία σαν μοντέλο 2021, κι εμείς θα σας ενημερώσουμε πάραυτα.

Πηγή: newmotor.com.cn

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!