MotorBike.gr

Suzuki V-Strom 800 2024: Νέο, με χυτές ζάντες και μπροστινό τροχό 19”

07/07/2023

Το V-Strom 800 “ασφαλτοποιείται” για το 2024

Ένα νέο Suzuki V-Strom 800 θα έρθει στην αγορά, πιθανότατα μέσα στο 2024, ως παραλλαγή της υπάρχουσας έκδοσης DE (τροχοί με ακτίνες και μπροστινός 21 ιντσών), που θα διαθέτει όμως χυτές αλουμινένιες ζάντες, μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων και 19άρη τροχό μπροστά, στοχεύοντας σε ένα πιο “ασφάλτινο” και τουριστικό κοινό.

Επιβεβαιώνεται επίσημα πως η Suzuki προσθέτει δίπλα στο μοντέλο V-Strom 800 DE (“Dual Explorer”), μια ακόμα παραλλαγή V-Strom 800, χωρίς το DE δίπλα από το όνομά του. Μένει το πότε θα παρουσιαστεί επίσημα το μοντέλο.

Χαμηλότερες διαδρομές αναρτήσεων και χαμηλότερο ύψος σέλας περιμένουμε για το μελλοντικό Suzuki V-Strom 800, το οποίο θα είναi και κατά 7 κιλά ελαφρύτερο, διατηρώντας τον κινητήρα των 776 κυβικά και 84 ίππων.

Ο μπροστινός τροχός στο νέο V-Strom 800 θα είναι 19 ιντσών αντί 21, κι αυτή θα είναι η κυριότερη διαφορά του μοντέλου.

Κι ενώ η έκδοση “Dual Explorer” (DE), απευθύνεται σε ένα κοινό που θέλει ποσοστά οδήγησης εντός και εκτός δρόμου στο 50:50, το “απλό” 800 θα κινείται στο 70% άσφαλτο και 30% εκτός δρόμου, όπως τα περισσότερα street adventure της αγοράς.

To μπροστινό λάστιχο θα είναι 110/80-19, οι διαδρομές των αναρτήσεων χαμηλότερες σε σχέση με το DE, όπως και η σέλα, τη στιγμή που το πίσω λάστιχο θα παραμείνει 150/70-17.

Μιας και οι ζάντες θα είναι από χυτό αλουμίνιο, τα λάστιχα θα είναι tubeless, ενώ λόγω των μειωμένων διαδρομών των αναρτήσεων (κοντά στα 200 χιλιοστά μπροστά και πίσω), το μεταξόνιο θα είναι μικρότερο: 1.515 αντί για 1.570 χιλιοστά, ενώ η σέλα θα έχει ύψος κοντά στα 800 χιλιοστά (DE: 855 χιλιοστά).

Διαφορετική θα είναι και η ζελατίνα του φέρινγκ, προσφέροντας λίγη περισσότερη προστασία από αυτή του DE.

To Suzuki V-Strom 800 θα είναι επίσης κατά 7 κιλά ελαφρύτερο,  το πλαίσιο με το ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και το μονό αμορτισέρ πίσω θα παραμείνουν ως έχουν, ενώ το αν θα είναι ρυθμιζόμενο ή όχι εξαρτάται από το πόσο χαμηλότερη τιμή θέλει να πετύχει η Suzuki στην αγορά.

Γιατί το “στρητάδικο” V-Stom 800 θα είναι φθηνότερο από το DE, με την τιμή του στην Ευρώπη να υπολογίζεται από 10.500 έως 11.000 ευρώ.

Τα δύο δισκόφρενα μπροστά και το ένα δισκόφρενο πίσω θα παραμείνουν, όπως αμετάβλητος θα μείνει και ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 776 κυβικών, με στρόφαλο 270 μοιρών και δύο αντικραδασμικούς άξονες που πετυχαίνει την μέγιστη ισχύ των 84 ίππων (62 kW) στις 8.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 78 Nm στις 6.800 σ.α.λ.

Περισσότερες πληροφορίες… λίαν συντόμως.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!