Βόλτες στα βουνά… με συνεπιβάτη
Το είπαμε και θα το ξαναπούμε, η φαντασία δεν έχει όρια. Το καταλάβαμε ή μήπως να ρίξετε μια ματιά στο ιταλικής κατασκευής, χειροποίητο, Bylot 170 με sidecar trial και κινητήρα από παπί.
Ξέρετε τι είναι το τράιαλ (trial) έτσι δεν είναι; Το πιο αργό άθλημα μοτοσυκλέτας, που οι ταχύτητες συναγωνίζονται αυτές του περπατήματος, αλλά το θέαμα ξεπερνάει κάθε προσδοκία. Κάποτε λοιπόν, αλλά και σήμερα τράιαλ στην Ευρώπη έκαναν και με καλάθι και συνεπιβάτη.
“Sidecar Trial” λέγεται το αγώνισμα και ήταν δημοφιλέστερο στην Αγγλία και τη Γαλλία, αλλά και στον διάσημο, πάν-σκληρο, απαιτητικότατο αγώνα έξι ημερών στα βουνά, τα βράχια και τις κροκάλες της Σκωτίας, το Scottish Six Days Trial (SSDT) που μετράει έναν αιώνα, μια δεκαετία και κάτι ψιλά χρόνια ζωής.
Ο αγώνας έγινε για πρώτη φορά το 1909 και δεν έχει πραγματοποιηθεί μόνο τις χρονιές των Παγκόσμιων Πολέμων.
Φόρο τιμής αποτίει το Bylot 175 στον θρυλικό αγώνα χρησιμοποιώντας έναν αεροελαιόψυκτο κινητήρα Daytona με 4 βαλβίδες και κυβισμό 187 cc.
Η απόδοσή του είναι 20 ίπποι και το μικρό βάρος της κατασκευής του δίνει κάποιες δυνατότητες κίνησης στο χώμα με συνεπιβάτη.
Η κατασκευή εκτός από μεράκι κουβαλάει και δεκάδες προσεγμένες λεπτομέρειες και ενδιαφέρουσες λύσεις. Το καθισματάκι του συνεπιβάτη που είναι σκωτσέζικο καρώ είναι το τελειωτικό χτύπημα!
Μην ψάχνετε όμως επιδόσεις, το Bylot 190 Sidecar Trial έχει φτιαχτεί περισσότερο σαν άσκηση σε μέταλλο, σαν κόσμημα, έχουμε την σιγουριά πως αν ο κατασκευαστής του το πούλαγε θα ζήταγε πάνω από 10 χιλιάδες ευρώ. Ή μήπως να λέμε λίγα;
Για τις δημιουργίες της Bylot διαβάστε ΕΔΩ