MotorBike.gr

HONDA CROSS CUB 110: Αλλιώτικο και “χωματερό”

15/11/2015

Πολυτάλαντο και διαφορετικό

Συνεχίζοντας την παράδοση των “χωμάτινων” παπιών η γιαπωνέζικη εταιρία έβγαλε στην αγορά από τα μέσα του 2013 για τη ντόπια αγορά το ψευδοεντούρο Honda Cross Cub 110. Μαζί με ένα concept-πρωτότυπο πιο άγριο παπί βαμμένο κίτρινο. 

Το Honda CC110 βρίσκεται στη γκάμα της Honda και πωλείται σήμερα στην ιαπωνική αγορά έναντι 286.200 γιέν, δηλαδή κοντά στα 2.400 ευρώ.

Honda CC110-9

Honda CC110-6

Honda CC110-4 (2)

Το Cross Cub με το στυλ off-road δημιουργήθηκε με το σκεπτικό του “crossover a life and play”, όπως αναφέρει η Honda στο διαφημιστικό της. Υπάρχει ποδιά μπροστά και το ανάμικτο σχεδιαστικό στυλ συνδυάζεται με τον προβολέα και το ψηλό τιμόνι.

ΤΟ HONDA CROSS CUB 110 πατάει στα βήματα του αυθεντικού παπιού του πρώτου διδάξαντος το 1958, το οποίο πολύ σύντομα, σε λίγα χρόνια – το ’61 – εμφανίστηκε σε σπέσιαλ μορφή για χρήση στο χώμα, με σκοπό να διασκεδάσει τους αναβάτες του με τον φιλικό του χαρακτήρα. Στο Honda Cross Cub 110 η σέλα είναι μονή, για ένα άτομο και μόνο, ενώ πίσω της υπάρχει γεροδεμένη σχάρα για μεταφορές πραγμάτων και μέσα στα ενδιαφέροντα σημεία του σημειώνουμε την κλειστή αλυσίδα, τα ενισχυμένα δύο αμορτισέρ και τα τρία (!) σταντ: ένα για δεξιά, ένα για αριστερά, κι ένα κεντρικό. 

Honda CC110-1Honda CC110-3Honda CC110-2

Χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Wave των 109cc με αλλαγμένη κεφαλή και τις γνωστές υποτετράγωνες διαστάσεις (50.0×55.6mm), με στόχο την οικονομία καυσίμου, η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI. Η ιπποδυναμή φτάνει τους 8.0 ίππους στις 7.500rpm και η ροπή τα 0,87kgm στις 5.500rpm.

ΤO KIBΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ είναι το γνωστό ημιαυτόματο 4 σχέσεων, αλλά με κοντύτερες σχέσεις (είπαμε, υποτίθεται ότι είναι για το χώμα). Η διάμετρος των τροχών είναι στις 17 ίντσες και τα φρένα είναι – έκπληξη – ταμπούρα μπροστά και πίσω. Το βάρος του, μιας και κουβαλάει κάμποσα σίδερα παραπάνω από ένα απλό παπί, φτάνει τα 105 κιλά το ύψος της σέλας είναι στα 784mm και το ύψος του κινητήρα από το έδαφος στα 155 mm. Το ντεπόζιτο χωράει 4,3 λίτρα βενζίνης.

Honda CC110-7 Honda CC110-10 Honda CC110-11

Εκτός από την απλή έκδοση του Honda CC 110 στην έκθεση της Οσάκα, που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από δυο χρόνια περίπου, εμφανίστηκε κι ένα “φτιαγμένο”, concept μοντέλο, το κίτρινο αγριόπαπο που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Ενισχυμένο σε σημεία, με ένα σωληνωτό αφαιρούμενο υποπλαίσιο γύρω από την ποδιά και τον κινητήρα, προστατευτικό προβολέα, τρακτερωτά λάστιχα, μεγαλύτερη σέλα, εξάτμιση με τον σιγαστήρα ψηλά, κ.λπ.

Honda CC110-14Honda CC110-15

Honda CC110-18 Honda CC110-17

 

 

 

img_2

 

 

img_0

 

img_250

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!