MotorBike.gr

ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 411, 2021: Το Euro 5 έφτασε στα Ιμαλάια!

13/05/2021

Η ιδιόμορφη Ινδή εκσυγχρονίζεται

Ξεχωριστό και μοναδικό ανάμεσα στην πληθώρα των OnOff / Adventure προτάσεων, το Himalayan 411 της Royal Enfield αποτελεί μια απλή κατασκευή, φτιαγμένη για να αντέχει στην σκληρή χρήση. Για το 2021, ανανεώνεται στα σημεία, φέροντας στοιχεία από την BS VI έκδοση που παρουσιάστηκε στην Ινδία τον περασμένο Αύγουστο αλλά και νέες προσθήκες που αναβαθμίζουν τον εξοπλισμό του.

Η περιπέτεια δεν χρειάζεται απαραίτητα κυβισμούς πάνω από το λίτρο, “διαστημική” εμφάνιση και ηλεκτρονικά συστήματα που απαιτούν την επεξεργαστική ισχύ ενός μικρού pc για να λειτουργήσουν.

Στον αντίποδα αυτή της πληθωρικής και μαξιμαλιστικής τάσης, βρίσκεται το Himalayan της Royal Enfield, το οποίο αποτελεί ένα “εργαλείο” για τη διάσχιση –μεταξύ άλλων- δύσκολων διαδρομών.

Η μοτοσυκλέτα είναι μαζί μας από το 2016, έχοντας δεχθεί μικρές αλλά ουσιώδεις αλλαγές μέχρι σήμερα. Το καλοκαίρι, παρουσιάστηκε στην Ινδία η έκδοση που πληρούσε τις τοπικές BS VI προδιαγραφές καυσαερίων, προμηνύοντας τη δρομολόγηση και για την Euro 5 έκδοση, αφού οι δύο αυτές νόρμες είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.


Όπερ και εγένετο λοιπόν, με το
Royal Enfield Himalayan του 2021 να πληροί τις Euro 5 και να συνοδεύεται από κάποιες αλλαγές, η έκταση των οποίων περισσότερο ως “ραφινάρισμα” μπορεί να χαρακτηριστεί.

Ο κινητήρας παραμένει ακριβώς ο ίδιος, χωρίς να έχει χάσει σε ισχύ παρά τη συμμόρφωση με τις νέες νόρμες και έτσι το μονοκύλινδρο αερόψυκτο σύνολο των 411 cc εξακολουθεί να αποδίδει 24,3 ίππους στις 6.500 rpm. και 3,2 kgm ροπής, σε ένα εύρος από τις 4.000 έως τις 4.500 rpm., σύμφωνα με την Royal Enfield.


Πλαίσιο και περιφερειακά δεν αλλάζουν στην Royal Enfield Himalayan 411 του 2021, παραμένει
η ατσάλινη δομική μονάδα, το συμβατικό πιρούνι με τα καλάμια διαμέτρου 41 mm και το μονό αμορτισέρ πίσω, με τις διαδρομές των αναρτήσεων να είναι στα 200 και 180 mm αντιστοίχως.

Ομοίως τα φρένα, χωρίς αλλαγές, αποτελούνται από έναν δίσκο διαμέτρου 300 mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και από δίσκο 240 mm πίσω, με μονοπίστονη δαγκάνα.


Παραμένοντας στα φρένα, αλλάζει μόνο το ότι
η λειτουργία του ABS μπορεί πλέον να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό κατά βούληση του αναβάτη, ένα στοιχείο που ταιριάζει σε μια μοτοσυκλέτα που είναι πολύ πιθανόν να κινηθεί πολύ σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Για το 2021, αλλαγές στην Royal Enfield Himalayan 411 εντοπίζονται και στα πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα που τοποθετούνται στο ύψος του ρεζερβουάρ.

Έχουν ελαφρά διαφορετικό σχήμα ώστε τα αξεσουάρ ή το φορτίο που στηρίζεται σε αυτά να έρχεται λίγο πιο μπροστά, για να μην ενοχλούνται και περιορίζονται οι κινήσεις των ποδιών, ειδικά των ψηλών αναβατών.


Επανασχεδιασμένη είναι επίσης και η ζελατίνα της μοτοσυκλέτας πάνω από τον προβολέα, αποκτώντας μια
πιο στυλάτη εμφάνιση.

Μια αξιοσημείωτη προσθήκη στο Royal Enfield Himalayan 411 είναι αυτή ενός έξτρα “ρολογιού” στα δεξιά από το κυρίως σώμα του πίνακα οργάνων. Πρόκειται για μια ψηφιακή οθόνη (!) στην οποία προβάλλονται απλές οδηγίες πλοήγησης, οι οποίες προέρχονται από το app της Royal Enfield που επιτρέπει την σύνδεση smartphone με το συγκεκριμένο όργανο.

Η επικοινωνία είναι μονόδρομη, δηλαδή από το κινητό προς την οθόνη μόνο, μέσω Bluetooth σύνδεσης.


Oι αλλαγές για το 2021 ολοκληρώνονται με τη νέα σχεδίαση της πίσω σχάρας, που είναι λίγο πιο μικρή σε επιφάνεια αλλά σαφώς πιο καλόγουστη, καθώς και από το νέο αφρώδες στη σέλα, που υπόσχεται μεγαλύτερη άνεση στις πολύωρες διαδρομές.

Νέες επιλογές έχουν προστεθεί στην προσφερόμενη χρωματική παλέτα του μοντέλου, το όποιο θα διατίθεται στα εξής χρώματα: Γκρι, Πράσινο με γραφικά παραλλαγής, Aσημί, Ανθρακί, Διχρωμία κόκκινου – μαύρου, Διχρωμία λευκού – μπλε.

Για την ελληνική αγορά οι τιμές της νέας Himalayan Euro 5 Himalayan ανακοινώθηκαν ώς εξής: Μονόχρωμη: 5.390 ευρώ, Δίχρωμη:  5.490 ευρώ.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!