MotorBike.gr

MITT GT-K 2025: Ήρθε στην Ευρώπη – μέσω Ισπανίας – με τιμή έκπληξη!

25/11/2024

Τώρα και τουριστικές μοτοσυκλέτες από την Κίνα

Τα ενδιαφέροντα μοντέλα από την Κίνα συνεχίζουν να εμφανίζονται στο προσκήνιο κι αυτή τη φορά ένα από αυτά, το MITT GT-K, “προσγειώθηκε” στην ισπανική αγορά και είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένο από την BMW R 1250 RT.

Στην ουσία πρόκειται για το Jedi Kirin GT 750, το οποίο σας είχαμε παρουσιάσει πρόσφατα στο Motorbike (διαβάστε εδώ), που τώρα βρήκε τον δρόμο του προς την Ευρώπη. Παρά την εμφανή, σαφή αισθητική του αναφορά στο BMW, έχει έναν καλό σχεδιασμό που τραβάει την προσοχή.

Κι αυτό δεν είναι περίεργο, δεδομένου ότι ο οίκος σχεδιασμού που έχει αναλάβει αυτή τη δουλειά είναι το ιταλικό στούντιο Marabese, με μεγάλη ιστορία για περισσότερα από σαράντα χρόνια.

Αξέχαστα μοντέλα έχουν δημιουργηθεί από τον Marabese, όπως η απίστευτη Gilera CX 125 και η αδερφή της Gilera SP01 (για πολλούς μια από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες ever), κλασικά μοντέλα όπως το Aprilia Pegaso, το πρώτο Piaggio MP3, διάφορα Moto Guzzi και Moto Morini. Έχει συνεργαστεί επίσης με μάρκες όπως η BMW, η Triumph και διάφορες κινεζικές εταιρίες.

Το MITT GT-K δεν είναι μια νέα υπόθεση, αφού έχει ήδη χρησιμοποιηθεί τα τελευταία χρόνια ως αστυνομική μοτοσυκλέτα στην Κίνα, ενώ τώρα έρχεται στην ισπανική αγορά χάρη στον όμιλο Jets Marivent, που έχει δημιουργήσει μια ιδιαίτερα δραστήρια εταιρία μοτοσυκλετών και σκούτερ με το όνομα Mitt Motors.

Το νέο για την Ευρώπη MITT GT-K  εμπίπτει στην κατηγορία των τουριστικών μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού με άρτιο εξοπλισμό, και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλό βαθμό άνεσης.

Αρχικά, έχει ένα μεγάλο φέρινγκ και ζελατίνα που είναι υπεύθυνα για την προστασία του αναβάτη και συνεπιβάτη από τυχόν δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

Η μεγάλη οθόνη της ζελατίνας/παρμπρίζ ρυθμίζεται τόσο σε ύψος όσο και σε βαθμό κλίσης. Οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη έχουν φαρδιά επιφάνεια, επίσης το μπροστινό τμήμα της σέλας είναι θερμαινόμενο, όπως και τα γκριπ, και βρίσκεται μόλις στα 780 χλστ. από το έδαφος.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 730 cc, τον οποίο υπογράφει η ελβετική μάρκα Suter Racing (!) γνωστή στον κόσμο των αγώνων, ενώ τα ανακοινώσιμα νούμερα είναι 75 ίπποι ισχύς (στις 8.500 rpm) και 70 Nm ροπής, τα οποία, αν και απέχουν πολύ από μεγάλες τουριστικές και πολυτελείς μοτοσυκλέτες, είναι αρκετά για να αντιμετωπίσουν τα μεγάλα ταξίδια.

Η μάρκα ανακοινώνει κατανάλωση λίγο πάνω από 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ., που υπόσχεται μεγάλη αυτονομία αν συνυπολογίσουμε το μεγάλο μέγεθος του ρεζερβουάρ καυσίμου της (24 λίτρα).

Οι πλαϊνές βαλίτσες περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό,  είναι χωρητικότητας 20 λίτρων η καθεμία και  η κλειδαριά τους συνδέεται με ένα κλειδί, δηλαδή τον πομπό/μπρελόκ του keyless συστήματος.

Το έξυπνο κλειδί εκκινεί επίσης τη μοτοσυκλέτα, επιτρέπει το άνοιγμα της τάπας ρεζερβουάρ και ενεργοποιεί την κλειδαριά. Με τη λειτουργία του κλειδιού ενεργοποιούνται τα όργανα, η οθόνη TFT με συνδεσιμότητα και λειτουργία mirroring.

Το πάνελ των διακοπτών βρίσκεται στο μπροστινό μέρος, προσαρτημένο στο καπάκι του ρεζερβουάρ, λύση που αποτρέπει τη “συμφόρησή” τους στα άκρα του τιμονιού, όπου δυσχεραίνεται η χρήση αυτών των διακοπτών, των τόσο απαραίτητων στην οδήγηση.

Μια άλλη λεπτομέρεια είναι η ύπαρξη τριών θυρών/πριζών: USB, USB-C και 12 V. Επίσης υπάρχει φωτισμός LED, με τριπλό προβολέα με ενσωματωμένα φώτα ημέρας DRL.

Το πλαίσιο που είναι μια περιμετρική κατασκευή από αλουμίνιο, μαζί με ένα ψαλίδι από το ίδιο υλικό, συνοδεύεται από ρυθμιζόμενες αναρτήσεις: ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm, ρυθμιζόμενο σε συμπίεση και επαναφορά, και πίσω αμορτισέρ με συνδέσμους και ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Τα φρένα είναι Brembo, με ακτινικές μπροστινές δαγκάνες – η αντλία είναι επίσης ακτινική και ενεργεί πάνω σε δύο δίσκους 298 χλστ. Το ABS που διαχειρίζεται το αντιμπλοκάρισμα είναι της Bosch. Τα ελαστικά είναι Pirelli Angel GT.

Με την αντίστοιχη BMW να κοστίζει κοντά στις 25.000 ευρώ, η τιμή που ανακοινώθηκε για το MITT GT-K στα 11.945 ευρώ κρίνεται συμφέρουσα.

Περισσότερες πληροφορίες: mittmotors.com

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!