MotorBike.gr

ΥΑΜΑΗΑ XSR700, XSR900, 2018: Φόρος τιμής στο παρελθόν

27/09/2017

Κοιτώντας πίσω, προχωρούν μπροστά

Ρετρό-μοντέρνες μοτοσυκλέτες που υποκλίνονται στο παρελθόν τους, στους προγόνους που έθεσαν το όνομα της Yamaha δυναμικά στο παγκόσμιο μοτοσυκλετιστικό στερέωμα. Τα Yamaha XSR700 και XSR900 για το 2018 χρωματίζονται όπως το θρυλικό XS650 και το XS850 παρελθόντων ετών.

Η Yamaha επεκτείνοντας την οικογένεια των Sport Heritage καταφέρνει να προσελκύει όλο και περισσότερους ενδιαφερόμενους, κοιτώντας πίσω και φέρνοντας στοιχεία του παρελθόντος στο σήμερα.

Τα ιδιαίτερης αισθητικής γραμμής και ρετρό γοητείας Yamaha XSR700 και XSR900, ενισχύουν τον χαρακτήρα τους μέσω των ζωντανών επιδόσεων των κινητήρων τους.

Κι αυτό έχει γίνει αντιληπτό από το κοινό της μοτοσυκλέτας, αφού μεταξύ 2015 και 2017 έχουν πουληθεί 11 χιλιάδες 700άρια, καθώς και 7.500 μονάδες XSR900 στην Ευρώπη.

Ο οίκος της τριών διαπασών της Iwata στοχεύει ακόμη υψηλότερα, προτείνοντας το νέο μοντέλο XSR700 μαζί με τη μεγαλύτερη αδελφή του στην αγορά των ΗΠΑ.

Εκεί μετά από δυο χρόνια “στέρησης” των μοντέλων από τους αμερικανούς μοτοσυκλετιστές στους οποίους αρέσουν αυτού του στυλ οι μοτοσυκλέτες φιλοδοξούν να γίνουν επιτυχία.

Και για το 2018 το Yamaha XSR700 του 2018 θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τον ίδιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 698cc με τον στρόφαλο crossplane των 270 μοιρών, που δίνει λίγο παραπάνω αίσθηση V-2 και αποδίδει στον τροχό κοντά στους 68 ίππους.

Yamaha XSR900 2018

Yamaha XSR900 2018

Για το έτος τα μοντέλα των “Ταχύτερων Υιών” της Yamaha τα χρώματά τους, είναι εμπνευσμένα από το ένδοξο παρελθόν της ιαπωνικής μάρκας.

Το XSR700 θα είναι διαθέσιμο σε χρώμα Brilliant Red (με μπροστινό και πίσω φτερό σε ασημένιο ματ), το οποίο θα αποτίσει φόρο τιμής στο πρώτο τετράχρονο δικύλινδρο της εταιρίας το XS2 650 του 1972, που προέρχεται από το αρχικό μοντέλο το Yamaha XS650 του 1968.

Η μεγαλύτερη αδελφή η Yamaha XSR900, κατόπιν παραγγελίας, θα βάφεται σε χρωματισμό Racing Red, θυμίζοντας τα γραφικά που χρησιμοποιούνταν τη δεκαετία του ’80 πάνω στο τρικύλινδρο (όπως και η 900) Yamaha XS850.

Εκτός αυτών, οι ιδιοκτήτες θα είναι σε θέση να προσαρμόσουν πάνω στα δυο μοντέλα διάφορα καλούδια ειδικά σχεδιασμένα για αυτά μέσα από μια γκάμα γνήσιων αξεσουάρ Sport Heritage, αλλά και εξατμίσεις Akrapovic, αναρτήσεις Ohlins, επίπεδες σέλες, κ.λπ.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!