Παραγωγής 1000άρι ή 790άρι;
Το πρωτότυπο γυμνό από την CF Moto που παρουσιάστηκε στα τέλη του προηγούμενου χρόνου επανέρχεται στη δημοσιότητα με νέες πληροφορίες που το κάνουν ακόμα πιο ενδιαφέρον. Όπως για παράδειγμα ότι αν βγει στην παραγωγή (;) να χρησιμοποιεί κινητήρα ΚΤΜ… και μάλιστα δικύλινδρο. Το ποιος θα είναι αυτός δεν έχει αποφασιστεί ακόμα.
H CF Moto είναι δραστήρια κινεζική εταιρία που έφτασε πρόσφατα στις ακτές μας, προσφέροντας 4 μοντέλα με design που χαράζουν έναν δικό τους ιδιαίτερο δρόμο και συμφέρουσες τιμές (πατήστε εδώ).
Το CF Moto V.02-NK Concept, το πρωτότυπο μοντέλο που είδαμε να ξεπροβάλλει δειλά-δειλά στο τέλος του ’17 ήταν ένα εντυπωσιακό πρώτο πιάτο, από μια εταιρία που έχει βάλει στο στόχαστρο την ευρωπαϊκή αγορά. Γιατί στις ΗΠΑ είναι ήδη από το 2010 και δεν τα πηγαίνει καθόλου άσχημα.
Η CF Moto επιλέχθηκε πρόσφατα σαν συνεργάτης της KTM στην Κίνα, μιας και από το 2020, η KTM θέλει να παράγει μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού μαζί με τους Κινέζους, με τις πληροφορίες να μιλούν για έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα LC8 που θα προορίζεται για την παγκόσμια αγορά στην Κίνα.
Η συνεργασία των δύο εταιριών εφαρμόστηκε και στη μελέτη του CF Moto V.02-NK Concept, του πρωτότυπου που ήταν εξοπλισμένο με ευρωπαϊκά εξαρτήματα υψηλής ποιότητας, όπως για παράδειγμα φρένα από την ιταλική Brembo και αναρτήσεις από τη σουηδική Öhlins.
Ο κινητήρας του V.02-NK είναι ο V2 των 990 της KTM, με αύξηση κυβισμού στα 1080 cc και ιπποδύναμη κοντά στους 120 ίππους, ενώ η ομοιότητά του με το KTM 790 Duke είναι μεγάλη. Γι’ αυτό και υπάρχουν φήμες που λένε ότι μπορεί ο κινητήρας που θα χρησιμοποιήσει τελικά το γυμνό παραγωγής της CF Moto να είναι του 790… που θα κατασκευάζεται στην Κίνα.
Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι ότι την εξέλιξη του πρότζεκτ έχει αναλάβει ο γνωστός Ιταλός Pierluigi Marconi που εργαζόταν για λογαριασμό της Bimota (και της Benelli) στο παρελθόν, με τον αρχικό σχεδιασμό να έχει αναλάβει ο σχεδιαστικός οίκος Kiska, που έχει βάλει την υπογραφή του σε πολλά μοντέλα της KTM.
Κοιτάξτε για παράδειγμα και το ψυγείο του κινητήρα που βρίσκεται κάτω από τη σέλα του CF Moto V.02-NK Concept, το οποίο τροφοδοτείται με αέρα, ο οποίος προωθείται από το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας προς τα πίσω. Αυτό ήταν ένα σύστημα ψύξης που είχε χρησιμοποιηθεί στο παλιό τρικύλινδρο Benelli Tornado, το οποίο είχε εξελιχθεί από τον Marconi.
Παρότι το CF Moto V.02-NK Concept θεωρητικά πρόκειται για “άσκηση” και όχημα εκθέσεων ιδεών, η CF Moto αφήνει να διαρρεύσουν πληροφορίες ότι είναι πολύ πιθανό μια παρόμοια μοτοσυκλέτα να παραχθεί σαν μοντέλο παραγωγής στο εγγύς μέλλον.