Συμμόρφωση, ανανέωση και ενδυνάμωση σε σημεία
Το χιλιάρι streetfighter της Suzuki ευθυγραμμίζεται με τους κανονισμούς Euro 5+ και κερδίζει μια εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic για το 2025
Η ιαπωνική εταιρία με έδρα το Hamamatsu παρουσιάζει τη νέα έκδοση του σπορ-γυμνού τετρακύλινδρου streetfighter της.
Μιλάμε για το Suzuki GSX-S1000 EVO, το οποίο είναι πλέον προσαρμοσμένο ώστε να συμμορφώνεται με τις νέες προδιαγραφές Euro5+.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, αφού οι σπορ γραμμές της κομψής μοτοσυκλέτας ενισχύονται από τρείς νέους χρωματισμούς: Black Dubai, Blue Athens (ναι, μπλε της Αθήνας λέγεται…) και Silver Vancouver.
Αυτό που κάνει το νέο GSX-S1000 EVO αποκλειστικό είναι ο πλούσιος εξοπλισμός του: η οθόνη πολλαπλών λειτουργιών TFT LCD 5 ιντσών που είναι πλέον έγχρωμη και προσφέρει εξαιρετική αναγνωσιμότητα σε οποιεσδήποτε συνθήκες φωτισμού, χάρη στις λειτουργίες προβολής ημέρας και νύχτας, η πολυτελής σέλα, με φινίρισμα σε στυλ σουέτ και το προεξέχον λογότυπο GSX-S, το μονοθέσιο κάλυμμα, όπως και η εξάτμιση της Akrapovic, που δίνει πιο σπορ εμφάνιση και εμπλουτίζει τον ήχο του κινητήρα.
Όπως είπαμε, η καρδιά του νέου GSX-S1000 EVO συμμορφώνεται πλέον με τους κανονισμούς Euro 5+, διατηρώντας παράλληλα την απόδοση ισχύος.
Διαθέτει γενναιόδωρη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (106 Nm στις 9.250 rpm) και εξαιρετική επιτάχυνση, φτάνοντας τους 152 ίππους (112 kW).
Το πλαίσιο είναι μια δομή αλουμινίου με δύο δοκούς που εξασφαλίζει ευελιξία και εξαιρετική ακαμψία στο δρόμο, χωρίς να ανεβαίνει το βάρος της κατασκευής.
Τέλος, δεν μπορεί να λείπει το αλουμινένιο ψαλίδι, το οποίο συμβάλλει στη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας, ιδίως στις στροφές.
Όσον αφορά τα συστήματα ελέγχου, τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα του Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) βελτιστοποιούν την απόδοση της μοτοσυκλέτας σύμφωνα με το στυλ οδήγησης, το επίπεδο εμπειρίας του αναβάτη και τις συνθήκες του δρόμου.
Αυτό κάνει το νέο GSX-S1000 EVO πιο ελεγχόμενο, πιο εύκολο στον χειρισμό και λιγότερο κουραστικό στην οδήγηση, ακόμη και στην καθημερινή χρήση.
Δεν λείπουν το quickshifter, το traction control και η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρεις χάρτες κινητήρα.
Σύντομα θα έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το πότε (έρχεται) και πόσο (θα κοστίζει).