H Voge σε νέες… “περιπέτειες” με όρεξη και ουσία
“Καυτά” τα νέα για την εξίσου καυτή κατηγορία πλέον των Adventure, αφού ο μεγάλος κατασκευαστής από την Κίνα, η Loncin, δια της αντιπροσώπου της και με το λογότυπο της Voge μπαίνει, με μπόλικη όρεξη και φόρα, στην αγορά με μια πολύ προσεγμένη Voge 900DS.
Για να μην μπερδευόμαστε, κι επειδή η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε από κάποιες ιστοσελίδες σαν Voge Valico 900DS, “Valico” είναι ένα όνομα που χρησιμοποιείται από τον Ιταλό αντιπρόσωπο της Voge στα Adventure μοντέλα της στην Ιταλία. Κι επειδή το μεγάλο, διεθνές σαλόνι της EICMA γίνεται στην Ιταλία, έτσι αναφερόταν το μοντέλο στη δημοσιογραφική ενημέρωση. Σκέτη Voge 900DS θα λέγεται η μοτοσυκλέτα.
Ξεκινάμε με τα κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά της Voge 900DS
- Διαστάσεις:2314 x873 x1379mm
- Βάρος 220 kg (κενό)
- Σέλα 825 mm από το έδαφος, έτσι ώστε να καλύψει τις ανάγκες των αναβατών οποιουδήποτε ύψους
- Μεταξόνιο 1580 mm για συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας
- DOHC υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειράμε 8 βαλβίδες
- Κυβισμός: 895 cc
- Ισχύς: 96,5 ίπποι στις 8.250 rpm και ροπή: 91 Nm στις 6.250 rpm
- Κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων με quickshifter (ανέβασμα-κατέβασμα)
- Χάρτες κινητήρα για προσαρμογή του γκαζιού και της απόκρισης κινητήρα σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης
- Έλεγχος πρόσφυσης πίσω τροχού (traction control)
- Ρεζερβουάρ 20 λίτρων
- Περιμετρικό ατσάλινο πλαίσιο/υποπλαίσιο και αλουμινένιο ψαλίδι
- Αμορτισέρ τιμονιού για βέλτιστη σταθερότητα ακόμη και υψηλές ταχύτητες
- Σύστημα πέδησης με μπροστινές και πίσω δαγκάνες Brembo
- Ζάντες με ακτίνες χωρίς σαμπρέλα με 21 “εμπρός και 17” πίσω
- Ελαστικά Michelin Anakee 3 σε διαστάσεις 90/90 εμπρός και 150/70 πίσω για οδήγηση εκτός δρόμου
- Μπαγκαζιέρες αλουμινίου και LED φώτα ομίχλης
- Ρυθμιζόμενη ζελατίνα για αεροδυναμική προστασία
- Έγχρωμη οθόνη TFT και σύστημα πλοήγησης turn by turn
- Εύκολη πρόσβαση 12V και υποδοχές USB για επαναφόρτιση smartphone
- Φωτιστικά σώματα με τεχνολογία full LED για βέλτιστη ορατότητα
Η ολοκαίνουργια Voge 900DS είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που μπήκε στην οικογένεια Voge και είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας για την προμήθεια κινητήρων μεταξύ της Loncin και της BMW, για την οποία η Loncin φτιάχνει εδώ και χρόνια πλήθος κινητήρων.
Τα συστατικά πίσω από αυτή τη μοτοσυκλέτα είναι ο εξελιγμένος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας φυικά, οι αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών και φυσικά ο μπροστινός τροχός 21″ που επιτρέπει στην 900 και να ταξιδεύει, αλλά και να κινείται στο χώμα με άνεση.
Η σχεδίαση της νέας Voge 900DS ενσωματώνει τα στιλιστικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα τελευταία μοντέλα της μάρκας, αλλά παράλληλα τα περνάει στο επόμενο εξελικτικό βήμα, ώστε να εισάγει και μια νέα αισθητική νότα σε μια εμφάνιση με προσωπικότητα.
Το ρεζερβουάρ 20 λίτρων, ενσωματωμένο με το υπόλοιπο κουστούμι της μοτοσυκλέτας εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία, η οποία είναι απαραίτητη για τη επίτευξη μεγάλων διαδρομών.
Το μπροστινό τμήμα χαρακτηρίζεται από το «ράμφος» που βοηθά τη σταθερότητα του συνόλου στις υψηλές ταχύτητες και κρατάει νερό και τη λάσπη μακριά από τον αναβάτη στις πιο δύσκολες συνθήκες οδήγησης. Λίγο πιο πάνω υπάρχει η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, διαδρομής 60 mm.
Από τα πλάγια η 900DS ξεχωρίζει χάρη στα πλευρικά καπάκια σχεδιασμένα να εκτρέπουν τον αέρα από τα πόδια του αναβάτη, αλλά και το κρύο των χειμερινών μηνών.
Η σέλα έχει ύψος από το έδαφος 825 mm, ενώ οι τεχνικοί της Voge έχουν μελετήσει και εργαστεί εκτενώς για να επιλέξουν τελικά τον τέλειο “εργονομικό τριγωνισμό” σέλας-μαρσπιέ-τιμονιού, με στόχο να κάνουν τη μοτοσυκλέτα άνετη σε μεγάλες αποστάσεις, με μια όσο το δυνατόν πιο εργονομική θέση οδήγησης.
Το κεντρικό τμήμα της μοτοσυκλέτας είναι στενότερο, ώστε να επιτρέπει το σφίξιμο της 900 ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.
Το design ολοκληρώνεται από το κίτρινο βαμμένο πίσω υποπλαίσιο με τα ασορτί καλύμματα, την εξάτμιση τοποθετημένη ψηλά.
Ο δικύλινδρος σε σειρά με δύο εκκεντροφόρους εξοπλίζει τη νέα 900DS και είναι η ίδια μονάδα που παράγει η Loncin για λογαριασμό της premium γερμανικής μάρκας BMW (F 850/900).
Ο κυβισμός των 895 cc, η ισχύς των 96,5 ;ϊππων και η μέγιστη ροπή των 91 Nm καθιστούν την 900DS την πιο αποδοτική μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Voge.
Το κιβώτιο έξι σχέσεων είναι εξοπλισμένο με αμφίδρομο Quickshifter που επιτρέπει να αλλάζουν οι σχέσεις χωρίς χρειάζεται υπερβολική χρήση του συμπλέκτη.
Συμπλέκτης που είναι εξοπλισμένος με σύστημα ειδικά σχεδιασμένo για να μειώνει την προσπάθεια που απαιτείται για το τράβηγμα της μανέτας, ώστε να καταπονείται λιγότερο το αριστερό χέρι σε περίπτωση έντονης χρήσης.
Το νέο Voge 900DS είναι το πρώτο της εταιρίας που είναι εξοπλισμένο με σύστημα ελέγχου γκαζιού ride by wire και επιτρέπει να ρυθμίσει την απόκριση του γκαζιού με βάση τον χάρτη κινητήρα που έχει επιλεγεί.
Για να κάνουν τα πράγματα ακόμα πιο ενδιαφέροντα υπάρχει και traction control που απενεργοποιείται, αλλά και δικάναλο ABS απενεργοποιούμενο για το πίσω φρένο. Κάτι πολύ χρήσιμο στην οδήγηση εκτός δρόμου.
Το πλαίσιο της Voge 900DS είναι ατσάλινο περιμετρικό (μοναδικό στα μοντέλα Adventure της εταιρίας) που συνδυάζεται με ένα ατσάλινο υποπλαίσιο και ένα ασύμμετρο ψαλίδι αλουμινίου.
Για να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε είδος ταξιδιού, ακόμα και το πιο μεγάλο και απαιτητικό, αλλά και την οδήγηση στο χώμα η 900DS είναι εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενη ανάρτηση μεγάλης διαδρομής που, μαζί με τον μπροστινό τροχό 21 ιντσών.
Οι ακτινωτοί τροχοί χωρίς σαμπρέλα είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά Michelin Anakee III σε διαστάσεις 90 / 90-21 “μπροστά και 150 / 70-17” πίσω.
Για να γίνει η μοτοσυκλέτα ακόμα πιο αποτελεσματική, ασφαλέστερη και σταθερή, οι τεχνικοί της εταιρείας αποφάσισαν να εγκαταστήσουν ένα αμορτισέρ τιμονιού για να αυξήσουν τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και να χρησιμοποιήσουν δαγκάνες φρένων από την ιταλική Brembo.
Η Voge 900DS θέλει να παρουσιαστεί δυναμικά στην κατηγορία Adventure, γι’ αυτό και έχει δοθεί προσοχή στον εξοπλισμό της, με μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT που προσφέρει πλήθος πληροφοριών όπως στάθμη καυσίμου και η μέγιστη γωνία κλίσης, προσφέρει συνδεσιμότητα με το smartphone για τη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων και πλοήγησης, με ενδείξεις που αναπαράγονται με τη μορφή εικόνων, απευθείας στην οθόνη.
Υπάρχουν επίσης φωτιστικά και προβολείς ομίχλης με τεχνολογία full LED και θύρες φόρτισης 12V και USB.
Μια σειρά αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την 900 με στόχο τη βελτίωση του ταξιδιού, αλλά και την καθημερινότητα και πρακτικότητα, όπως κεντρικό σταντ, το cruise control, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, οι τρεις μπαγκαζιέρες από αλουμίνιο.
Περισσότερες πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα και την τιμή της νέας μεγάλης Adventure, την Voge 900DS θα έχουμε σύντομα.