MotorBike.gr

Kove 450RR 2024: Μια Γιαπωνέζα από την Κίνα

15/12/2023

Με ευρωπαϊκή εμφάνιση και “γιαπωνέζικο” κινητήρα

Δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς και ποιος φτιάχνει τον τετρακύλινδρο κινητήρα σε σειρά των 450 κυβικών της Kove 450RR, αυτό που ξέρουμε είναι ότι το μοντέλο του 2024 της κινέζικης εταιρίας θα παράγει άνω των 70 ίππων και θα ανεβάζει μέχρι τις 16.000 στροφές!

Πριν από πολλά-πολλά χρόνια (καλά όχι και τόσα, καμιά τριανταριά-σαρανταριά) όλοι οι Ιάπωνες έφτιαχναν, λες και ήταν υποχρεωτικό, τετρακύλινδρους κινητήρες σε σειρά, όχι μόνο μεγάλου κυβισμού 750-1000-1000+, αλλά και μικρότερους, 400, ακόμα και 250 κυβικών.

Τα τελευταία χρόνια, όμως, σταμάτησαν αυτό το σπορ, προτιμώντας κυρίως τα δικύλινδρα σε σειρά, και απ’ ό,τι φαίνεται τη σκυτάλη  παίρνουν απ’ τους Ιάπωνες οι Κινέζοι. Ιδού λοιπόν το Kove 450RR με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα!

 

 

Παρότι τα φώτα της δημοσιότητας στα μοντέλα που παρουσίασε η Kove για το 2024 έπεσαν σχεδόν όλα πάνω στο 450 Rally και το 800Χ, ένα ακόμα μοντέλο όφειλε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού. 

Η Kove έχει στόχο να γίνει μια παγκόσμια εταιρία και γι’ αυτό και παρουσίασε μια συναρπαστική, τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα που μπορεί να ουρλιάζει στις υψηλές στροφές με μόλις 400 cc.

 

 

Η Kove 450RR έχει εντυπωσιακό, αιχμηρό, σπορ design, που θυμίζει διαβολικά ευρωπαϊκή μοτοσυκλέτα (βλ. Ducati), ενώ στο φέρινγκ διαθέτει και μικρά, αεροδυναμικά βοηθήματα.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας (που ξεκίνησε με 400 και μετά ανέβηκε στα 443 cc), αποδίδει σύμφωνα με τις ανακοινώσεις 70 ίππους στις 13.000 rpm και 4 kgm στις 10.500 rpm, ενώ μπορεί να “γυρίζει” μέχρι… πολύ ψηλά, στις 16.000 rpm! Γι’ αυτό μιλάμε για ουρλιαχτό…

 

 

Η Kove μάλιστα αναφέρει πως η 450RR έχει και σύστημα Ram-Air στην εισαγωγή του αέρα προς το φιλτροκούτι, το οποίο ανεβάζει την ιπποδύναμη κατά τρεις ακόμα ίππους όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με 150 km/h. Η τελική της 450 ανακοινώνεται στα 220 km/h.

Το πλαίσιο της 450 είναι περιμετρικό, το ψαλίδι είναι τύπου μπούμερανγκ από αλουμίνιο και οι αναρτήσεις της είναι ρυθμιζόμενες στην “ακριβή” έκδοση (θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, την απλή και την Performance) με το ανεστραμμένο πιρούνι και μονό πίσω αμορτισέρ που φτιάχνονται από την Κayaba.

Ο μπροστινός τροχός έχει 300άρια δισκόφρενα και ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες μάρκας Taisko.

Η Kove δεν έχει βγάλει ακόμα ανακοίνωση για το αν θα φτάσει στην Ευρώπη η 450RR, άρα… αναμένουμε.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!