Μεγάλα νέα για τη μεσαία κατηγορία
Όπως είχε προγραμματιστεί και ανακοινωθεί το ολοκαίνουργιο γυμνό Voge 350 AC, με τον δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά, έφτασε στην Ελλάδα και παράλληλα ανακοινώθηκε η τιμή του στα 4.990 ευρώ.
Το Voge 350 AC είναι ένα ρετρο-μοντέρνο ολοκαίνουργιο γυμνό που ξεχωρίζει από πλευράς εμφάνισης (όπως και το παρόμοιο 500AC που μοιράζεται την ίδια όψη) που δεν χρησιμοποιεί τον μονοκύλινδρο της Voge που γνωρίζουμε από τα 300DS και ΑC, αλλά έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 321 cc.
Η οικογένεια με τον κωδικό AC που σημαίνει “Advanced Classic”, όπως ανακοινώνει η εταιρία, τα “προχωρημένα” σε design μοντέλα που χρησιμοποιούν παράλληλα τη σύγχρονη τεχνολογία.
Ρεζερβουάρ με έντονες καμπύλες, κυρίαρχο πάνω στη μοτοσυκλέτα, ειδικά στο κίτρινο χρώμα, ανάποδο πιρούνι και μεγάλος προβολέας, με την ουρά να λεπταίνει, δημιουργούν αυτό το καλαίσθητο σύνολο.
Κυρίαρχη είναι και η εξάτμιση, της οποίας το μεγάλο τελικό βρίσκεται στη δεξιά πίσω πλευρά της μοτοσυκλέτας, μιας και το 350 είναι στην πραγματικότητα retro-scrambler, πηγαίνει δηλαδή και στο χώμα.
Πάνω στο τιμόνι, μια οθόνη TFT 5” με πολλές ενδείξεις διαθέτει σύνδεση bluetooth ικανή να ικανοποιήσει τις ανάγκες της οδήγησης, πλοήγησης GPS και απάντησης κλήσεων. Η οθόνη διαθέτει αυτόματα προσαρμόσιμη φωτεινότητα, βάσει της έντασης του φωτός του περιβάλλοντος.
Το Voge 350 AC φοράει έναν 8βάλβιδο υγρόψυκτο, δικύλινδρο σε σειρά, κινητήρα, με κυβισμό 321 cc και μέγιστη ισχύ 38 ίππων στις 10.750 rpm, εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch και σφυρήλατα πιστόνια.
Διαθέτει συμπλέκτη μερικής ολίσθησης και εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων.
Το πλαίσιο του Voge 350 AC είναι ατσάλινο, σωληνωτό, τύπου διαμάντι, με τον κινητήρα να κρέμεται από αυτό, το πιρούνι είναι ανάποδο και στον πίσω τροχό υπάρχει ένα αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο και αλουμινένιο ψαλίδι.
Τα δισκόφρενα είναι της J.Juan, οι δαγκάνες της Nissin και συνεργάζονται με ένα δικάναλο σύστημα ABS της Bosch.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών αλουμινίου με έξι διπλά, λεπτά μπράτσα και τα ελαστικά είναι 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.
Η σέλα απέχει 780 mm από το έδαφος και το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν ξεπερνάει τα 161 κιλά (κενή).
Περισσότερες πληροφορίες: voge.gr