MotorBike.gr

Rieju Aventura 500 2023: Περιπέτεια αλα Σπανιόλα!

29/11/2022

Η σωστή ευρωπαϊκή αντεπίθεση

Η Rieju είναι μια ισπανική εταιρία που μπορεί να μην είναι γνωστή στη χώρα μας και να μην έχει αντιπρόσωπο, αλλά έχει ιστορία οκτώ δεκαετιών με εντονότατη παρουσία στην πατρίδα της. Χτίζοντας σιγά-σιγά γκάμα έτσι ώστε να επιβιώσει σε μια πολύ δύσκολη πλέον ευρωπαϊκή αγορά. η Rieju που είναι πλέον από τις ελάχιστες ισπανικές εταιρίες, έκανε την κίνηση ρουά και παρουσίασε μια “επίκαιρη” Adventure στα 500 κυβικά.

Χρησιμοποιώντας τον γνωστό κινέζικο δικύλινδρο σε σειρά μεσαίου κυβισμού κινητήρα που αντιγράφει αυτόν της Honda CB500, έφτιαξε μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα την Rieju Aventura 500, με κομψό και μοντέρνο design, που θυμίζει Honda Africa Twin εκτός των άλλων.

Η Rieju Aventura 500 διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό κυρίως λόγω του δεύτερου, βοηθητικού ρεζερβουάρ που υπάρχει στην ουρά της μοτοσυκλέτας.

 

 

Θέλετε να ακούσετε τη συνολική χωρητικότητα καυσίμου για το μπροστινό και οπίσθιο ρεζερβουάρ της 500; Κοντά (παρά ένα) στα 40 λίτρα!

Ο κινητήρας είναι ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, ψεκαστός δικύλινδρος σε σειρά των 500 cc, που έχουμε δει στην Ελλάδα να φορούν Voge 500 και τα Daytona 500 κατασκευής Loncin και πρόκειται να δούμε στο μέλλον να χρησιμοποιούνται και από άλλες εταιρίες.

Στον μπροστινό τροχό συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια μεγάλης διαμέτρου, τροχό 21 ιντσών (χωμάτινος προορισμός) και δύο δίσκους διαμέτρου 298 mm με ακτινικές δαγκάνες.

 

Στον οπίσθιο τροχό συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ, τροχό 18 ιντσών κι ένα δισκόφρενο 260mm.

Το βάρος της αρκετά ψηλής Rieju Aventura 500 ανακοινώθηκε στα 190 κιλά, με την εταιρία να την έχει εφοδιάσει με μπόλικο εξοπλισμό: από την χρησιμότατη αλουμινένια ποδιά, τα κάγκελα προστασίας του κινητήρα, αλλά και σταμπιλιζατέρ (λόγω βάρους στον πίσω τροχό από το εφεδρικό ρεζερβουάρ), ψηφιακά όργανα, εκτός των άλλων.

H Rieju Aventura 500 θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά μετά το πρώτο εξάμηνο του 2023.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!