Βελτιώνεται σε σημεία κλειδιά
Η Supersport μεσαίου κυβισμού της Yamaha η δικύλινδρη R7 βελτιώνεται και σύμφωνα με την εταιρία “ανεβαίνει σε νέα ύψη για το 2026, προσφέροντας μια πιο εκλεπτυσμένη εμπειρία οδήγησης που εμπνέει αυτοπεποίθηση”
[Δελτίο Τύπου]
Για το 2026 η Yamaha R7 εφοδιάζεται με IMU 6 αξόνων που προέρχεται από την R1 και επιτρέπει την εισαγωγή μιας ολοκληρωμένης σειράς ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη, καθώς και προγραμμάτων οδήγησης YRC.
Υπάρχουν τροποποιήσεις στο πλαίσιο που προσφέρουν μια πιο εκλεπτυσμένη, δυναμική εμπειρία χειρισμού, είναι αναθεωρημένη η θέση οδήγησης, που βελτιώνει την άνεση και η δυναμική αεροδυναμική έρχεται από τη νέας γενιάς σχεδίαση R-Series.
Από την παρουσίαση της πρώτης R1 το 1998, κάθε μοντέλο της σειράς R όχι μόνο έκανε μια δήλωση, αλλά άλλαξε και το παιχνίδι. Τα τελευταία χρόνια, η Yamaha έχει φέρει επανάσταση στην ιδέα των μοτοσυκλετών Supersport, υπερβαίνοντας τα όρια και ανοίγοντας πόρτες στην παροχή σπορ μοτοσυκλετών αγωνιστικής έμπνευσης, οι οποίες προσφέρουν βέλτιστη απόδοση στο δρόμο και στην πίστα, διατηρώντας παράλληλα μια δελεαστική τιμή.
Η παρουσίαση της R7 με κινητήρα CP2 το 2021 ήταν ένα από αυτά τα βήματα. Ήταν ένα νέο είδος Supersport που δημιουργήθηκε για να προσελκύσει ένα νεότερο κοινό και να εισαγάγει την επόμενη γενιά αναβατών στις συγκινήσεις, τον ενθουσιασμό και την υπερηφάνεια της ιδιοκτησίας που προέρχεται από την κατοχή οποιουδήποτε μοντέλου R Series, από την R125 μέχρι την R9 και τις πιο ακραίες και απόλυτες, αγωνιστικές ναυαρχίδες R1 RACE και R1 GYTR.
Η εξέλιξη της κατηγορίας Supersport έχει αντικατοπτριστεί και στην αγωνιστική σκηνή, με την R7 να έχει σημαντική επιτυχία τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο, με δημοφιλή προγράμματα R7 Cup που διεξάγονται σε όλη την Ευρώπη.
Η R7 ήταν επίσης, η μοναδική μοτοσυκλέτα που επιλέχθηκε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Γυναικών που ξεκίνησε το 2024. Η σημασία της κατηγορίας Supersport μεσαίου κυβισμού αυξάνεται περαιτέρω το 2026 με την εισαγωγή του ολοκαίνουργιου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Sportbike της FIM, στο οποίο θα συμμετάσχει και η R7.
Για το 2026, η R7 πρόκειται να φτάσει σε νέα ύψη με την εισαγωγή πιο προηγμένης τεχνολογίας και βελτιώσεων στο πλαίσιο, οι οποίες συνέβαλαν στη δημιουργία ενός τέλεια ισορροπημένου μοντέλου Supersport μεσαίου κυβισμού.
Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα
Η R7 διαθέτει πλέον το καινοτόμο σύστημα Yamaha Chip Controlled Throttle (Y-CCT) της Yamaha, το οποίο ανιχνεύει τις μετατοπίσεις του γκαζιού από τον αναβάτη, με την ECU να υπολογίζει άμεσα τον βαθμό ανοίγματος του γκαζιού που ταιριάζει σε κάθε περίπτωση.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια ομαλότερη καμπύλη ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και προσφέρει μια πιο γραμμική αίσθηση του πλέον εμβληματικού υγρόψυκτου, 2-κύλινδρου κινητήρα CP2 689 κ.εκ.
Επιπλέον, η εισαγωγή του YCC-T ανοίγει έναν εντελώς νέο κόσμο για την R7 σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά, με προγράμματα οδήγησης και ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη.
Ακολουθώντας τα βήματα της R9, επιτρέπει στους αναβάτες να εκμεταλλεύονται το πακέτο στο μέγιστο βαθμό και να νιώθουν τη συναρπαστική αίσθηση της οδήγησης.
Μονάδα IMU 6 αξόνων από την R1 και ηλεκτρονικά βοηθήματα
Η νέα σουίτα πλήρως προσαρμόσιμων ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη λειτουργεί σε συνδυασμό με την εμπνευσμένη από την R1 μονάδα IMU 6 αξόνων. Βοηθά τους αναβάτες να αποκτήσουν εμπειρία και να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.
Μετρώντας συνεχώς την επιτάχυνση προς κάθε κατεύθυνση (εμπρός-πίσω, πάνω-κάτω και αριστερά-δεξιά), καθώς και τη γωνιακή ταχύτητα περιστροφής γύρω από τον εγκάρσιο, τον διαμήκη και τον κατακόρυφο άξονα της μοτοσυκλέτας, η IMU 6 αξόνων στέλνει δεδομένα στην ECU σε πραγματικό χρόνο, η οποία με τη σειρά της ελέγχει τη νέα σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη. Τα πάντα έχουν επικεντρωθεί στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης στον αναβάτη και στη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων της R7.
Περιλαμβάνονται τρία προγράμματα παροχής ισχύος, τα οποία μεταβάλλουν την απόκριση του γκαζιού και τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, από σπορ σε πιο ήπια απόδοση. Ένα τριών σταδίων και ευαίσθητο ως προς την κλίση σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) ανιχνεύει τη διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής των δύο τροχών και ομαλοποιεί την παροχή ισχύος, για να διατηρηθεί η πρόσφυση στο πίσω μέρος όταν είναι απαραίτητο.
Το Slide Control (SCS) είναι επίσης διαθέσιμο. Με τρία επίπεδα υποστήριξης, ανιχνεύει τυχόν ολισθήσεις από το πίσω μέρος και ρυθμίζει την ισχύ του κινητήρα για να βοηθήσει στον έλεγχο της ολίσθησης, ενώ το Lift Control (LIF) ανιχνεύει πότε ο μπροστινός τροχός σηκώνεται από το έδαφος κατά την επιτάχυνση και ρυθμίζει την ισχύ του κινητήρα για να ελέγξει το επίπεδο ανύψωσης.
Σε περίπτωση που η R7 αρχίσει να ολισθαίνει όταν βυθίζεται το πιρούνι κατά το φρενάρισμα, το σύστημα ελέγχου πέδησης (BC) θα τροποποιήσει ανάλογα την πίεση στα φρένα για να την αντισταθμίσει, ενώ ένα εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης φρεναρίσματος του κινητήρα (EBM) μπορεί να αλλάξει μεταξύ δύο επιπέδων, για να αυξήσει ή να μειώσει το επίπεδο φρεναρίσματος του κινητήρα κατά το κλείσιμο του γκαζιού ή το κατέβασμα ταχύτητας κατά την οδήγηση σε πίστα.
Για πρόσθετη υποστήριξη αν μπλοκάρει ο πίσω τροχός λόγω υπερβολικού φρεναρίσματος του κινητήρα, το σύστημα Back Slip Regular (BSR) ελέγχει τη ροπή του κινητήρα για να τροποποιήσει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Επίσης, αυτό το σύστημα παρέχει εμπιστοσύνη σε περιπτώσεις χαμηλής πρόσφυσης.
Για βέλτιστες εκκινήσεις σε αγώνα, διαθέσιμο κατά την επιτάχυνση από στάση είναι το σύστημα Launch Control (LC), ενώ ένα ακόμη πλεονέκτημα για την οδήγηση στην πίστα είναι η δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό, για πιο άμεση απόκριση κατά το φρενάρισμα.
Η σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει σε όλους τους αναβάτες ένα βέλτιστο επίπεδο υποστήριξης που ταιριάζει με την οδηγική τους εμπειρία. Περιλαμβάνονται πιο παρεμβατικές, υψηλές ρυθμίσεις για τους άπειρους αναβάτες, καθώς και ένα χαμηλότερο επίπεδο υποστήριξης για τους πιο έμπειρους. Τα βοηθήματα για τον αναβάτη μπορούν επίσης να απενεργοποιηθούν πλήρως, για καλύτερο έλεγχο στην πίστα από αναβάτες με υψηλό επίπεδο εμπειρίας.
Προσαρμόσιμες λειτουργίες οδήγησης
Μετά τις R1 και R9, η R7 θα διαθέτει το Yamaha Ride Control (YRC), το οποίο επιτρέπει στους αναβάτες να επιλέγουν τα χαρακτηριστικά και τον βαθμό ισχύος του κινητήρα από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις ή τις συνθήκες οδήγησης.
Οι τρεις προεπιλεγμένες λειτουργίες οδήγησης περιλαμβάνουν τις λειτουργίες SPORT, STREET και RAIN, οι οποίες διαθέτουν εργοστασιακές ρυθμίσεις ανάλογα με τις διάφορες συνθήκες και συμπληρώνονται με την επιλογή της δημιουργίας δύο προσαρμοσμένων ρυθμίσεων, οι οποίες επιτρέπουν στον αναβάτη να επιλέγει χειροκίνητα τις δικές του επιθυμητές ρυθμίσεις μέσω της εφαρμογής MyRide της Yamaha.
Quickshifter τρίτης γενιάς
Για πιο δυναμικές, γραμμικές και σπορ αλλαγές ταχυτήτων, ο αριθμός των δοντιών στα γρανάζια έχει αυξηθεί από πέντε σε έξι για την πρώτη έως και την τρίτη ταχύτητα. Η γωνία των γραναζιών του κιβωτίου τροποποιήθηκε και για την τέταρτη έως την έκτη σχέση. Με τον τρόπο αυτό, μειώνεται η επίδραση στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας όταν ανοίγει και κλείνει το γκάζι. Το αποτέλεσμα είναι ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων.
Η συνολική εμπειρία της αλλαγής ταχυτήτων βελτιώνεται περαιτέρω με την εισαγωγή του συστήματος γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS) τρίτης γενιάς της Yamaha, το οποίο επιτρέπει ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη μέσω διαφορετικών ρυθμίσεων. Η Ρύθμιση 1 επιτρέπει ανεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, ενώ η Ρύθμιση 2 επιτρέπει κατεβάσματα ταχυτήτων κατά την επιτάχυνση και ανεβάσματα κατά την επιβράδυνση, ώστε να ταιριάζει σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.
Πιο άκαμπτο πλαίσιο, πιο εύκολος χειρισμός
Σε αναζήτηση βελτιωμένης ακαμψίας για αύξηση της ευστάθειας, σχεδόν κάθε στοιχείο του πλαισίου της R7 έχει αλλάξει και βελτιστοποιηθεί, συμπεριλαμβανομένης της διάταξης των σωλήνων, της διαμέτρου, του πάχους και της ενίσχυσης. Το αποτέλεσμα είναι ότι η στρεπτική, η διαμήκης και η πλευρική ακαμψία έχουν βελτιωθεί, αν και έχει διατηρηθεί το ίδιο βάρος με το προηγούμενο πλαίσιο.
Για να προσαρμοστεί στην αυξημένη ακαμψία, το κεντρικό στήριγμα χρησιμοποιεί πλέον χαλύβδινες πλάκες με πλαστικά καλύμματα, ώστε να επιτυγχάνεται εξαιρετική σταθερότητα κατά την οδήγηση. Παράλληλα, έχουν βελτιστοποιηθεί η απόκριση της μοτοσυκλέτας στις εντολές του αναβάτη και η ανατροφοδότηση από τα ελαστικά. Το swingarm έχει επίσης ανασχεθεί για να προσφέρει πιο σαφή ανάδραση από το δρόμο.
Η νέας σχεδίασης τριπλή βάση του τιμονιού διαθέτει νέο σχήμα, ενώ έχουν αφαιρεθεί τα παχύτερα μέρη της προηγούμενης βάσης για βελτιστοποίηση της αίσθησης και της αντοχής. Σε ότι αφορά την εμφάνιση, πλέον μοιάζει πολύ περισσότερο με τις τριπλές βάσεις τιμονιού των ναυαρχίδων R1 και R9.
Για να συμπληρωθεί το πλαίσιο με τις τροποποιήσεις, το ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι 41 mm της R7 διαθέτει πλέον ράβδους αλουμινίου (και όχι χάλυβα), μειώνοντας το συνολικό βάρος κατά 350g και παρέχοντας ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο χειρισμό. Το πιρούνι είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, την επαναφορά και την απόσβεση συμπίεσης και επιτρέπει ακαριαίες αλλαγές, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη και τα διάφορα σενάρια οδήγησης.
Για πρώτη φορά, η R7 εφοδιάζεται με τους σφυρήλατους τροχούς Spin Forged της Yamaha, οι οποίοι όχι μόνο μειώνουν σημαντικά το βάρος αλλά και την αδράνεια στους τροχούς, επιτρέποντας ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο χειρισμό. Οι τροχοί SpinForged είναι εξοπλισμένοι με τα ελαστικά Battlax Hypersport S23 της Bridgestone, για υψηλότερο επίπεδο πρόσφυσης.
Συνδυαστικά, αυτές οι βελτιώσεις στο πλαίσιο προσφέρουν μια εκλεπτυσμένη και πιο δυναμική εμπειρία χειρισμού της R7, με πιο άμεσες εισόδους στις στροφές, βελτιωμένη ανατροφοδότηση από τα ελαστικά και πιο ομαλή αίσθηση του πλαισίου συνολικά, με λιγότερες ταλαντώσεις και ομαλή απόσβεση.
Αναθεωρημένη θέση οδήγησης
Η θέση οδήγησης της R7 έχει τροποποιηθεί για να βελτιωθεί η συνολική προσβασιμότητα και η άνεση στην οδήγηση, με το επανατοποθετημένο τιμόνι να διευκολύνει την κίνηση του άνω μέρους του σώματος και με το επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ καυσίμου να επιτρέπει μεγαλύτερη ελευθερία μετατόπισης του σώματος, προς τα εμπρός και προς τα πίσω στη σέλα της μοτοσυκλέτας.
Έτσι, οι αναβάτες μπορούν να μετατοπούν πιο ενεργά το βάρος του σώματός τους στις στροφές και να αλλάζουν κατεύθυνση. Το χαμηλότερο ύψος της σέλας κατά 5 χιλ. (από 835 σε 830 χιλ.) έχει ως αποτέλεσμα ένα πλαίσιο που επιτρέπει πιο εύκολη πρόσβαση. Μια πιο δυναμικής εμφάνισης σέλα ευθυγραμμίζει την R7 με τις R1 και R9, βελτιώνοντας παράλληλα τη σύνδεση του αναβάτη με τη μοτοσυκλέτα και την πρόσφυση κατά την οδήγηση.
Η R7 διαθέτει πλέον τα μαρσπιέ της R1, ώστε να διευκολύνεται η εφαρμογή βάρους επάνω τους και να ενισχύεται η σταθερότητα του κάτω μέρους του σώματος του αναβάτη κατά τη διάρκεια των στροφών.
Οθόνη TFT 5 ιντσών
Η έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών προσθέτει στην αίσθηση πολυτέλειας και παρέχει την επιλογή μεταξύ τεσσάρων θεμάτων θέασης.
Αποκλειστική λειτουργία πίστας
Εκτός από τα τέσσερα θέματα που είναι προσανατολισμένα στο δρόμο, το Track Mode εμφανίζει μόνο τις σχετικές πληροφορίες στην οθόνη, εστιάζοντας στο χρονόμετρο για μια πραγματικά αγωνιστική διαμόρφωση.
Διαισθητικοί διακόπτες τιμονιού και ολοκαίνουρια διεπαφή χρήστη
Οι νέοι διακόπτες που έχουν ενσωματωθεί στο τιμόνι επιτρέπουν στον αναβάτη να χειρίζεται το ευρύτερο φάσμα λειτουργιών της R7. Συμπεριλαμβάνονται η συνδεσιμότητα smartphone, η πλοήγηση, τα προγράμματα οδήγησης και η επιλογή των διαφόρων μενού.
Για μια πιο διαισθητική και άνετη εμπειρία οδήγησης, τα φλας ακυρώνονται αυτόματα και προσφέρουν την επιλογή τριών επαναλήψεων, για μικρότερες περιόδους ενεργοποίησης.
Η νέα λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS) αντιδρά στο απότομο φρενάρισμα ενεργοποιώντας τα φώτα κινδύνου, για να προειδοποιήσει τους οδηγούς που κινούνται πίσω από το όχημα, ότι πρόκειται να σταματήσει λόγω έκτακτης ανάγκης.
Cruise control και περιοριστής ταχύτητας
Για μεγαλύτερη άνεση, ιδιαίτερα σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, η R7 διαθέτει σύστημα ελέγχου ταχύτητας που μπορεί να ενεργοποιηθεί κατά την οδήγηση με ταχύτητες 40 km/h και πάνω σε τρίτη ταχύτητα και υψηλότερη. Αφού ρυθμιστεί, η ταχύτητα μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί σε βήματα του 1 χλμ./ώρα με ένα στιγμιαίο πάτημα του διακόπτη ή συνεχόμενα με παρατεταμένο πάτημα του διακόπτη. Η ακύρωση του cruise control γίνεται με το απλό πάτημα του κουμπιού ακύρωσης, με το πάτημα του φρένου ή του συμπλέκτη και με το κλείσιμο του γκαζιού.
Μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ένα όριο ταχύτητας για τη μοτοσυκλέτα, ελέγχοντας την απόδοση του κινητήρα ώστε η μοτοσυκλέτα να μην υπερβαίνει την επιλεγμένη ταχύτητα.
Ειδοποιήσεις smartphone και μεταφορά δεδομένων
Η οθόνη της R7 μπορεί να συνδεθεί με smartphone με χρήση της εφαρμογής MyRide της Yamaha, μέσω της ενσωματωμένης μονάδας ελέγχου επικοινωνίας (CCU) της μοτοσυκλέτας. Αυτή η πλήρης συνδεσιμότητα παρέχει τη δυνατότητα εμφάνισης διαφόρων πληροφορίων και εικόνων στην οθόνη. Συμπεριλαμβάνονται τηλεφωνικές κλήσεις, γραπτά μηνύματα και ενημερώσεις για τον καιρό, ενώ ένα πλήρες σύστημα πλοήγησης είναι διαθέσιμο μέσω της εφαρμογής Garmin StreetCross.
Η εφαρμογή MyRide μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την τροποποίηση των ρυθμίσεων του YRC, επιτρέποντας τη δημιουργία νέων λειτουργιών YRC ακόμα και όταν είναι μακριά από τη μοτοσυκλέτα. Έως και 40 διαφορετικές παραλλαγές των προγραμμάτων μπορούν να αποθηκευτούν στην εφαρμογή για να ταιριάζουν σε συγκεκριμένες συνθήκες του δρόμου ή της πίστας και στη συνέχεια, να μεταφερθούν στη μοτοσυκλέτα όταν θα βρίσκεται εντός εμβέλειας.
Επόμενης γενιάς σχεδίαση και αεροδυναμική, R-Series
Η αισθητική ήταν πάντα κυρίαρχη στο DNA της σειράς R, με κάθε μοντέλο R να έχει σημαντικές σχεδιαστικές επιρροές από τη μοτοσυκλέτα YZR-M1 MotoGP. Η νέα R7 δεν διαφέρει. Διατηρεί πολύ ξεχωριστά χαρακτηριστικά όπως ο αποκλειστικός αγωγός σε σχήμα «Μ», αποκτώντας παράλληλα μια κομψή, νέα εμφάνιση που ευθυγραμμίζει την αισθητική με ολόκληρη τη σειρά R.
Έχει καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια για τη μείωση της μετωπικής επιφάνειας. Το πλάτος του φέρινγκ έγινε πιο λεπτό και ομαλό, ώστε να επιτευχθούν ακόμη υψηλότερα επίπεδα αεροδυναμικής απόδοσης. Η R7 διατηρεί τον ενιαίο κεντρικό προβολέα της, ο οποίος είναι τοποθετημένος μέσα στο εμβληματικό «M» για να διατηρούνται οι στενές διαστάσεις μπροστά και να ελαχιστοποιείται το βάρος, ενώ ένα νέο κρύσταλλο στον προβολέα προσφέρει αυξημένη αεροδυναμική απόδοση.
Οι αλλαγές που έγιναν στο σχήμα της αεροτομής κάτω από τον προβολέα βελτιώνουν τη ροή του αέρα και επιτρέπουν την κατεύθυνση μεγαλύτερου όγκου αέρα προς το ψυγείο.
Τα φλας είναι πλέον ενσωματωμένα στους καθρέφτες και σε συνδυασμό με τα μικρότερα φώτα, τονίζουν τη λεπτή εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά
- Υγρόψυκτος, 4-βάλβιδος κινητήρας CP2 689 κ.εκ. με δύο εν σειρά κυλίνδρους και 2ΕΕΚ
- Πιο στιβαρό και ευέλικτο πλαίσιο
- Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T)
- Μονάδα IMU 6 αξόνων, προερχόμενη από την R1
- Ευαίσθητα ως προς τις κλίσεις βοηθήματα που περιλαμβάνουν έλεγχο πρόσφυσης (TCS), έλεγχο ολίσθησης (SCS) και έλεγχο πέδησης (BC)
- Λειτουργίες ισχύος (PWR), σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LC) και σύστημα ελέγχου ανύψωσης (LIF)
- Τρίτης γενιάς σύστημα Quick Shift (QSS)
- Διαχείριση φρεναρίσματος κινητήρα (EBM) και έλεγχος ολίσθησης του πίσω τροχού (BSR)
- Yamaha Ride Control (YRC) με προσαρμοζόμενες ρυθμίσεις
- Πρόγραμμα απενεργοποίησης του ABS στον πίσω τροχό
- Σχεδίαση σειράς R νέας γενιάς
- Πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας
- Καταγραφή και ανάλυση δεδομένων οδήγησης με το Y-TRAC Rev
- Cruise control & περιοριστής ταχύτητας
- Τροχοί Spinforged με ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23
- Αναθεωρημένες, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω
- Νέα θέση οδήγησης για μεγαλύτερη άνεση και κίνηση
Γιορτάζει την 70χρονη κληρονομιά της Yamaha με εμβληματικά χρώματα
Η Yamaha Motor Company έκλεισε τα 70 χρόνια λειτουργίας της το 2025 και για να γιορτάσει τα 70 χρόνια καινοτομίας, η νέα R7 θα είναι διαθέσιμη στα εντυπωσιακά και νοσταλγικά χρώματα της 70ης επετείου, όπως αυτά παρουσιάστηκαν νωρίτερα φέτος, για πρώτη φορά από τις αγωνιστικές ομάδες της Yamaha.
Βασισμένος στα εμβληματικά χρώματα της περιορισμένης έκδοσης και αγωνιστικών προδιαγραφών R7 του 1999, ο λευκός και κόκκινος χρωματικός συνδυασμός ξυπνά αναμνήσεις από τα εντυπωσιακά, επαναστατικά μοντέλα Supersport της Yamaha, από τη δεκαετία του 1990.
Η R7 θα είναι επίσης διαθέσιμη στους χρωματισμούς Icon Performance και Midnight Black, και αναμένεται να βρίσκεται στους Επίσημους Συνεργάτες της Yamaha τον Απρίλιο του 2026.


























































