Είσοδος στην κατηγορία αρχαρίων με δυναμισμό
Η κατηγορία των διπλωμάτων Α1, 125 κυβικών δεν είναι μια αδιάφορη υπόθεση για κανέναν κατασκευαστή, άρα και η Kove αργά ή γρήγορα θα έμπαινε στο παιχνίδι, κάτι που πραγματοποιεί με τον δικό της τρόπο, κι ένα ωραιότατο “entry-level” δυναμικό εργαλείο. Πηγή: www.moto125.cc (Ισπανία)
Μετά την καλή υποδοχή που γνώρισε η Kove στους μεσαίους και υψηλότερους κυβισμούς, ιδίως στην κατηγορία μοτοσυκλετών Adventure, τώρα ποντάρει πολύ στον κυβισμό των 125 cc με αυτό το γυμνό σπορ NK 125R που είχε ήδη ανακοινωθεί παλαιότερα.
Το ευχάριστο είναι πως το ΝΚ έχει ήδη αρχίσει να διατίθεται σε συγκεκριμένες αγορές της Ευρώπης και έτσι οι ενδιαφερόμενοι δεν θα χρειαστεί να περιμένουν.
Το NK 125R της Kove φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική κατηγορία των γυμνών σπορ μοτοσυκλετών 125 κυβικών, όχι μόνο για την επιτυχημένη αισθητική του με επιθετικά σχήματα που συνοδεύονται από ένα πλαίσιο χωροδικτύωμα, αλλά και για τον ασυνήθιστο εξοπλισμό του: ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 41 mm και διαδρομή 145 mm, συνοδευόμενα από ρυθμιζόμενο με προφόρτιση μονό αμορτισέρ και μεγάλους δίσκους, με τον μπροστινό να φτάνει τη διάμετρο των 320 mm!
Το μεγάλο μπροστινό δισκόφρενο ενεργοποιείται από μια τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 240 mm, και τα δύο εξοπλισμένα με σύστημα ABS δύο καναλιών, που έχει την ιδιαιτερότητα να μπορείς να το φέρεις στα μέτρα σου, να το αποσυνδέσεις τελείως, να το αφήσεις μόνο για τον μπροστινό τροχό ή και στους δύο!
Περιττό να πούμε ότι το Kove NK 125R του 2025 διαθέτει φωτισμό full LED με πίνακα οργάνων που προβάλλει μια έγχρωμη οθόνη LCD 5 ιντσών, υποδοχή USB και εργονομικά ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου/συμπλέκτη.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που δεν περνά απαρατήρητο είναι η χρήση ενός μηχανικού συνόλου πανομοιότυπου με αυτού του Honda CB125R, που είναι πολύ συμπαγές, με υγρόψυξη και κυλινδροκεφαλή με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες.
Για τον κινητήρα του Kove NK 125R δηλώνονται ισχύς 14 ίππων στις 9.500 rpm και 10,8 Nm στις 8.500 rpm.
Χωρίς αμφιβολία, η πιο εξελιγμένη λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει αυτό το NK 125R είναι η χρήση ενός μονόμπρατσου ψαλιδιού από χυτό αλουμίνιο (!) που αφήνει τον πίσω τροχό ορατό στη δεξιά πλευρά χωρίς καν να κρύβεται μερικώς από την εξάτμιση αφού η έξοδός της είναι κοντή και σταματάει κάτω από τον κινητήρα.
Μια πολύ όμορφη λεπτομέρεια σε ένα συνολικά εντυπωσιακής εμφάνισης 125άρι, για το οποίο αναμένουμε πληροφορίες σχετικά με την άφιξή του στην Ελλάδα.