Με το καλό… και στα μέρη μας
Mιας και η Voge έχει αντιπροσώπευση στη Ελλάδα, αλιεύσαμε από το διαδίκτυο ένα αξιόλογης εμφάνισης και προδιαγραφών μοντέλο που αν έρθει στην αγορά μας θα κάνει αίσθηση. Το Voge LX 300 DS2 μοιάζει κομμένο και ραμμένο για τους Έλληνες μοτοσυκλετιστές.
Eίναι θέμα ημερών να εμφανιστούν οι πρώτες μοτοσυκλέτες της Voge στους ελληνικούς δρόμους και να ξεκινήσουν οι πρώτες δημοσιογραφικές δοκιμές. Στο μεταξύ όμως η εταιρία δεν σταματάει να εξελίσσει και να παρουσιάζει νέα μοντέλα. Όπως αυτό που θα δούμε σήμερα.
Είναι η εμφάνιση του Voge LX 300 Rally DS2 που θυμίζει Honda CRF 250L Rally, και ορισμένα σημεία πάνω στη μοτοσυκλέτα, όπως για παράδειγμα το πλαίσιο και οι πλευρικές δοκοί του. Αυτό το κάνει οικείο στο μάτι, παρότι οι σχεδιαστές έχουν διαφοροποιηθεί από το μοντέλο της Honda.
Στο μεταξύ ενδιαφέροντα είναι και τα υπόλοιπα περιφερειακά εξαρτήματα που βρίσκονται κάτω από το κουστούμι της νέας 300άρας.
Η μοτοσυκλέτα της κινεζικής Voge, που είναι θυγατρική της μεγάλης και γνωστής Loncin, μοιάζει να είναι ιδανική για Ελλάδα λόγω της κατηγορίας στην οποία ανήκει, προοριζόμενη για μικτή χρήση, σε χώμα και σε άσφαλτο (και μάλιστα σε αγωνιστικό στυλ με δυο προβολείς στο φέρινγκ).
Στις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε, βλέπουμε ότι φοράει περισσότερο χωμάτινα, παρά λάστιχα δρόμου, ενώ όλη η αισθητική είναι απόλυτα “ευρωπαϊκή”, με λεπτές γραμμές και προσεκτικές επιλογές χρωμάτων και αυτοκόλλητων.
Η Voge LX 300 Rally DS2, απ’ ό,τι εντοπίσαμε, κυκλοφορεί μέχρι στιγμής επί ευρωπαϊκού εδάφους μόνο στην Ουκρανία. Στα κύρια χαρακτηριστικά της σημειώνουμε έναν υγρόψυκτο κινητήρα με 6άρι σασμάν, δισκόφρενα μπροστά και πίσω, ανάποδο πιρούνι, μονό αμορτισέρ και φώτα LED.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος υγρόψυκτος, 292cc – “τύπου Kawasaki KLX” – όπως αναφέρουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, άρα μιλάμε για αντιγραφή από τους Κινέζους του γιαπωνέζικου κινητήρα. Ο ίδιος κινητήρας χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας, σε naked, ρετρο-κλασική και supersport έκδοση (δείτε εδώ).
Δύο εκκεντροφόροι κινούν τις 4 βαλβίδες, υπάρχει ηλεκτρονικός ψεκασμός και η εκκίνηση γίνεται μόνο από μίζα.
Η ιπποδύναμη φτάνει τους 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. κι αυτοί έχουν να κινήσουν 160 περίπου κιλά. Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών, όπως πρέπει σε μια ψευδοεντούρο μοτοσυκλέτα και ο πίσω είναι 18 ιντσών, ενώ το πιρούνι είναι ανεστραμμένο.
Μονό αμορτισέρ υπάρχει πίσω, κι απ’ ό,τι διακρίνουμε στις φωτογραφίες, οι διαδρομές των αναρτήσεων πρέπει να είναι πάνω από 250-260 χιλιοστά.
Ατσάλινο είναι το πλαίσιο, περιμετρικό δύο δοκών, με το ψαλίδι να είναι φτιαγμένο από το ίδιο υλικό, με το ύψος της σέλας να φτάνει τα πολλά 910 mm και το μεταξόνιο τα 1.470 mm.
Μεγάλη είναι η απόσταση από το έδαφος στα 285 mm, ενώ στα δισκόφρενα μπροστά και πίσω δεν διακρίνουμε ABS, κάτι που θα υπάρχει φυσικά στα μοντέλα που θα έρθουν στην Ευρώπη σαν Euro5.
Το ντεπόζιτο χωράει 10,5 λίτρα, οι Kινέζοι ανακοινώνουν τελική ταχύτητα 130 km/h και κατανάλωση 3,0 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα.
Αρκετά ψηλή είναι η ζελατίνα στο “φέρινγκ” του 300αριού της Voge, η οποία είναι σταθερή και δεν κινείται με το τιμόνι. Αντίθετα, με το τιμόνι κινείται το μπροστινό φτερό, ενώ στα πλάγια κάτω από το ψυγείο του κινητήρα υπάρχουν προστατευτικά σίδερα.
Προστατευτική ποδιά υπάρχει κάτω από τον κινητήρα, στην ουρά συναντάμε σχάρα, έστω και μικρή, με τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη να βρίσκονται ψηλά τοποθετημένα πάνω στο υποπλαίσιο, το οποίο – απ’ ό,τι βλέπουμε – είναι αφαιρούμενο.
Προσεγμένη και καλή δουλειά μοιάζει να έχει επενδυθεί πάνω στη Voge LX 300 DS2 η οποία ευχόμαστε να βρει γρήγορα το δρόμο της για την ευρωπαϊκή και την ελληνική αγορά και να διατεθεί σε συμφέρουσα τιμή, ώστε να προσφέρει τη δυνατότητα σε περισσότερο κόσμο να αποκτήσει μια χρήσιμη μονοκύλινδρη ψευδοεντούρο μεσαίου κυβισμού… όπως παλιά που οι δρόμοι ήταν γεμάτοι από τέτοιες μοτοσυκλέτες.