Το Zontes 703 R εναντίον των Triumph 660
Η Zontes, γνωστή για τα προσιτά μοντέλα 125cc και 300-350cc, κάνει μια αξιοσημείωτη είσοδο στην κατηγορία μεσαίου κυβισμού με τα νέα 703 R, 703 RR και 703 F.
Εξοπλισμένες με έναν μοναδικό τρικύλινδρο κινητήρα, αυτές οι μοτοσυκλέτες στοχεύουν άμεσα στα Triumph Street Triple 660, Daytona 660 και Tiger Sport 660.
Μετά το 703 RR και το 703 F, το 703 R έρχεται με ίδιο τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 699 cc, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από την Zontes.
Με μέγιστη ισχύ 102 ίππων στις 11.200 rpm και ροπή 74,5 Nm στις 8.500 rpm, ενώ θα υπάρξει και έκδοση περιορισμένης ισχύος 95 ίππων για την Ευρώπη καθώς και μια έκδοση συμβατή με διπλώματα A2 (47,5 ίπποι), διευρύνεται περαιτέρω το κοινό που απευθύνεται το 703 R.
O κινητήρας φωλιάζει σε ένα πλαίσιο αλουμινίου, σε συνδυασμό με ένα κυρτό ψαλίδι αλουμινίου. Το τελευταίο, εκτός από το αισθητικό αποτέλεσμα, βοηθά στο να διατηρείται το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας μόλις στα 191 κιλά πλήρης υγρών.
Το Zontes 703 R εμφανίζει μια ριζοσπαστική σχεδίαση που δεν περνά απαρατήρητη. Αντλώντας έμπνευση από τα Transformers (όπως και τα πρώτα 250άρια και 300άρια της εταιρίας), η υπερμοντέρνα εμφάνισή του διακρίνεται από έντονες γραμμές και φουτουριστικά στοιχεία.
Παρατηρούμε ότι το πίσω μέρος του 703 είναι εξίσου εντυπωσιακό, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει φωτισμό full LED με φώτα ημέρας, έγχρωμη οθόνη TFT μεγάλου μεγέθους και ελαστικά Michelin τοποθετημένα σε ζάντες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου.
Από πλευράς εργονομίας, το ύψος της σέλας των 820 mm και τα καλά τοποθετημένα χειριστήρια υπόσχονται εύκολο χειρισμό, είτε για αστικές διαδρομές είτε για σπορ βόλτες.
Το Zontes 703 R δεν έχει μόνο εντυπωσιακή σχεδίαση. Ενσωματώνει μια σειρά βοηθημάτων οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του traction control, των προγραμμάτων λειτουργίας κινητήρα, ενός quickshifter για αλλαγές ταχυτήτων και ABS της Bosch.
Η συνδεσιμότητα Bluetooth και το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης κρατούν τον αναβάτη συνδεδεμένο, ενώ τα θερμαινόμενα γκριπ και οι θύρες USB ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό.
Πρόκειται για μια ακόμα δελεαστική πρόταση του κινεζικού εργοστασίου, αλλά και μια πρόκληση, μιας και η τιμή του θα είναι πολύ συμφέρουσα, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, απ’ ό,τι λένε οι πρώτες πληροφορίες.
Αφήστε τους τρικύλινδρους να πούνε το τραγούδι τους!