Θα το δούμε και στην Ευρώπη;
Η Kove θέλει να μπει στην κατηγορία των Cruiser και σκοπεύει να το κάνει με αυτό το γοητευτικής σχεδίασης KY600 Lancer. Θα το δούμε άραγε και στην Ευρώπη; Το πιθανότερο…
Καθώς η Κίνα φορτσάρει σε όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλετών και τα cruiser βλέπουν μια δεύτερη νιότη να ανατέλλει, η Kove δεν καθυστερεί και κάνει την κίνησή της με το ολοκαίνουργιο KY600 Lancer.
Πρόκειται για ένα μεσαίου κυβισμού μοντέλο που κινείται από έναν επίσης ολοκαίνουργιο V-2 κινητήρα 578cc, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 8 βαλβίδες και τοποθετείται εμφανισιακά κοντά στα Honda Steed/Shadow του παρελθόντος.
Το ντεπόζιτο είναι σχήματος δάκρυ, υπερυψωμένο και κατηφορικό και υπάρχει μια πολύ χαμηλή σέλα, όπως χαμηλωμένη είναι και η φαρδιά ουρά της μοτοσυκλέτας.
Το μαύρο είναι το κυρίαρχο χρώμα, με ασημένια τμήματα, το ανάποδο πιρούνι φαίνεται μακρύ, ο μεγάλος μπροστινός τροχός με τα πολλά μπράτσα της ζάντας δίνει μια νότα chopper.
H χαμηλή θέση οδήγησης θυμίζει αμερικάνικο μοντέλο, ενώ το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του κινητήρα, αφού είναι αρκετά στενή η περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων – ενός κινητήρα που αποδίδει 60,3 ίππους (με σχεδόν τετράγωνες διαστάσεις 72×71 mm) και φοράει ένα στρογγυλό φίλτρο αέρα στο κέντρο του.
Με την κατηγορία των μεσαίων cruiser να εμφανίζει τάσεις αναβίωσης, αφού η Honda έχει το Rebel 500 στη γκάμα της και η Kawasaki το Eliminator 500, κι άλλοι κατασκευαστές έχουν προχωρήσει στην παρουσίαση παρόμοιων μοντέλων, ειδικά για την Ασία, όπου οι cruiser γνωρίζουν δημοφιλία. Γι’ αυτό και Voge, QJMotor, Benelli, Benda, CFMoto, Shineray, Lifan, Jonway, X-Wedge, Zonsen, Gaokin, GWM, και άλλες κινεζικές εταιρίες λανσάρουν νέα μοντέλα.
Απ’ ό,τι φαίνεται και η Ευρώπη όμως “ξανα-ανακαλύπτει” τις cruiser, που δεν πρέπει να ξεχνάμε πως είναι ιδανικές για αρχαρίους λόγω του συνολικού τους ύψους και της μικρής απόστασης της σέλας από το έδαφος.
Σαν γνήσια μοντέρνα κινέζικη μοτοσυκλέτα, το Kove KY600 Lancer ξεπερνάει από πλευράς εξοπλισμού και τεχνολογίας τον ανταγωνισμό, όχι μόνο όσον αφορά το ανεστραμμένο πιρούνι, αλλά και το μεγάλο μονό δισκόφρενο μπροστά με την ακτινική 4έμβολη δαγκάνα, αλλά και την τελική μετάδοση με ελαστικό ιμάντα, αλά Harley και Indian… εκτός των άλλων.
Επίσης διαθέτει έγχρωμη, στρογγυλή οθόνη TFT και συνδεσιμότητα smartphone Bluetooth, ενώ πέρα από τις ενδιαφέρουσες προδιαγραφές, καλό θα ήταν να ετοιμάζεται η αγορά για μια εξίσου ενδιαφέρουσα τιμή αγοράς, που θα είναι κάτω από αυτήν του ανταγωνισμού.