MotorBike.gr

QJMOTOR SRK 600 RS: Το ήπιο Supersport έρχεται στην Ευρώπη

13/01/2025

Λογικές” σπορ επιδόσεις, καλός εξοπλισμός και χαμηλή τιμή

H QJMotor εμπλουτίζει όλες τις οικογένειές της που διανέμονται στην Ευρώπη, ιδιαίτερα όσον αφορά τις σπορ μοτοσυκλέτες, οπότε μετά την αξιοσημείωτη άφιξη του SRK 800 RR με 4κύλινδρο κινητήρα, έρχεται κι ένα μικρότερο αδελφάκι, το 600 RS.

Η ολοένα αυξανόμενη τάση για περισσότερες σπορ μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη, απ’ ό,τι φαίνεται θα συνεχιστεί το 2025, κι έτσι η κινέζικη εταιρία θα παρουσιάσει όχι μόνο το SRK 921 RR, αλλά και το πιο προσιτό SRK 600 RS που σας δείχνουμε σήμερα.

Πίσω από το SRK 600 RS, βρίσκεται στην πραγματικότητα η πλατφόρμα του roadster SRK 550, το οποίο θα μετονομαστεί σε SRK 600.

 

 

Το SRK 600 RS υιοθετεί μια πιο σπορ και πιο δυναμική σχεδίαση, διατηρώντας όμως τον ήπιων επιδόσεων δικύλινδρο κινητήρα (όπως είναι η τάση της εποχής μας, που προσφέρει προσιτές μοτοσυκλέτες στον κόσμο). Μοιάζει με το τετρακύλινδρο 800 με ένα αιχμηρό φέρινγκ που ενσωματώνει αεροδυναμικά στοιχεία στα πλαϊνά του, αλλά και ένα διπλό μπροστινό φωτιστικό σώμα που καλύπτεται από σειρές LED – φώτα ημέρας.

Το έγχρωμο όργανο TFT και οι υποδοχές USB Type-A και Type-C αποτελούν επίσης μέρος του βασικού εξοπλισμού.

Στο τεχνικό κομμάτι συναντάμε τον 4χρονο, με δύο εκκεντροφόρους, 8βάλβιδο, υγρόψυκτο, 554 cc, δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα.

 

 

Ο τελευταίος αποδίδει όχι λιγότερο από 56 ίππους στις 8.250 rpm και 54 Nm ροπής στις 5.500 rpm, επομένως, σημειώνουμε μια μικρή μείωση ιπποδύναμης για την έκδοση Euro 5+.

Σημειώστε επίσης ότι η ευρωπαϊκή έκδοση διαθέτει τελικό εξάτμισης που ανεβαίνει κατά μήκος του τροχού, σε αντίθεση με αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες – που είναι το κινέζικο μοντέλο με τελικό που τελειώνει κάτω από τον κινητήρα.

 

 

Ο κινητήρας θα είναι επίσης διαθέσιμος με περιορισμένη ισχύ στους 47,6 ίππους, ειδικά για τους κατόχους άδειας Α2. Ο κινητήρας έχει υγρό πολύδισκο συμπλέκτη και κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων με τελική κίνηση με αλυσίδα.

Το QJMotor SRK 600 RS από πλευράς εξοπλισμού φοράει ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi και φρένα της Brembo με δύο ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων που συνεργάζονται με δίσκους 320 mm μπροστά.

Η μοτοσυκλέτα όσον αφορά την εργονομία έχει μια σαφώς πιο σπορ θέση, δεδομένου του τιμονιού με κλιπ, της σέλας ύψους 770 χλστ. και της θέσης των μαρσπιέ.

Το μοντέλο φτάνει σε βάρος 194 κιλών με το ρεζερβουάρ των 16,5 λίτρων γεμάτο και θα είναι διαθέσιμο σε κόκκινο, μπλε και μαύρο χρώμα.

 

 

Το QJMotor SRK 600 RS αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά φέτος τον Απρίλιο και ειδικά για την αγορά της Γαλλίας έχει ανακοινωθεί τιμή στα 6.499 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά – QJMotor SRK 600 RS

Κινητήρας: Δικύλινδρος σε σειρά, 4χρονος, υγρόψυκτος, δύο εκκεντροφόροι, 8 βαλβίδες, Euro 5+ Διάμετρος x Διάμετρος: 70,5 x 71 mm

Κυβισμός: 554 cc

Ισχύς: 56 hp (41,2 kW) στις 8.250 rpm // 47,5 hp (35 kW)

Ροπή: 54 Nm στις 5.500 σ.α.λ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Εκκίνηση: Ηλεκτρική

Συμπλέκτης: Πολλαπλός δίσκος σε λουτρό λαδιού

Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 ταχύτητες

Τελική κίνηση: Αλυσίδα

Μπροστινή ανάρτηση: Αντεστραμμένο πιρούνι Marzocchi, ρυθμιζόμενο

Πίσω ανάρτηση: Μονό αμορτισέρ

Τροχοί: Ζάντες αλουμινίου 7 ακτίνων, 17 ιντσών

Μπροστινό ελαστικό: 120/70-17

Πίσω ελαστικό: 160/60-17

Μπροστινό φρένο: Δύο δίσκοι 320 mm, ακτινικές δαγκάνες Brembo 4 εμβόλων, ABS

Πίσω φρένο: Ένας δίσκος 260 mm, αιωρούμενη δαγκάνα Brembo, ABS

Μήκος: 2.090 mm

Πλάτος: 770 mm

Ύψος: 1.155 χλστ

Μεταξόνιο: 1.420 χλστ

Ύψος σέλας: 770 mm

Απόσταση από το έδαφος: 140 mm

Βάρος: 194 kg (γεμάτο)

Ρεζερβουάρ: 16,5 λίτρων

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!