MotorBike.gr

KYMCO RevoNEX, 2021: Ηλεκτρική μεν, με ταχύτητες και ήχο δε!

13/11/2019

Revolution Next

H επόμενη “επανάσταση” θα είναι ηλεκτρική, αυτό το γνωρίζουμε σε μεγάλο βαθμό πλέον, αφού όλοι οι άνεμοι φυσούν και μας παρασύρουν προς τα εκεί. Γνωρίζοντάς το καλά και η Kymco, έρχεται στην EICMA για να μας δείξει πώς εγκαινιάζεις μια νέα κατηγορία. Ο τρόπος; Την καθορίζεις εσύ προλαβαίνοντας τον ανταγωνισμό. Παράλληλα, κάνεις την ηλεκτρική σου μοτοσυκλέτα – την Kymco RevoNex συγκεκριμένα – όμορφη ώστε να μην ξενίζει στο μάτι. Η εταιρία λέει ότι το μοντέλο θα βγει στους δρόμους το ’21.

«Win my heart» μας λένε οι άνθρωποι της Kymco και μας δείχνουν στην πράξη πώς αντιμετωπίζουν τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Όπως ακριβώς και τις συμβατικές, με μια επίκληση δηλαδή στο συναίσθημα εκείνο που έλκει έναν αναβάτη σε ένα μηχανοκίνητο δίτροχο.

Πέραν του ρομαντισμού όμως, σημασία έχει και η ωμή πραγματικότητα, στην οποία κυρίαρχο ρόλο έχει η τεχνολογία. Και από τεχνολογία το Kymco RevoNex κουβαλάει μπόλικη, με αρχιτεκτονική μοτοσυκλέτας, όμως, που σηματοδοτεί και τη διαφορά της.

«Μια μοτοσυκλέτα επιδόσεων κατασκευασμένη πάνω σε ηλεκτρική σχεδιαστική πλατφόρμα και όχι μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με επιδόσεις» είναι η φιλοσοφία που ξεκίνησε από το πρωτότυπο Kymco SuperNex και έχει περάσει αυτούσια στο RevoNex, που από το 2021 – όπως λέει η εταιρία – θα κυκλοφορεί στους δρόμους.

Το ευχάριστο της υπόθεσης «SuperNex» ήταν ότι διέθετε χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας, όπως 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, «ήχο» και οδηγικά modes.

Και να που αυτά τα στοιχεία περνάνε αυτούσια στο RevoNex. Έτσι, οι 6 ταχύτητες θα υπάρχουν στο αριστερό μας πόδι, διατηρώντας την αίσθηση και τα οφέλη του γραναζώματος ενός συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Στον τομέα των επιδόσεων, εξέχουσα θέση έχει το σύστημα EFA (Electric Full-range Acceleration), κάτι που επιτρέπει τη συνεχή απόδοση του κινητήρα δίνοντας επιδόσεις αξιώσεων, όπως το 0-100χλμ./ώρα σε 3,9’’ και το 0-205 km/h (τελική ταχύτητα) σε 11,8’’!

Στην περίπτωση μάλιστα της πόλης, αν αποφασίσετε να μπείτε σε άνευ ταχυτήτων mood και mode, η επιτάχυνση είναι εξίσου καταιγιστική μα περιορισμένη στα 115 km/h.

Προφανώς τα συμβατικά ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν αρκούν σε μια φουτουριστική μοτοσυκλέτα και για αυτό η Kymco εξέλιξε και το FEP, δηλαδή το Full Engagement Performance, το «πακέτο» που αναλαμβάνει πρόσφυση, φρένα αλλά και.. αντί-έντο! (Την ανύψωση δηλαδή του πίσω τροχού στα βίαια φρεναρίσματα).

Κάτι είπαμε και για ήχο πριν, αναφερόμενοι στο SuperNex. Ε, λοιπόν και το RevoNex «ακούγεται» χάρη στο AAM, Active Acoustic Motor αναλυτικότερα, που έρχεται μέσω της μετάδοσης να δώσει ηχόχρωμα σε μια κατηγορία οχημάτων τα οποία θεωρούνταν.. σιωπηλά.

Τέλος, ας πούμε και για τα riding modes του RevoNex που επίσης δεν θα μπορούσαν να συγκριθούν με άλλα του υφιστάμενου ανταγωνισμού.

Έτσι έχουμε το «Poised» για τις πιο αθόρυβες στιγμές, το «Assertive» που ξεκινά να δίνει δύναμη άκρως πολιτισμένα, το «Bold» που αρχίζει να δίνει το κάτι παραπάνω και τελικά το «Extreme», που, όπως λέει και η λέξη, φτάνει την απόδοση της μοτοσυκλέτας στα άκρα.

Αν αναλογιστεί κανείς ότι είμαστε στο κατώφλι του 2020, τότε το 2021, που θα φέρει την παραγωγή του RevoNex, μάλλον είναι πολύ κοντά.

Ανυπομονούμε να δούμε πώς η τεχνογνωσία άνω των 20 ετών που έχει η Kymco στα ηλεκτρικά οχήματα θα μεταφραστεί σε μια sport και προσιτή (;) ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, που θα έχει να κερδίσει το δύσκολο στοίχημα του «old school» μοτοσυκλετιστή. Μπράβο στην Kymco πάντως για την προσπάθεια.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!