Επιστρέφει τον Απρίλιο στην Ελλάδα η αγαπημένη Transalp
Η ανακοίνωση άφιξης και τιμής της νέας Honda XL750 Transalp 750 του 2023 αποτελεί σημαντική είδηση για την ελληνική αγορά, αφού είναι πολύ μεγάλο το ενδιαφέρον του μοτοσυκλετιστικού κοινού για ένα όνομα που αγαπήθηκε όσο λίγα στο παρελθόν. Η βασική έκδοση θα έχει τιμή 11.500 ευρώ και την άνοιξη θα βρίσκεται στα καταστήματα των συνεργατών της Honda.
Κοντά στις τιμές που υπολόγιζαν άνθρωποι της αγοράς ανακοινώθηκε τελικά η τιμή του Honda XL750 Transalp στην Ελλάδα, μέσω της ιστοσελίδας της αντιπροσωπείας στην Ελλάδα, την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου.
Έτσι, η απλή έκδοση του XL750 Transalp θα έχει τιμή 11.500 ευρώ και η τρίχρωμη έκδοση SP (λευκό-κόκκινο-μπλε) θα είναι λίγο παραπάνω, στα 11.750 ευρώ.
Η ημερομηνία άφιξης της ιστορικού ονόματος και σχήματος Adventure μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα έχει ανακοινωθεί για τα μέσα Απριλίου του έτους που διανύουμε.
Η τιμή αγοράς στην Ελλάδα είναι υψηλότερη από αρκετές ευρωπαϊκές και αυτό οφείλεται όπως συνήθως στην υψηλότερη φορολογία που ισχύει στη χώρα μας, γεγονός που μας καθιστά “άτυχους” έναντι των υπόλοιπων Ευρωπαίων μοτοσυκλετιστών.
Με την εμφάνιση της νέας δημοφιλούς μοτοσυκλέτας να παραπέμπει αμέσως στο “παλιό, καλό Tranalp”, η μεγάλη διαφορά βρίσκεται βεβαίως (εκτός από όλα τα υπόλοιπα…) στον νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 755 cc και 92 hp, απόδοση που κάνει το μοντέλο το πιο ισχυρό Adventure-ψευδοεντούρο της αγοράς στην κατηγορία του! Επίσης υπάρχει πλεονέκτημα και στο βάρος.
Μπαίνοντας σαν σφήνα το XL 750 Transalp στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική κατηγορία των Adventure 700-900 κυβικών, διαθέτει ένα σημαντικό πλεονέκτημα αφού ζυγίζει 208 κιλά πλήρες υγρών.
Το νέο Transalp χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα της Honda, με τον σωληνωτό ατσάλινο σκελετό και τον “κρεμαστό” από αυτόν (τύπου διαμάντι) δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 755 cc που πρωτοείδαμε στο νέο Hornet.
Το πλαίσιο έχει προσαρμοστεί από τους μηχανικούς της Honda για χρήση εκτός δρόμου, κάτι που αντικατοπτρίζεται στα 850 χιλιοστά ύψους της σέλας.
Το ψαλίδι έχει μεγαλώσει σε μήκος και προσφέρει διαδρομή τροχού 190 χιλιοστών, μέσω ενός μονού αμορτισέρ και συνδέσμων τύπου Pro-Link.
Μπροστά ένα ανάποδο πιρούνι Showa, με καλάμια διαμέτρου 43 χιλιοστών, προσφέρει 200 χιλιοστά διαδρομής.
Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 90/20-21 μπροστά και 150/70 R 18 πίσω, διάμετροι τροχών που υπαινίσσονται πως το νέο Transalp δεν θα δειλιάσει στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Συνολικά η γεωμετρία του νέου Honda διαθέτει 1.560 mm μεταξονίου, γωνία κάστερ 67 μοιρών και ίχνος 111 χιλιοστών.
Την επιβράδυνση του Transalp αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 310 mm μπροστά και ένας μεγάλος δίσκος πίσω διαμέτρου 265 χιλιοστών.
Το νέο Honda XL 750 Transalp διαθέτει δικάναλο ρυθμιζόμενο ABS και έλεγχο του traction control 5 επιπέδων, με το οποίο συνδέεται με Wheelie Control.
Η ισχύς του κινητήρα μπορεί να ρυθμιστεί μέσω 4 διαφορετικών mode, το φρένο κινητήρα μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 επίπεδα.
Τα επιμέρους συστήματα μπορούν να συνδυαστούν σε 4 προγράμματα οδήγησης και όλες οι παράμετροι μπορούν επίσης να διαμορφωθούν ελεύθερα στη λειτουργία που επιλέγει ο αναβάτης.
Το ABS και το traction control μπορούν προαιρετικά να απενεργοποιηθούν.
Οι ταξιδιωτικές δυνατότητες του μοντέλου είναι φανερές, μιας και η Honda εξοπλίζει το νέο Transalp με ρεζερβουάρ 16,9 λίτρων.
Περισσότερες πληροφορίες: www.honda-motorcycles.gr