Η Suzuki αγαπά τις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος
Ο ιαπωνικός Τύπος μιλάει για την άφιξη δύο ρετρό, γυμνών μοντέλων και ενός με μίνι φέρινγκ, που θα βασίζονται στο Suzuki GSX-8. Τα γυμνά μοντέλα με τους στρογγυλούς προβολείς, τα ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας και την έμφαση στον κινητήρα, είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην Ιαπωνία.
Το εμβληματικό Kawasaki Z900RS παραμένει το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις το 2024 στην Ιαπωνία, έχοντας καταγράψει τα υψηλότερα νούμερα πωλήσεων για επτά συνεχόμενα χρόνια από την κυκλοφορία του!
Από την άλλη πλευρά, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν ρετρό γυμνές ιαπωνικές μοτοσυκλέτες στην τρέχουσα γκάμα της Suzuki. Έχοντας στα χέρια της την πλατφόρμα του GSX-8 μπορεί να δημιουργήσει πολλά μοντέλα.
Τα σύγχρονα ιαπωνικά γυμνά χρειάζονται διάσημα μοντέλα του παρελθόντος για να λειτουργήσουν ως έμπνευση, όπως το Kawasaki Z και το Honda CB και γι’ αυτό η Suzuki μπορεί να αντλήσει άφθονες ιδέες από διάφορες ιστορικές και εμβληματικές μοτοσυκλέτες της.
Όπως για παράδειγμα την GS1000, την πρώτη τετρακύλινδη σε σειρά μοτοσυκλέτα χιλίων κυβικών, η οποία είχε κερδίσει τον πρώτο 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka – έναν θρυλικό αγώνα για τους Ιάπωνες.
Επίσης, υπάρχει η σειρά Impulse, που εμφανίστηκε τη δεκαετία του 1980 και αναβίωσε τη δεκαετία του 1990.
Οι συνάδελφοί μας στο Young Machine αναμένουν ένα νέο ρετρό μοντέλο της Suzuki (ή ίσως δύο) που θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μιλάνου (EICMA 2025) και θα κυκλοφορήσει ως μοντέλο του 2026 και στην Ευρώπη.
Η πρόβλεψη για το λανσάρισμα της Honda CB1000 αυτή την άνοιξη χτίζεται ολοένα, επομένως μια τριπλή μάχη μεταξύ των ιαπωνικών Z, CB και GS θα μπορούσε να ξεκινήσει.
Πηγή: young-machine.com