Νέο όνομα, νέος αέρας
Όπως είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό στο Motorbike.gr, η νέα κινεζική επίθεση στο χώρο των μοτοσυκλετών θα κραδαίνει δυο σημαίες: η πρώτη θα είναι της ποιότητας και η δεύτερη των χαμηλών τιμών. Πρόκειται για έναν συνδυασμό που δύσκολα χάνει στο τραπέζι του ανταγωνισμού και τρανή απόδειξη αποτελεί η νέα Voge 500DS, που ανεβάζει τον πήχη σε ψηλά επίπεδα.
Η περίφημη “νέα γενιά” κινεζικών μοτοσυκλετών (διαβάστε εδώ) σαν στόχο έχει – ας μη γελιόμαστε – την παγκόσμια κυριαρχία στο χώρο, τα ημίμετρα δεν έχουν θέση εδώ. Η στοχευμένη επίθεση ξεκινάει με δικύλινδρους κινητήρες σε σειρά (που είναι και της μόδας) και ποιότητα κατασκευής που εντυπωσιάζει.
Η Voge 500DS ανεβάζει τον πήχη της κατηγορίας των Street Adventure, κατεβάζοντας παράλληλα την τιμή της στις 5.995 ευρώ, βασιζόμενη σε πέντε σταθερές.
- Λογική – αποδεκτή σχεδίαση χωρίς υπερβολές
- Καλή ποιότητα κατασκευής
- Ποιοτικά επώνυμα εξαρτήματα και κατασκευαστικές λύσεις
- Κινητήρας που αντιγράφει σύγχρονο πετυχημένο γιαπωνέζικο
- Την τεχνογνωσία μιας μεγάλης εταιρίας όπως η κινεζική Loncin
Το τελευταίο στοιχείο έχει να κάνει με την αξιοπιστία των μοτοσυκλετών της Loncin – που λανσάρονται στην Ευρώπη και την Ελλάδα με το όνομα Voge – μιας και η Loncin συνεργάζεται εδώ και 15 χρόνια με την BMW, δημιουργώντας πετυχημένες, ποιοτικές και αξιόπιστες μοτοσυκλέτες.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η Voge 500DS κάνει ξεκάθαρο με την πρώτη ματιά ότι είναι φτιαγμένη για να μπει στη μάχη μιας κατηγορίας “φωτιά”, αυτήν των Adventure της μεσαίας κατηγορίας, η οποία είναι πολύ δημοφιλής και στην Ελλάδα.
Είναι η “χρυσή τομή” της περιόδου που διανύουμε: Adventure και street Adventure λέμε τις μοτοσυκλέτες που σε γενικές γραμμές τα κάνουν όλα.
Σε μεταφέρουν σπίτι – δουλειά, σε πηγαίνουν βόλτα με ένα ή δύο άτομα, σε ταξιδεύουν μικρά ή μεγάλα ταξίδια και αν τους το ζητήσεις μπαίνουν και σε κείνο τον γραφικό επαρχιακό δρόμο ή χωματόδρομο δίχως να γκρινιάξουν ή να διακινδυνεύσουν να τραυματίσουν τα “σωθικά” του κινητήρα τους, όπως μια μοτοσυκλέτα δρόμου.
Για παράδειγμα, η Voge 500DS εκτός από τους 17άρηδες τροχούς είναι εφοδιασμένη και με προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα. Το πρώτο καλύπτει την οδήγηση στην άσφαλτο και το δεύτερο στο χώμα, ενώ φοράει και προστατευτικά σίδερα γύρω από το κουστούμι της.
Μιας και πιάσαμε το θέμα της εμφάνισης, η Voge 500DS, όπως ήδη αναφέραμε, δεν στοχεύει να εντυπωσιάσει μέσα από μια καινοτόμο, ριζοσπαστική συνολική σχεδίαση, αλλά αντίθετα θέλει να δείξει ότι προτιμά την πεπατημένη. Ελάχιστες γωνίες ξεφεύγουν από τις νόρμες της κατηγορίας.
Διώροφη σέλα, “πυργωτό” επίπεδο στο πάνω τμήμα του ρεζερβουάρ, στενό ρύγχος και μικρό “ράμφος” στο φέρινγκ, φτερό πάνω στον μπροστινό τροχό. Την παραπάνω θεωρία – του “χαμηλού προφίλ” της μοτοσυκλέτας – ενισχύουν και τα τρία μόλις χρώματα στα οποία διατίθεται η 500: μαύρο, άσπρο, κόκκινο και τέλος.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά, 471 cc, επιδόσεων “διπλώματος Α2” δηλαδή 46 ίππων στις 8.500 rpm, που δίνει έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και στη ροπή που φτάνει τα 42.5 Nm, στις 7.000 rpm. Τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό της BOSCH και διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις.
Οι αναρτήσεις μπροστά και πίσω είναι κατασκευασμένες από την Kayaba (KYB): ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά με καλάμια διαμέτρου 41mm και ικανοποιητική διαδρομή 156mm, ούτε υπερβολική για χρήση σε άσφαλτο, ούτε λίγη για χρήση στο χώμα – ένας καλός συμβιβασμός.
Πίσω το μονό αμορτισέρ δεν στηρίζεται απευθείας στο ψαλίδι, αλλά διαθέτει μοχλικό σύστημα και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 6 θέσεις.
Η επόμενη επώνυμη εταιρία που προτιμά η Voge είναι η Nissin που προμηθεύει τα φρένα. Συναντάμε δύο δισκόφρενα μπροστά, τύπου μαργαρίτα, διαμέτρου 298 mm με δαγκάνες δύο εμβόλων και ABS της Bosch.
To ίδιο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος βρίσκουμε και στον πίσω τροχό που έχει διάμετρο 240mm.
Το πλαίσιο της 500 είναι περιμετρικό (διπλή ραχοκοκκαλιά) τύπου με τον κινητήρα σαν ενεργό του τμήμα, με ενίσχυση στην περιοχή του λαιμού. Το συνολικό βάρος φτάνει τα 188 κιλά.
To ύψος της σέλας βρίσκεται στα 820 χιλιοστά, ενώ το κατώτερο τμήμα του κινητήρα απέχει (απόσταση από το έδαφος) 185 χιλιοστά. Το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας είναι στα 1.460 χιλιοστά.
Οι τροχοί της Voge 500DS, όπως είπαμε και πιο πάνω, είναι 17 ιντσών και είναι εφοδιασμένοι με ποιοτικά ελαστικά Pirelli Angel!
Ο ιδιαίτερου σχήματος, “σφηνοειδής”, προβολέας και τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED (κομψής σχεδίασης μπροστά και πίσω) και ο πίνακας οργάνων είναι μια έγχρωμη οθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις – περιέχει ακόμη και ένδειξη πίεσης ελαστικών και σύνδεση με smartphone μέσω bluetooth. Κάτω από τα όργανα υπάρχει παροχή USB.
H ζελατίνα στην κορυφή του φέρινγκ είναι ρυθμιζόμενη, όπως ρυθμιζόμενες είναι και οι μανέτες στο τιμόνι.
Η Voge 500DS εκτός από την απλή έκδοση διατίθεται και στην έκδοση ACC, που περιλαμβάνει τριπλέτα βαλιτσών τύπου Adventure από αλουμίνιο, με την τιμή να αυξάνεται κατά 490 ευρώ (6.498 ευρώ).
Η Voge 500DS διαθέτει όλα τα εφόδια ώστε να μπορέσει να πρωταγωνιστήσει στην σκηνή των Adventure μεσαίου κυβισμού, με ένα οπλοστάσιο που δεν κάνει συμβιβασμούς, και το μόνο που μένει είναι όλα αυτά να αποδειχθούν “στην πίστα”, στη σκληρή αρένα της αγοράς.
Περισσότερες πληροφορίες: voge.gr